Hotel Orange County Resort Kemerstersterstersterster

8.4Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Orange County Resort Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

1528 reviews over Hotel Orange County Resort Kemer

• 2019
    7Familie Cruts04-12-2019

Hospitality en kwaliteit weg i.v.m. jaren geleden

Gedateerd hotel, moet nodig gerenoveerd worden. Russisch georienteerd. Receptiemedewerkers weten niet wat hospitality betekent. Kwaliteit eten slecht (verrotte halve bananen, veel kip (vaak koud), kwaliteit koffie en drankjes slecht). Kamers in orde. Voor ons slechtste 5-sterren hotel aan de Turkse kust, geen aanrader, neem liever Fame Residence in Kemer.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Margot de Does24-05-2019

Fantastich

Het park is schitterend mooi, goed verzorgd, de kamers receptie alles, het eten was meer dan de gemiddelde hotels, volop keuze en altijd goed. Het entertainment is puur voor de Russen bestemd, er waren in totaal 10 Nederlanders, de rest was Russen met opgespoten lippen, achterwerken en boops. We hebben GEEN last van ze gehad op een enkele dronken Rus na. Het zwembad hadden we zowat privé omdat het water heel koud was, eenmaal in het water was het heerlijk. Achterin het park had je allemaal ronde zonnebedden maar die waren constant door de Russen bezet en aansluitend daar kon je door naar het kiezelstrand. Er was ook een schitterende patisserie met heerlijke zitjes. Heerlijke dagen daar gehad en het stadje Kemer is helemaal super leuk met veel keurige winkelstraten. Taxi kost heel weinig, er was 1, taxichauffeur die dacht even toeristen op te lichten, die vroeg 125 euro voor heen en weer naar Antalya. Niet gedaan natuurlijk.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerda10-05-2019

Fantastisch voor feestgangers

Welkom in Amsterdam of is het volendam...Als je een balkon, zwembadzijde,en zeezicht boekt ..betaal je meer maar kom je bedrogen uit... balkon is 1,5 m bij 1 meter de rest zijn Franse balkonnetjes... enorm veel oostblokkers die hier komen feesten ..dus harde muziek de hele dag door... kamer en eten is voortreffelijk keus genoeg en goed ... vanaf hotel 500 meter lopen naar het centrum gezellig en aardig wat winkeltjes ... vanuit daar kan je een Dolmusbus pakken die af en aan rijdt naar Antalya kosten voor twee personen 2 euro zit je 50 minuten in het busje ... kortom hotel en faceliteiten prima. Spa aanwezig... door het massale en de vele oostblokkers kom ik hier niet meer ... personeel is blij met de Hollanders... animatie alleen Russisch en slecht Engels Voor het leven in bijna hartje Amsterdam.... totaal geen Nederlands....behalve dan op je kamer 3 Nederlandse tv zenders

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9À.Kortland04-11-2018

Het is echt fantastisch

Het is echt iets voor jongere mensen , er is de hele dag wat te doen gezelligheid rond het zwembad , en op de pier.ik ben zelf al in de 60 en ik vind het ook geweldig . Het personeel en het eten is super.Het hotel is prachtig en schoon.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8A.kortland28-07-2018

Het is een hotel waar de de hele dag wel wat te doen is ,het is een levendig gebeuren nooit saai als je op het terras zit is het net of dat je in Amsterdam zit gewoon gezellig.wij gaan er ieder jaar twee keer naar toe omdat het personeel net familie is geworden en erg goed voor ons is..voor ons is het een geweldig hotel met goed eten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Nelleke Wijsman30-01-2018

Super hotel, nog betere service en geweldige medewerkers, we love it there!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8A.kortland01-10-2017

Het is een bruisend en levendig hotel,de mensen die er werken zijn zo goed voor je het is net familie .alles is er schoon de kamers en toiletten . Het is voor mij een top hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• 1Bsr28-08-2017

Afschuwelijke personeel

Heb samen met mijn vriend een rezervering gemaakt voor 3 daagjes. En het begon als fout voor we aankwamen. Wij hebben onze rezevering direct via het hotel gedaan en betaald. Maar de hotel beweerde maar dat we bij aankomst weer moesten betalen en later weer de geld terug krijgen, terwijl het zo niet was afgesproken tijdens de rezervering. Dus wij voelden ons gewoon bedrogen door het hotel. Het Personeel is totaal niet vriendelijk. Alleen het hotel kamers is schoon en netjes voor de rest is het tien keer niks.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Buijs24-05-2017

Of je in Rusland bent

Ongezellig , veel dronken russen , nauwelijks nederlanders

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Bart Foscez13-03-2017

Fantastische reis, vooral door hotel en ligging

Gewoon een zeer leuke vakantie, zeer leuk hotel, super goede bediening, leuke kamers, eten zeer lekker en afwisselend ja gewoon TOP Zeer leuk hotel, fantastische ligging, waardoor je ook naar het mooie Kemer kan wandelen, gewoon super !!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

22 tips over Hotel Orange County Resort Kemer

• Johan, 10-07-2012 Rapporteren

Jammer dat er geen Nederlands sprekend personeel is in de Mini Club.

• julie_de_gooijer, 18-06-2012 Rapporteren

à la carte sushi restaurant is echt een aanrader.

• Leander, 30-10-2011 Rapporteren

Als je interesse hebt in een Hamam behandeling, dan zeker langs de straat richting Kemer boeken. Niet in hotel, scheelt je zeker EUR 30,- p.p. Bezoek brengen aan de plaatsen: Myra, Chaimera (vlammen in de bergen) & Phalesis. Op dinsdag is er een bazaar in Kemer en op vrijdag een bazaar (markt) in Göynük (een dorpje verder). Goed te doen met de "dolmus" busjes die voor het hotel stoppen. Kosten: EUR 1,20 enkele reis.

74 vragen over Hotel Orange County Resort Kemer

• lola80, 10-08-2015 Rapporteren

vakantie september

Zijn er mensen die net terug zijn?of nog op vakantie zijn in OC? Wij gaan in september en we lezen en horen zulke nare ervaringen wat betreft OC i.v.m. de Russen, is dit echt zo erg?. En klopt het dat de kamers geen balkon hebben? Tevens zijn we op dit moment een beetje angstig i.v.m. de situatie in Turkije wat betreft veiligheid. Kan iemand hier ons in gerust stellen? of is het echt beter om om te boeken?

• Henriette, 28-06-2015 Rapporteren

Koffie en theezetfaciliteiten

Wat houden deze facilieiten in en zijn er ook zeepjes/shampoo op de kamer???

• Manon, 03-10-2013 Rapporteren

Voordeelkamer

Wij staan op het punt om een reis te boeken naar Orange County. Wat houd een voodeelkamer (Corendon) in?

C j, 11-10-2013

Niet doen !je zit onder de grond is erg benauwd je schijnt geen daglicht te hebben !

Hotel Orange County Resort Kemer info

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen