Hotel Ozkaymak Kemer Marinastersterstersterster

7Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ozkaymak Kemer Marina voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

207 reviews over Hotel Ozkaymak Kemer Marina

• 6A.H. Snijders03-05-2008

Er waren nog veel faciliteiten niet open, zoals kinderzwembad, buiten-bar, snacks, vitaminebar, internetcafe enz. . Dat is erg vervelend, want je betaald er wel voor, en het wordt niet aangegeven bij het boeken op de site!!

Gereisd met partner in april 2008

• 5Fam. P.J.Mariman15-04-2008

Veel overlast van Iraniers , Duitsers . Eten slecht , zelfs een stuk metaal in voeding , na dit te bebben gemeld kwam geen excuus . Douche 1 x zeep , vragen om handdoeken . Buitenkinderbad met glijbaan vol met vuil water . Consupties aan zwembad zelf halen ongeveer 100 mtr. lopen heen en 100 mtr. terug . Consumpties binnen ook zelf halen . Het enige dat positief te noemen is de vriendelijkheid van bedienend en animatie personeel . Prijs in folder wijkt af van door reisbureau berekende hogere prijs .

Gereisd met familie in maart 2008

• 6C. Jongste27-03-2008

Prijs van 299 Euro all-in is bijzonder goed voor hetgeen geboden wordt. Daarvoor neem je de ongezellige inrichting maar voor lief. Ook het feit dat de buitenboel nog niet op orde was (bijv. het 2e zwembad en planten enz.) Verzorging van de badkamer is zeer slecht. Wel handdoeken maar afgezien van 2 zeeppompen bevestigd aan de wand, bij aankomst 1 klein stukje zeep en 1 douche-kap (éénmalig wel te verstaan). Het hotel ligt gunstig t.o. van het centrum. Mag géén 5 sterren genoemd worden. Leuke bijkomstigheid was de verscheidenheid aan vele verschillende nationaliteiten. Russen, véél Iraniërs, Duitsers, Fransen, Engelsen, Belgen, Finnen? en Nederlanders. Super kleine TV met vele Duitse en 1 gedeelde Nederl/Belgische zender. Nadeel: Super klein televisietoestel. Maar ja, voor deze prijs ga ik nog wel een keertje terug.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9S. van Duin27-03-2008

zeer mooi hotel, mooie ligging vlak bij het centrum van kemer met leuke winkels!! alleen jammer dat er weinig variatie in het eten was. Personeel was erg vriendelijk en elke avond (behalve zondag) was er een show met een disco erna, erg gezellig, zeer mooi weer gehad, schone kamers!! elke dag schone handdoeken, alleen het vreemde was dat als je ging douche er eerst oranje water uit de kraan kwam en daarna pas gewoon water erg apart. Naast het hotel is een dolfinarium waar je met dolfijnen kan zwemmen, echt een hele mooie ervaring die ik iedereen zeer zeker aanraad!!

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 7Y. Biemold17-03-2008

Het eten was eentonig en saai en heel erg russisch ingericht. Het eten was ook meer russisch dan turks.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 9Jan Zonderhuis06-03-2008

Er was nog helemaal geen animatie. Ook in het hotel was niets voor kinderen . Ook buiten geen speelwerktuigjes. Mooie grote familiekamers met prachtig uitzicht.

Alleen gereisd in februari 2008

• 8J. van Silfhout27-01-2008

de salades en desserts zijn wel oke het warme buffet en de soepen zijn erg eentonig

• 9Brigitta & Cees22-01-2008

Wij zijn op 19 januari 2008 terug gekomen van een korte vakantie in Kemer Wat ons opviel was dat zodra wij het hotel in kwam er iemand van ons de koffers aan nam En deze daarna netjes nar onze kamer heeft gebracht De jonge man die dit deed was heel vriendelijk En vroeg of hij verder nog iets voor ons kon doen Het is een hel mooi hotel De kamers zijn netjes en ruim De kamermeisjes maken goed schoon Alleen ik had geld op de kast laten liggen en toen ik terug kwam was het geld weg Dit is iets wat ik niet netjes vond ze hebben bij het weggaaan dus ook niets gekregen Ik heb in andere hotels geld had laten liggen lag het er als ik terug kwam nog steeds Het eten is ook goed Het personeel was vriendelijk

Alleen wat er heel erg tegen viel was de temparatuur van het binnenzwembad was erg koud Dus er was niemand aan het zwemmen Wat ons betreft is dit een aanrader

• 7G. van Dolderen18-01-2008

Kwaliteit/prijsverhouding is overeenkomstig de verwachtingen voor wat betreft accomedatie. Eten kwalitatief goed. Echter eenzijdig. Nagenoeg geen variatie. Ontbijtbuffet prima.

• 7F.A.M. de Zeeuw16-01-2008

Het enige waar wij klachten over hebben is het eten.Het was totaal niet afwisselend.Iedere dag ongeveer het zelfde

0 tips over Hotel Ozkaymak Kemer Marina

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages