Hotel Ozkaymak Kemer Marinastersterstersterster

7Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ozkaymak Kemer Marina voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

207 reviews over Hotel Ozkaymak Kemer Marina

• 7Daisy07-12-2008

Dit nooit meer!!!!!!

Verschrikkelijk! 3 weken lang als avondeten meloen gegeten en dus ook 5 kilo van mijn 56 kilo af! Mijn vader zware koorts en mijn moeder zware oorontsteking van het vieze zwembadwater!

Gereisd met familie in december 2008

• 5Fam.de Vries26-10-2008

Geen aanrader!

Absoluut geen 5-sterren hotel! wij zijn 4 jaar geleden daar geweest en waren toen heel erg tevreden maar nu...echter niet te vergeleken! Alles was minder! Kan wel een hele lijst maken met klachten... maar om een lang verhaal kort te maken, qua prijs en kwaliteit....geen verhouding! Prima 3-sterren hotel maar GEEN 5-STERREN! Echter niet! Fam. de Vries, Grootebroek

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 1John19-09-2008

regelrechte RAMP

Nog nooit zo n slecht hotel gehad,muizen op de kamer eten lauw en oud,Turks personeel oke maar de de rest n ramp.Hotel is smerig net als de inboedel.Receptie zeer onwillig en brutaal.Voor dit geld zit je bijna overal beter Na 2 dagen overgeboekt naar beter hotel.BOEK DIT HOTEL NIET!!!!!!

Gereisd met familie in april 2008

• 4Hoefsloot16-09-2008

Niet heen gaan!

We zijn in april (was voor ons een vakantieweek) naar dit hotel geweest. Ons kleinkind van 3 kon niet in een kinderbad zwemmen, dit was niet open. Het strand was levensgevaarlijk moest nog in orde worden gemaakt, dus daar konden we ook niet zitten. Het eten was zo verschrikkelijk, zure boter, s'avonds resten van de middag in een prutje, vliegjes rond de salades kortom een crime, tussen de middag waren er geen snacks te krijgen want de buitenbar was gewoon niet open. De kamers vielen op zich mee, behalve s'nachts als de disco aan de overkant ging draaien en aangezien de airco het niet deed was het ook erg benauwd als je de deur voor de herrie dicht moest doen. Het badwater leek wel vies slootwater. Ik heb de 3e dag de reisleider verzocht of hij een ander hotel voor ons had omdat ik dit toch echt niet pikte, met ons waren er nog 3 gezinnen die ergens anders heen wilden vanwege de slechte ervaringen. We zijn allemaal verhuist want de reisleider zei zelf dat dit een slecht hotel was.

Gereisd met familie in april 2008

• 1bennie15-09-2008

nooit meer

Vies eten, smerig kamers alles was oud, vies tapijt. En 's nacht doe je geen oog dicht dankzij herrie van de disco. Niet normaal meer. Eten ziek van geweest. Alleen maar aso russen. Personeel spreek geen engels en is prorussich. Animatie in Russich. Drank lauw en vies zoet.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Cynthi02-08-2008

redelijk hotel

De reden waarom er zoveel Russen komen in dit hotel komt omdat de eigenaren uit Rusland afkomstig zijn. Receptie medewerkers zijn Russisch en bediening is turks. In Kusadasi of Marmaris of Bodrum komen de Russen niet. Russen gaan allemaal naar Antalya. Hotel is wel prachtig gelegen en het strand gedeelte is het mooiste van Kemer. Eten was goed in 2003 maar is niet hygienisch afgedekt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Plei31-07-2008

Gezellig, kindvriendelijk hotel,

animatie was super! Má Millé vond ik persoonlijk de leukste van het animatie. Volgend jaar naar ibaza. Kom zeker eens terug! Een aanrader!

Gereisd met familie in juli 2008

• 5willems19-06-2008

wij zijn sinds deze ochtend terug en ik moet zeggen het hotel viel mee maar de russen waren daar in de meerderheid en dat viel heel erg tegen. wil je genieten van je vakantie ga dan niet in juni, juli of augustus want die russen zijn niet te doen. heel erg brutaal arrogant enz. het eten was goed maar niet zo veel keus. wij zijn eens in kiris geweest in een hotel een daar was het uitstekend. ook Qua russen geen problemen daar en dat was in juni. voor de rest waren da zwembaden wel heel goed ja had er 3 verschillende en 6 glijbanen maar de animatie was alleen in het russisch. en op zondag was er geen annimatie. dus ja

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Saskia Koning23-05-2008

meivakantie 2008. eerste indruk netjes, receptie spreekt bijna geen engels, voor kinderen een waardeloze miniclub met ongeïnteresseerde russische meiden. Restaurant standaard, bediening gaat. 's Nachts veel last gehad van de buitendisco in de haven. Ik zou hier niet meer terug gaan.

Gereisd met familie in mei 2008

• 7monique van domselaar18-05-2008

groot hotel, keurig maar wat eenvoudig. jammer van de disco die wel heel erg dicht bij het hotel is, en bijna iedere avond/nacht je wakker hield. eten goed mag meer variatie in. jammer dat nog niet alles klaar was gemaakt voor de touristen. glijbanen en zwembad was een paar dagen dicht, en is aan vervanging toe. Bij het zwembad was het niet schoon. heel veel russen die niet altijd even aardig zijn. weinig nederlanders. personeel netjes en beleefd. en werken keihard.

leuke plaats kemer, leuke winkels voor ieder wat wils. Prima vakntie plaats.

Gereisd met familie in mei 2008

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages