Hotel Palmet Beach Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Palmet Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

114 reviews over Hotel Palmet Beach Resort

• 1Uyar05-09-2017

Ik kwam er aan en me kamer was weggegeven

Me kamer was weggegeven en werd me verteld dat ik blij moest zijn omdat ze nog een kamer over hadden en bleek dat die nog nie eens was schoon gemaakt.dus ben ik weer gaan klagen kwam er een hoge pietje mij vertellen dat als ik zo doorging dat ze ons uit het hotel zouden zetten waar we dik voor hadden betaald. IK RAAD DIT HOTEL ECHT IEDEREEEN AF... DOE HET AUB NIET WANT JE GAAT SPIJT KRIJGEN. enige pluspunt is ligging maar dat vind je ergens anders ook wel als je even blijft zoeken...

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Ad Bertels09-10-2016

Nooit meer het slechtste wat ik ooit heb meegemaak

Het eten is zeer slecht en eenzijdig, kip kip kip .Op de schalen binnen alles half lauw. beperkt fruit geen kaas over de spaghetti, geen omelet met met groentes /kaas.geen havermout, geen rozijnen (20 stuks)het avondeten werd s morgens door elkaar geroerd beetje kaas erover en lag weer in de bak half lauw.handdoeken pas om 9uur s morgens.tussendoor geen nieuwe.kamers niet schoon. weinig personeel,3 dagen lag er een bord met etensresten bij het zwembad. Kamers redelijk verouderd.Badlakens oud en klein/gerafeld.Waterflesjes in overvloed gekoeld.zwembad / zee /temp goed. Personeel redelijk,gevraagd om een extra kaart voor ons twee kon niet er waren niet genoeg kaarten. (Russen hadden ze) Samen gevat zou 3 sterren genoeg zijn ipv 5.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Joep Pustjens17-01-2016

Het hele hotel zag er goed uit en zeker een aanrader in Kemer. Ok het personeel was erg vriendelijk.

Alleen het Engels kon wat beter vooral van het entertainment team. Weinig last van Russen gehad waar Kemer toch om bekend staat.

Gereisd met partner in juni 2015

• 3Marjo30-10-2015

nooit meer

koud eten doorgegeven werdt niks mee gedaan schimmel op de badkamer glazen vol lippenstift kallerlakken onvriendelijlk personeel vettig en vies om t zwembad kon je niet op blote voeten lopen dan had je een voeten schimmel reisleiding terplekke is geen knip voor zijn neus waard Kemer is alleen voor de russen daar is ook alles op aangepast

Gereisd met partner in september 2015

• 5John De lauw28-10-2015

Nooit Meer

Welkom bij de russen ! Eten meer koud dan warm .. meermaals op restaurant geweest ondanks all in Onvriendelijk personeel en geen Engels of frans . Wel mooie kamers en goede ligging.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 3martens francine26-10-2015

i

ik dacht dat ik in Rusland was 99% Russen. Eten ondermaats. Proper is iets anders !! Ik kan maar een ding zeggen de Russen zijn daar de baas .zelf het personeel spreekt Hun taal.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 6Michiels15-09-2015

Nooit meer

bij aankomst in het hotel dachten wij aangekomen te zijn in Rusland in plaats van Turkije. De kamers zijn gerenoveerd en zijn ok maar de badkamers zijn nog wel aan renovatie toe. het eten is elke dag hetzelfde en zowel s'middags als s'avonds staat er hetzelfde op het buffet. Weinig of geen vis. Het a la carte restaurant stelt niets voor. Wij hadden italiaans gereserveerd en kregen turks omdat de kok geen zin had italiaans te koken. De ligstoelen op het strand en op de pier worden ook vaak ingepalmd door toeristen van de hotels ernaast omdat daar weinig plaats is. Wij hebben 3 maal security hiervan verwittigd omdat eigen gasten anders geen stoel hadden, maar hier werd weinig of niets aan gedaan. Slechts weinigen van het personeel spreken enkele woordjes engels. Op het kiezelstrand kan men ook niet wandelen omdat alle hotels er een privestrand hebben en men dus niet verder kan dan het strand van je eigen hotel. Het was onze slechtste reis ooit en wij reizen toch al 40 jaar.

Gereisd met partner in september 2015

• 6GDE10-08-2015

Welcome in Russia!

Een super hotel als je een RUS bent!

Eten: Zeer klein buffet, alle dagen zelfde. Warm eten is koud, koud eten is warm. Kamers: Deze ware proper Zwembad: Mooi en proper, geen toezicht! Animatie: 5 personen, waarvan 1 persoon 10 woorden engels kan. Geen shows enkel een live-zanger(es) en zeer kort. Personeel: niemand spreekt engels of frans All in: Russen en Turken (blauw bandje) hebben All in, andere (geel bandje) een beperkte All in. Avond bar 23u30-03u enkel toegankelijk voor blauwe bandjes...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 1de snorkelaars10-01-2015

dit nooit meer

Het hotel was rampzalig. Onze kamer zat vol schimmel zo erg dat het naar kattenurine rook. Wij gingen direct naar de receptie en zeiden dat dit niet kon. Ze konden ons echter pas de volgende dag een andere kamer geven. We toonden de fotos van onze kamer aan de receptie. Ze deden alsof ze in shock waren maar eens wij een nieuwe kamer kregen, gaven ze de verschrikkelijke beschimmelde kamer gewoon aan andere mensen. Schandalig en onrespectloos naar hun gasten toe. Ik geneerde me in hun plaats naar die nieuwe gasten toe. Onze nieuwe kamer zag er mooi uit maar geen moment rust. Tot 3u s nachts continue luide muziek, een week met koud water douchen, een spiegel die van de muur hing, een kleerkast met plaats voor 5 kleedjes. Het personeel in de bars en restaurant was zeer vriendelijk en het uitzicht vanop het strand is prachtig, maar dat is dan ook het enige positieve aan dit hotel. Op de 20 jaar dat ik reis is dit mijn eerste negatieve ervaring van een hotel. Nooit meer.

Gereisd met partner in september 2014

• 6patrickverlinden15-07-2014

Nooit meer zo'n week tussen de Russen.

Toelichting... Zwembad: Mooi en verzorgd maar ligstoelen, tafeltjes, vloeren,...rondom het zwembad worden amper onderhouden. Tuin: Niets speciaals maar zeer goed onderhouden. Kamer: Mooi maar lampjes naast bed zaten los en hingen ondersteboven, schimmel- of vochtvlek aan het plafond, stukken steen van het raamkader aan het terras op mijn hoofd gekregen, houtwerk van balustrade van terras kapotgerot,... Restaurant: Eten is ook maar houdt je bord vast want het personeel trekt het tijdens het eten letterlijk onder je neus vandaan en ruimt het weg. Ha ja...voor alles moet je vechten met de doorzopen Russische gasten of varkens. Tafeltje reserveren...enkel voor Russen is alles mogelijk. Voor anderen is een tafel aan het zwembad voor max.3 personen het uiterste. Mooi zicht op het KEIENstrand vanaf de houten ligterassen achteraan. Heel veel lawaai van de muziek van je eigen en de naburige hotels !!! Wandeling 's avonds...alleen Russische winkels met Russisch personeel en betalen in dollars !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

6 tips over Hotel Palmet Beach Resort

• a.vos, 03-05-2014

het dorpje Kemer is te belopen ,

• joop janse, 24-07-2012

Maak kennis met de jongen van de tassenwinkel, de kapper en de fotograaf. Echt ontzettend leuke gasten. Ook enkele obers en de jongens van het entertainment zijn echt leuk en aardig. Ontloop die irritante duitse turk van de kledingwinkel, verschrikkelijke vent die aan de gang blijft met zeuren over hoe goedkoop hij is en 'geld spielt geine rolle' blijft zeggen maar als je dan zegt dat je niet koopt nog kwaad wordt ook, eikel.

• Rakker, 20-12-2011

Zorg zelf voor badschoentjes, de kiezels zijn heet in de zomer. Neem zelf een badhanddoek mee voor strandstoel. Plaatsje reserveren zeer irritante gewoonte. Niets van aantrekken, wie eerst komt eerst maalt.

2 vragen over Hotel Palmet Beach Resort

• mier, 15-09-2011

glijbaan?

in de OAD gids zie ik een glijbaan staan , maar kom deze op foto's nergens tegen, dus is er een glijbaan?

Rakker, 20-12-2011

niet gezien

• G Visser, 25-02-2011

Turkse winkeltjes

Wie weet of er ook typische Turkse kraampjes en winkeltjes in de buurt zijn? Mag altijd graag voor de thuisblijvers shoppen.

Rakker, 20-12-2011

Kemer heeft ruim voldoede