Hotel Palmet Beach Resort

Hotel Palmet Beach Resort
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Palmet Beach Resort voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Palmet Beach Resort in het Nederlands

Ik kwam er aan en me kamer was weggegeven

Uyar
5-9-2017

Me kamer was weggegeven en werd me verteld dat ik blij moest zijn omdat ze nog een kamer over hadden en bleek dat die nog nie eens was schoon gemaakt.dus ben ik weer gaan klagen kwam er een hoge pietje mij vertellen dat als ik zo doorging dat ze ons uit het hotel zouden zetten waar we dik voor hadden betaald. IK RAAD DIT HOTEL ECHT IEDEREEEN AF... DOE HET AUB NIET WANT JE GAAT SPIJT KRIJGEN. enige pluspunt is ligging maar dat vind je ergens anders ook wel als je even blijft zoeken...

Nooit meer het slechtste wat ik ooit heb meegemaak

Ad Bertels
9-10-2016

Het eten is zeer slecht en eenzijdig, kip kip kip .Op de schalen binnen alles half lauw. beperkt fruit geen kaas over de spaghetti, geen omelet met met groentes /kaas.geen havermout, geen rozijnen (20 stuks)het avondeten werd s morgens door elkaar geroerd beetje kaas erover en lag weer in de bak half lauw.handdoeken pas om 9uur s morgens.tussendoor geen nieuwe.kamers niet schoon. weinig personeel,3 dagen lag er een bord met etensresten bij het zwembad. Kamers redelijk verouderd.Badlakens oud en klein/gerafeld.Waterflesjes in overvloed gekoeld.zwembad / zee /temp goed. Personeel redelijk,gevraagd om een extra kaart voor ons twee kon niet er waren niet genoeg kaarten. (Russen hadden ze) Samen gevat zou 3 sterren genoeg zijn ipv 5.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Joep Pustjens
17-1-2016

Het hele hotel zag er goed uit en zeker een aanrader in Kemer. Ok het personeel was erg vriendelijk.

Alleen het Engels kon wat beter vooral van het entertainment team. Weinig last van Russen gehad waar Kemer toch om bekend staat.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Marjo
30-10-2015

koud eten doorgegeven werdt niks mee gedaan schimmel op de badkamer glazen vol lippenstift kallerlakken onvriendelijlk personeel vettig en vies om t zwembad kon je niet op blote voeten lopen dan had je een voeten schimmel reisleiding terplekke is geen knip voor zijn neus waard Kemer is alleen voor de russen daar is ook alles op aangepast

Gereisd Met partner in september 2015

Nooit Meer

John De lauw
28-10-2015

Welkom bij de russen ! Eten meer koud dan warm .. meermaals op restaurant geweest ondanks all in Onvriendelijk personeel en geen Engels of frans . Wel mooie kamers en goede ligging.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

i

martens francine
26-10-2015

ik dacht dat ik in Rusland was 99% Russen. Eten ondermaats. Proper is iets anders !! Ik kan maar een ding zeggen de Russen zijn daar de baas .zelf het personeel spreekt Hun taal.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Michiels
15-9-2015

bij aankomst in het hotel dachten wij aangekomen te zijn in Rusland in plaats van Turkije. De kamers zijn gerenoveerd en zijn ok maar de badkamers zijn nog wel aan renovatie toe. het eten is elke dag hetzelfde en zowel s'middags als s'avonds staat er hetzelfde op het buffet. Weinig of geen vis. Het a la carte restaurant stelt niets voor. Wij hadden italiaans gereserveerd en kregen turks omdat de kok geen zin had italiaans te koken. De ligstoelen op het strand en op de pier worden ook vaak ingepalmd door toeristen van de hotels ernaast omdat daar weinig plaats is. Wij hebben 3 maal security hiervan verwittigd omdat eigen gasten anders geen stoel hadden, maar hier werd weinig of niets aan gedaan. Slechts weinigen van het personeel spreken enkele woordjes engels. Op het kiezelstrand kan men ook niet wandelen omdat alle hotels er een privestrand hebben en men dus niet verder kan dan het strand van je eigen hotel. Het was onze slechtste reis ooit en wij reizen toch al 40 jaar.

Gereisd Met partner in september 2015

Welcome in Russia!

GDE
10-8-2015

Een super hotel als je een RUS bent!

Eten: Zeer klein buffet, alle dagen zelfde. Warm eten is koud, koud eten is warm. Kamers: Deze ware proper Zwembad: Mooi en proper, geen toezicht! Animatie: 5 personen, waarvan 1 persoon 10 woorden engels kan. Geen shows enkel een live-zanger(es) en zeer kort. Personeel: niemand spreekt engels of frans All in: Russen en Turken (blauw bandje) hebben All in, andere (geel bandje) een beperkte All in. Avond bar 23u30-03u enkel toegankelijk voor blauwe bandjes...

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

de snorkelaars
10-1-2015

Het hotel was rampzalig. Onze kamer zat vol schimmel zo erg dat het naar kattenurine rook. Wij gingen direct naar de receptie en zeiden dat dit niet kon. Ze konden ons echter pas de volgende dag een andere kamer geven. We toonden de fotos van onze kamer aan de receptie. Ze deden alsof ze in shock waren maar eens wij een nieuwe kamer kregen, gaven ze de verschrikkelijke beschimmelde kamer gewoon aan andere mensen. Schandalig en onrespectloos naar hun gasten toe. Ik geneerde me in hun plaats naar die nieuwe gasten toe. Onze nieuwe kamer zag er mooi uit maar geen moment rust. Tot 3u s nachts continue luide muziek, een week met koud water douchen, een spiegel die van de muur hing, een kleerkast met plaats voor 5 kleedjes. Het personeel in de bars en restaurant was zeer vriendelijk en het uitzicht vanop het strand is prachtig, maar dat is dan ook het enige positieve aan dit hotel. Op de 20 jaar dat ik reis is dit mijn eerste negatieve ervaring van een hotel. Nooit meer.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer zo'n week tussen de Russen.

patrickverlinden
15-7-2014

Toelichting... Zwembad: Mooi en verzorgd maar ligstoelen, tafeltjes, vloeren,...rondom het zwembad worden amper onderhouden. Tuin: Niets speciaals maar zeer goed onderhouden. Kamer: Mooi maar lampjes naast bed zaten los en hingen ondersteboven, schimmel- of vochtvlek aan het plafond, stukken steen van het raamkader aan het terras op mijn hoofd gekregen, houtwerk van balustrade van terras kapotgerot,... Restaurant: Eten is ook maar houdt je bord vast want het personeel trekt het tijdens het eten letterlijk onder je neus vandaan en ruimt het weg. Ha ja...voor alles moet je vechten met de doorzopen Russische gasten of varkens. Tafeltje reserveren...enkel voor Russen is alles mogelijk. Voor anderen is een tafel aan het zwembad voor max.3 personen het uiterste. Mooi zicht op het KEIENstrand vanaf de houten ligterassen achteraan. Heel veel lawaai van de muziek van je eigen en de naburige hotels !!! Wandeling 's avonds...alleen Russische winkels met Russisch personeel en betalen in dollars !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmet Beach Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmet Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.