6 tips over Hotel Palmet Beach Resort

• a.vos, 03-05-2014

het dorpje Kemer is te belopen ,

• joop janse, 24-07-2012

Maak kennis met de jongen van de tassenwinkel, de kapper en de fotograaf. Echt ontzettend leuke gasten. Ook enkele obers en de jongens van het entertainment zijn echt leuk en aardig. Ontloop die irritante duitse turk van de kledingwinkel, verschrikkelijke vent die aan de gang blijft met zeuren over hoe goedkoop hij is en 'geld spielt geine rolle' blijft zeggen maar als je dan zegt dat je niet koopt nog kwaad wordt ook, eikel.

• Rakker, 20-12-2011

Zorg zelf voor badschoentjes, de kiezels zijn heet in de zomer. Neem zelf een badhanddoek mee voor strandstoel. Plaatsje reserveren zeer irritante gewoonte. Niets van aantrekken, wie eerst komt eerst maalt.

• Ria, 26-01-2012

gewoon doen !!! centrum op loopafstand en als je moe bent neem je een taxi terug voor een habbekrats en de dolmuss stopt voor de deur.

We hebben een aantal aanbieders voor Palmet Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• patrickverlinden, 15-07-2014

Tip ? Laat je niet foppen om een hamam of massage in het hotel te nemen. Telkens je handdoeken gaat omruilen, zeuren ze je daar opnieuw en opnieuw voor aan je hoofd. Neckermann biedt een superhamam aan op 10 minuutjes met een busje van het hotel aan aan 15% van de prijs van het hotel. Ipv € 70 per persoon in het hotel, betaalden we totaal € 45 voor ons en onze twee kinderen !

• tamara, 10-08-2014

Het hotel naast ons... daar was veel animatie! Volgende keer daarheen. :-)