Hotel Mirage Park Resort

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mirage Park Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

34 reviews over Hotel Mirage Park Resort

• 2019
    9Marc27-10-2019

Heerlijk, maakt de 5 sterren waar

Resort is prachtig gelegen aan het strand met bergen op de achtergrond. De faciliteiten op het kiezelstrand zijn prima in orde. Het eten en drinken gedurende de hele dag is erg goed. Erg vriendelijk personeel, het resort is georiënteerd op het Oostblok en Rusland maarte personeel die wij gesproken hadden spraken allen Engels. De kamer was ruim en schoon. Erg nette badkamer. Enige nadeel is dat de Airco niet koud werd. Dit is bij de receptie aangegeven maar die zeiden Ier niets aan te kunnen doen ivm 1 centraal aanstuur systeem. De glijbanen waren op 2 momenten per dag open (10:00-12:00 & 14:00-17:00), zwembaden zijn schoon en goed onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• Oude reviews

9Djenna31-08-2017

Fantastisch!

Pluspunten

• snelle check inn
    • nette kamer ( alles ziet er netjes afgewerkt uit)
    • goed eten! Veel variatie! -Aardig personeel.
    • aan het strand
    • kleine winkeltjes aan overkant van de straat
    • 1.9 km een groot Dino park met Waterpark/speelpark leuk uitje voor de kids / 10 km verder Dolu su park aqua park voor kids. Leuk als je ook uit het hotel gaat. Klopt inderdaad dat er Turken en Russen in de meerderheid zijn. Heb geen last van ze gehad. Ze waren zelfs aardig en hebben mijn tosti's ook gemaakt bij de machine. Wie goed doet, die goed ontmoet.

Als ik wel een minpuntje moet melden is de Lifeguard bij de glijbaan. Zat steeds op haar mobiel. Na aanspreken heeft ze haar mobiel weggelegd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Ingrid15-07-2016

Mooie plek, jammer van de Russen..

Afgelopen jaar hier geweest. Eigenlijk was alles top, m.u.v de enorme meute Russen. We zijn wel wat gewend maar dit sloeg alles. Zelfs het personeel spreekt Russisch terwijl Engels nauwelijks wordt gesproken. Geen Nederlanders gezien tijdens ons verblijf, wat voor onze kinderen wel jammer was, moeilijk om vriendjes te maken. Ligbedjes oorlog begint 's ochtends al heel vroeg. Wij hadden een geweldige familie kamer met panoramisch uitzicht over het park, de zee en het gebergte erachter wat alles goed maakte. Eten is inderdaad afwisselend voor een week, daarna wordt alles herhaald.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Gridt17-08-2015

Leuk hotel op een mooi plekje.

Hotel is mooi gelegen, direct aan zee (kiezels, dus waterschoenen mee!). Wij zijn van 10-25 juli geweest en continue +40 geweest. Aan het strand hierdoor niet uit te houden. Rondom de zwembaden voldoende parasols aanwezig, maar zoals overal is het wel vroeg een bedje reserveren 's ochtends, anders heb je niks. Handdoeken pasjes krijg je bij inchecken, dus geen gezeul met grote handdoeken in de koffers. Glijbanen leuk voor de kids, zowel 's ochtends als 's middags 2 uurtjes open. Eten voor een week voldoende afwisselend, daarna wordt alles herhaald. Hetzelfde geldt overigens voor de animatie. Hier ben je na een week echt op uitgekeken. Naar Kemer kun je met de bus aan de andere kant van de weg tegenover het hotel, dit kost een paar euro p.p. Dorpje zelf stelt niets voor, maar belangrijkste souvenir shops, apotheek etc. aanwezig. Het enige nadeel is ook hier weer dat het stikt van de Oost-Europeanen en hier alles op is afgestemd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Yana04-08-2015

Een aanrader

Het was een zee leuke vakantie, mooi hotel, dicht aan het strand, voldoende bars, leuke glijbanen, goed zwembad en lekker eten. Het enige minpunt was dat ze onze airco niet kwamen maken nadat we er verschillende keren over hadden geklaagd. Voor de rest een topvakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Petra en Marcel 15-07-2015

Geweldig hotel op een superlocatie!

Wij (gezin met 4 tieners) zijn net terug van een supervakantie in het majesty mirage park resort. We hadden een villa, ca. 30 meter van zee, erg groot en netjes. De zwembaden en de mooie grote tuin, en de ligging aan zee zijn top. Ook het eten was goed en personeel is aardig als je ze zelf ook aardig behandeld. Weinig Nederlanders, maar dat vonden wij geen probleem. Er zijn niet alleen Russen, ook Iraniërs, kazachstanen, Polen, Duitsers, Engelsen. Enige minpuntje voor onze kids was dat er alleen WiFi in de lobby is en niet in de kamer of bij het zwembad. Wij zijn vaak in Turkije geweest maar dit is absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8erna wubbels12-06-2015

Goed Hotel,Niet voor Nederlanders

Alleen maar gasten uit Rusland Pakistan Iran Turkije,wij waren de enige Nederlanders. het is een goed Hotel maar als Nederlanders moet je niet gaan.Alleen bij de receptie spreekt men redelijk Engels.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Buysse K15-07-2014

Mooi hotel maar te veel Russen

Hotel Majesty Mirage Park Resort* is mooi gelegen aan zee en aan de voet van het Taurus gebergte. De kamers zijn mooi en ruim maar de badkamer kan groter. Wij hadden een prachtig uitzicht vanop ons zeer ruim terras. Het personeel is vriendelijk maar praat bijna geen Engels. Door de vele Russen is de voertaal van het personeel Russisch. De verschillende zwembaden boden voldoende afwisseling voor onze kinderen (9 en 12). Het eten verliep vrij chaotisch aangezien de Russische gasten weinig kennis hebben van beleefdheid. Er moest altijd iemand aan tafel blijven tijdens het eten of de tafel (en bestekken) werden onmiddelijk ingepalmd door iemand anders. Op het eind van onze week was het hotel bijna volzet en dit had tot gevolg dat de wachtrijen aan de bars en bufetten toch aardig opliepen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8Glenn16-06-2014

Mooi hotel voor een juiste prijs!

Ik snap sommige beoordelingen hieronder niet. Het hotel is heeft zeer veel mogelijkheden en kan hier en daar misschien wat gerenoveerd worden, maar dat is bij elk hotel. Tenzij het splinternieuw is!

Er zijn inderdaad zeer veel Russen en we waren de enige Belgen in het hotel. Maar buiten het de drukte in het restaurant hadden we hier geen last van.

Mooi hotel, op een prachtige ligging. Mooi uitzicht op de bergen én zee vanop de kamer. Eten is lekker en veel keuze maar na 10 dagen was ik toch blij om terug echt Belgisch voedsel te eten. Als je vriendelijk bent tegen het personeel zijn ze vriendelijk terug. (Tip voor sommige Russen)

Mooie accommodatie ook! Bowling, pooltafels, discotheek, playstations, kinderspelletjes, gratis wifi aan de bars,...

Je mag niet bang zijn van kleine hagedissen en katten :) Kom je veel tegen binnen het hotelterrein. (Buiten weliswaar) Maar doen je niets.

Voorts mooie en propere kamers. Badkamer kan iets groter, maar heeft me niet gestoord!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9anoniem29-05-2014

Een hele fijne vakantie!

Wij zijn net terug van een verblijf van een week in dit hotel. We hebben een hele fijne vakantie gehad! Het is een mooi hotel met vele faciliteiten. Ook de kamers zijn netjes verzorgd. De hele dag door kan je gevarieerd en lekker eten en drinken, allemaal vers bereid. Ook het personeel doet erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken.

Enig minpuntje is dat niet al het personeel Engels spreekt en dat niet alle drankjes bij de verschillende barretjes te verkrijgen zijn, hoewel ze wel op de kaart staan.

Wij hebben echt een top-vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Hotel Mirage Park Resort info