Hotel Orange County Resort Kemer

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°9°
Hotel Orange County Resort Kemer
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Orange County Resort Kemer voor je op een rij gezet:

1512 reviews over Hotel Orange County Resort Kemer in het Nederlands

Het is echt fantastisch

À.Kortland,
4-11-2018

Het is echt iets voor jongere mensen , er is de hele dag wat te doen gezelligheid rond het zwembad , en op de pier.ik ben zelf al in de 60 en ik vind het ook geweldig . Het personeel en het eten is super.Het hotel is prachtig en schoon.

Gereisd met vrienden in september 2018

A.kortland,
28-7-2018

Het is een hotel waar de de hele dag wel wat te doen is ,het is een levendig gebeuren nooit saai als je op het terras zit is het net of dat je in Amsterdam zit gewoon gezellig.wij gaan er ieder jaar twee keer naar toe omdat het personeel net familie is geworden en erg goed voor ons is..voor ons is het een geweldig hotel met goed eten.

Gereisd met partner in mei 2018

Nelleke Wijsman,
30-1-2018

Super hotel, nog betere service en geweldige medewerkers, we love it there!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

A.kortland,
1-10-2017

Het is een bruisend en levendig hotel,de mensen die er werken zijn zo goed voor je het is net familie .alles is er schoon de kamers en toiletten . Het is voor mij een top hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Afschuwelijke personeel

Bsr,
28-8-2017

Heb samen met mijn vriend een rezervering gemaakt voor 3 daagjes. En het begon als fout voor we aankwamen. Wij hebben onze rezevering direct via het hotel gedaan en betaald. Maar de hotel beweerde maar dat we bij aankomst weer moesten betalen en later weer de geld terug krijgen, terwijl het zo niet was afgesproken tijdens de rezervering. Dus wij voelden ons gewoon bedrogen door het hotel. Het Personeel is totaal niet vriendelijk. Alleen het hotel kamers is schoon en netjes voor de rest is het tien keer niks.

Gereisd met partner in augustus 2017

Of je in Rusland bent

Buijs,
24-5-2017

Ongezellig , veel dronken russen , nauwelijks nederlanders

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische reis, vooral door hotel en ligging

Bart Foscez,
13-3-2017

Gewoon een zeer leuke vakantie, zeer leuk hotel, super goede bediening, leuke kamers, eten zeer lekker en afwisselend ja gewoon TOP

Zeer leuk hotel, fantastische ligging, waardoor je ook naar het mooie Kemer kan wandelen, gewoon super !!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Nooit meer!

Rob
15-12-2016

Te duur, Te veel Russen, ben er verschillende keren geweest vanaf de opening toen was het perfect maar nu hou maar op Nooit meer!!

Gereisd met partner in december 2014

Nooit meer !!!!

Giancarlo
9-8-2016

Geen Nederlandse medewerkers veel kazagstanen en andere wit Russische toeristen eten klein 6 je voor kinderen slecht eten voor wat ik betaalt heb verwachte ik meer als wat ik gekregen heb

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Kemal GÖKDENİZ | Sales & Marketing Executive, sales, 27-12-2016

Dear Guest ,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel.

The feedback we receive from our valued guests, like you, enables us to target problem areas, and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future in our hotels.

Thank you for sharing your insights and hope you will give us another opportunity to provide the excellent accommodations and services you were expecting.

Please feel free to reach out to me directly at kemal.gokdeniz@orangecounty.com.tr if you have additional information to share.

It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel !

With much appreciation,

Kemal GÖKDENİZ | Sales & Marketing Executive

Het is hier bijzonder goed super personeel

Fam kortland
19-6-2016

Alles is goed daar,je moet het personeel ook de waardering geven die ze verdienen dan wordt je daar echt verwend.het is daar echt schoon ,gezellig en het personeel is heel bijzonder ,het zijn schatten.

Gereisd met vrienden in mei 2016
Kemal GÖKDENİZ | Sales & Marketing Executive, sales, 27-12-2016

Dear Guest,

Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel.

Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.

With much appreciation,

Kemal GÖKDENİZ | Sales & Marketing Executive

Freesun.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orange County Resort Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orange County Resort Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.