Hotel Ozkaymak Kemer Marinastersterstersterster

7Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ozkaymak Kemer Marina voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

207 reviews over Hotel Ozkaymak Kemer Marina

• 6bangma14-05-2008

Het zwembad met daarin de glijbanen is NIET open geweest, was afgezet met rood lint. De hotelkamer kan niet op slot van binnen uit. De balkondeur kan niet op slot. Als je het bad vulde met warm water , kreeg je bruin water. Er was heel weinig animatie voor de jeugd, elke dag alleen maar darten,of tafeltenissen. En de avond animatie was helemaal een flop,een keer was er een soort Bingo avond , en een los velletje kostte 4 euro , gewoon afzetterij.

Het is geen aanbeveling om dit hotel te boeken , en het stikt er van de Russische mensen , die zich s middags al vol laten lopen met alcohol.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Laros14-05-2008

Het was een goed verzorgd hotel. 1 van de 3 zwembaden was gesloten!, wat zeer jammer was voor mijn kinderen aangezien ik hiervoor geboekt had (het grootste zwembad was gesloten.) Animatie was gericht op de russen wij als nederlanders hebben daar niets te zoeken. Het eten was slecht geen gevarieerd eten elke dag kip, gehakt en vis met een ander smaakje. Als je in turkeijen komt verwacht je in elk geval kebap dat kennen ze zelfs niet. Snackbar was waardeloos ze hadden alleen broodje hamburg en friet en an af en toe pizza. Het eten was over het algemeen koud!

In de middag zou er koffie/thee met gebak zijn helaas waren dit droge koekjes.

Bij de sauna/binnen zwembad moet je rekening houden dat je de drankjes zelf moet betalen.

Ik zal dit hotel aan iedereen afraden, want het eten is het allerbelangrijkste.

• 8Stephanie14-05-2008

Het hotel zag er van buiten erg mooi uit en de ligging was perfect. Maar een slecht draaiend animatie team zwembaden waren niet open weinig keuze aan het eten plus slecht bereid. Niks voor kinderen personeel was onvriendelijk. Ons bad in de badkamer was kapot. Ik ga hier nooit meer terug naar toe!

• 8B.J. de Kraker13-05-2008

wij zijn vrijdag 9 mei terug gekomen van een weekje kemer het was een mooie week met iets minder weertje als hier in nederland het hotel ziet er perfect uit alleen wij hadden last van de discotheek iets verderop. ook voor onze twee kleine jongens 1 en 3 jaar was er niet echt veel te beleven een afgesloten peuterbad zou wel op zijn plaats zijn dat misten we wel. maar goed voor de rest leuke en aardige mensen die er werken. het eten was ook goed en een pluim voor de organisatie alles was perfect geregeld

Gereisd met partner in mei 2008

• 7E.M. Brok-Weijsters09-05-2008

Eten heel wenig keus en elke dag hetzelfde gehakt en kip. Helft van de faciliteten niet in gebruik . Voor kinderen was er helmaal niks zelfs geen aangepast eten. Kamers waren redelijk maar de badkamers waren zeer slecht onderhouden, slecjht materiaal en veel schimmel. Wij hebben een klachtenformulier ingediend. De eerst 2 dagen zijn 5 families overgeplaatst naar andere accomodaties. Dit zegt genoeg

Gereisd met familie in mei 2007

• 6M. van Dijk08-05-2008

Het hotel is zeker geen 5*. Waar deze aanduiding vandaan komt is ons onduidelijk. Een aantal onderwerpen die voor ons deze sterren in twijfel trekken zijn, (onze aankomst datum was 28 april) - badkamer, geel water uit de kraan, verder niet netjes, oude indruk. - Animatie programma zeer matig. - aanbod eten tijdens ontbijt, lunch, diner was matig en geen variatie. - zwembad met glijbanen ging pas 3 mei gedeeltelijk open. - op het prive strand ging de bar pas op 4 mei open. - de snackbar bij het zwembad ging 3 mei pas open. - de koffie apparaten in het hotel waren veelal kapot. - kamers met landzicht hebben s nachts veel last van de aangrenzende openlucht disco van 24.00 uur tot 06.00 uur. - zeer veel Russen die zich onbehoorlijk gedragen. - 29 april zijn we aangekomen om 5 uurs ochtends waardoor wij 28 april niet van de faciliteiten gebruik konden maken, waar we wel voor betaald hebben. - 5 mei zijn we vertrokken om 12 uur `s middags en hebben geen lunch gehad.

Gereisd met familie in mei 2007

• 6A. Kok08-05-2008

Veel Russen die om 12 uur aan de wodka zaten. Badkamer zag er onverzorgd uit (beschadigd bad, waardoor het er viezig uitzag, regelmatig klein straaltje uit de douche. 2e zwembad met glijbanen was gesloten, zwembad dat open was was niet kindvriendelijk. Weinig variatie in aanbod eten. Niet echt 5 sterren waard.

Gereisd met familie in april 2008

• 6R. Mulders06-05-2008

Het seizoen start volgens het hotel op 1 mei 2008. Dat staat niet in de gids. Dat betekent dat het kinderbad nog niet open was, glijbanen niet beschikbaar en veel faciliteiten ook niet open. Eten was niet slecht, maar wel weinig variatie tussen de lunch en het diner. Qua eten wel bijna elke dag hetzelfde.

• 5M. Stehouwer05-05-2008

Terwijl wij hoogseizoenprijs moesten betalen was het hotel hier duidelijk nog niet op voorbereid. Veel facaliteiten nog niet aanwezig. bij beklag hierover kregen we als antwoord:Het seizoen is nog niet begonnen, dat begint op 1 mei! maar ook die dag veranderde er niets! Ik kom nog naar de vestiging om klachtenformulier in te leveren.

Gereisd met vrienden in april 2006

• 0M.A. Man04-05-2008

voor heel weinig geld, best ok aanbod let op: 1 mei gaan pas glijbanen en extra zwembaden open. tot die tijd ook weinig animatie voor kinderen. eten weinig gevarieerd. ook voor kinderen geen eten. beetje vergane glorie, maar wel netjes. geen 5 sterren, maar ongeveer 3,5 zou ik zeggen maar voor dat geld, wel prima (andere 5 sterren zijn behoorlijk duurder)

Gereisd met familie in april 2006

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages