Hotel Ozkaymak Kemer Marinastersterstersterster

7Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ozkaymak Kemer Marina voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

207 reviews over Hotel Ozkaymak Kemer Marina

• 8Ars18-05-2014

supergezellig!

geen 5 sterren maar wel beregezellig, we hebben genoten! ligging is super! kemer is gewoon geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 2brit12-01-2013

nooit meer

al 6 keer in turkije geweest maar dit is het slechste hotel waar we geweest zijn 99% russen eten altijd het zelfde zijn vaak uit eten geweest ligging wel goed mooi strand en vlak bij centrum

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 2c van Wijk van Os28-09-2011

max 2 sterren hotel

ozkaymak marina in Kemer; zeer verouderd hotel. Entree, eetzaal en andere vertrekken stralen niet de luxe uit die je verwacht van een 5 sterren hotel! Kamers; badkamer erg vies,verschimmeld,verouderd. Bedden erg hard. Comfort is ver te zoeken. Eten; niet divers, en koud, slecht bijgevuld. Gasten; in onze ogen voor 99.9% russisch hotel. Wij waren de enige 2 hollanders in heel het complex! Annimatie was russisch. Obers spreken slecht Engels/Duits, wel Russisch! Obers/personeel is niet behulpzaam/vriendelijk. Enige pluspuntje; de zwembaden zijn wel goed onderhouden, en voldoende plek. Conclusie; niet boeken! Hier krijg je spijt van.

Gereisd met partner in september 2011

• 9ineke10-10-2009

fantastisch

Wij ( mijn moeder van bijna 80 jaar en 2 zussen) hebben het fantastisch gehad,

De bediening was top, De turken hebben respect voor de oudere mens waar wij nederlanders nog wat van kunnen leren,

Het eten was goed. je kan er zowat 24 uur eten, en drinken.

onze vakantie was toppie. als ik zo de recenties lees over dit hotel, is het erg negatief. voor ons was het positief. EWr waren idd russen maar ze waren vriendelijk tegenover de andere gasten. Prima bediening, kamers waren schoon. en leuke animatie. wat wil een gast nog meer?

Zijn wij nederlanders niet teveel verwent?

Gereisd in oktober 2009

• 8ineke10-10-2009

Fantastisch en geweldig

Wij onze moeder en 2 zussen hebben het gewelidig naar de zin gehad, we werden op handen gedragen door het personeel. Eten was goed, je kan je buik vol eten daar. Er zijn idd russen daar,maar wij hebben daar toetaal geen last van gehad. en natuurlijk het animatieteam deze vermaakten de gasten de hele dag.

Onze vakantie was klasse.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Thea Arendsen22-05-2009

Hartstikke leuk en goed.

Het was een fantastische vakantie. Het eten was wel eenzijdig maar wel goed verzorgd. De gasten bestonden voornamelijk uit Russen, maar ze waren erg netjes en niet overduidend aanwezig. Wij hebben een geweldige tijd gehad. Toch vinden we dat het hotel geen 5 maar 4 sterren verdiend.

Thea Arendsen

Gereisd met partner in april 2009

• 7brumon11-02-2009

Een nachtmerrie

De eerste indruk was zeer tof tot we in onze kamer kwamen. Om te huilen. Het eten was ook niet gevarieerd. Veel russen die alle aandacht naar zich trokken. Matrousjka's ! Letterlijke en figuurlijk. Ze namen heel veel eten op hun bord om er maar 1 hap van te eten. Ze proefden aan het buffet van het eten met hun vingers. Enz. Zoiets hadden we nog nooit gedien. De animatie viel wel mee. En we hadden juist voor 14 dagen geboekt op aanraden van vrienden. Het waren de langste dagen van het jaar. Op een terrasje betaal je je blauw. Een bier en een cola 11 euro. Sorry voor ons geen turkije meer.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 4Fam L10-01-2009

Uitgeroepen tot rampgebied

Wij zijn er in de zomer 2007 geweest. Als jullie nog niet geboekt hebben, raad ik jullie aan dit dan ook niet te doen! Eten trekt op niks, wij waren daar met 8, de diarreepillen werden aan tafel doorgegeven en verschillende pakjes moeten kopen, deze hielpen zelfs niet... we zijn er allemaal ziek van geweest. Als ik deze reis nu voor niks zou krijgen zou ik zeker bedanken voor de moeite!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

• 3Yvonne02-01-2009

nog nooit zo ziek geweest vab eten

Denk je 5 sterren te boeken...1 is nog te veel. Als de Russen voor je neus hun borden vol hebben geladen en er is geen vlees meer...dan heb je pech, kun je inderdaad meloen eten. Achteraf blijkt dat de mazzel.. de vis is op maandag licht van kleur, dezelfde vis op dinsdag iets donkerder en op woensdag begint ie bruin te worden. Infectie van het eten opgelopen, 9 dagen ziek. Al zou ik het gratis krijgen..ging ik nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 2Ronald28-12-2008

Vreselijk!

Wij hebben dit nooit meegemaakt in turkije. Dit is een 2 sterren hotel. Eten zijn we ziek van geweest. Smerig kamers met vieze tapijt. En pokke herrie 'snacht geen oog dichtgedaan gaat tot 4 uur door. Lekker voor je nachtrust he. Nooit meer.Er zijn zoveel alteranatieven voor je geld. En alles is pro russisch.....O ja plek op het strand en zwembad is niet te krijgen.

Gereisd met partner in december 2008

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages