Hotel Mirada Del Mar

• Animatie
  • Sauna

96 reviews over Hotel Mirada Del Mar

• 8Marianne12-05-2008

wij zijn net terug uit Mirada del Mar we waren met 10 personen, van heel jong naar oud en we hebben allemaal geweldig genoten. het is een top hotel met geweldige annimatie(de shows zijn geweldig) het eten was top. ze zijn wel met verbouwingen bezig (nieuwe sauna) maar daar heb je heel weinig last van, maar volgens het personeel moet dat eind mei klaar zijn! alleen jammer van die hoge berg (wel mooi hoor) maar daardoor bleef de bewolking steeds hangen! het centrum is inderdaad eigenlijk net iets te ver, maar goed onderhandelen met de taxi werkt heel goed.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8Marco11-05-2008

9 mei terug gekomen van 10 dagen Mirada del Mar , zeer fijne vacantie gehad lekker eten , schone kamers , vriendelijk personeel tevens mooie tuin met schone zwembaden ook het strand gedeelte is mooi aangelegd met vollop ligbedden. Ook voor de kids vollop vertier en wat het mooie is van Mirada ze hebben niet de standaard shows die ze in zowat heel Europa hebben wat dit animatie team klaarspeelt is in één woord fantastisch zowel overdag als de avond shows en als je ze overdag mist zijn ze aan het reperteren voor hen veel respect. Wat wel opvalt dat er onder de gasten wel wat oostblokkers zijn deze zijn wat luidruchtig en kijken niet zo nauw met het eten ,en vooral niet met het drinken , maar hier moet je een beetje doorheen kijken. Voor gezinnen beslist een aanrader ,en mocht je nog gaan doe daan zeker het animatieteam de hartelijke groeten uit Nederland !!

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Marco11-05-2008

Net terug van 10 dagen Mirada del Mar , we hebben het ontzettend goed naar onze zin gehad , ook onze twee dochters van 9 & 11 vonden het geweldig , schone kamers , behulpzaam en goed personeel , eten goed , mooie zwembaden en rondom het hotel alles mooi verzord , ze waren wat aan het bijbouwen , maar daar heb je weinig of geen last van , tevens was ook een deel van de tuin nog in onderhoud maar het personeel doet stinkend zijn best om het allemaal optijd klaar te krijgen ze werken er hard voor. Verders zijn er onder de gasten wel wat meer oostblokkers dan in de rest van Turkye , maar die moet je gewoon negeren ze zijn wel wat luitruchter dan wij . En last but not least een geweldig animatieteam !!! Wat deze mensen de gehele dag doen is in één woord geweldig ze zijn dus vanaf 10.00 uur tot 23.00 uur bezig het zei met de kids , maar ook met de volwassenen en als er niemand van het team te zien is zijn ze weer aan het reperteren voor de avond show voor hen erg veel respect. Aanrader !!

Gereisd met familie in april 2008

• 8W.Fitsch07-05-2008

Van 29-04-2008 t/m 6-05-2008 met onze 3 kleinkinderen in dit hotel op vakanantie geweest, een goed en net hotel, eten was niets op aan te merken grote ruime kamers en schoon. We zijn voor de 13e keer naar Turkijen geweest maar nog nooit zulk warm water in een binnenbad aangetroffen als in Miranda Del Mar. Het ligt wat afgelegen maar als je goed kan lopen dan loop je in 20 minuten naar Gonuck of voor een euro met de Dolbus (die niet meer zo goedkoop zijn) soms ben je net zo veel geld kwijt met de taxi. Een uitstekend animatie team met s,avonds een perfecte show. Beslist een aanrader.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9B. de Geijter05-05-2008

In de meivakantie 2008 geweest. Heerlijk luxe hotel, altijd wel wat te doen. Heel vriendelijk hard werkend personeel. Bijzonder was dat het animatieteam ´s avonds een wervelende dansshow opvoerde. Zeer aan te raden.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Evi30-04-2008

Wij zijn hier vorige zomer in augustus op vakantie geweest. Het was geweldig! Wij sliepen in de "Garden Chalet", het was wel eventjes wandelen tot de zwembaden en strand maar het grote voordeel was dat het daar heel rustig was, geen lawaai! Mooie propere kamers, respect voor de tuinmannen die onder de bloedstollende zon met een lange broek zwoegden om de tuin netjes te houden. Heel lekker eten! Er waren idd veel -lastige- russen die op het eten vlogen, hier kun je u best niet aan ergeren... uw vakantie maak je zelf. Minpuntje aan het strand zijn de kiezels! Maar dit kon je oplossen door in het water te gaan via de pier. Op wandelafstand buiten het hotel niet veel te zien, in het centrum van Gönuyk zijn maar enkele winkeltjes die niet veel voorstellen. In Kemer 10 min met dolbusje, leuke winkeltjes en haventje. Het hotel is een echte aanrader!! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Pietersz12-12-2007

In september waren we er voor de 8ste keer. Het was weer fantastisch, we hebben echt genoten, voor al bij de restaurants buiten waar je al la carte kan eten. Het personeel is ook diervriendelijker geworden. Dit hotel is echt een aanrader voor jong en oud. In 2008 gaan we er weer voor.

Gereisd met partner in december 2007

• 7Jeanne05-12-2007

Eerste week in Nov. waren wij in dit hotel en voor het eerst in Turkije. Vanwege de slechte hygiëne bij het bereiden van het eten (zonder handschoenen werken) hebben, zowel mijn man als ik een darmbacterie opgelopen. Ik ben zelfs in het ziekenhuis terecht gekomen, voor 26 uur aan een infuus. Het dieet voedsel voor diaree patienten, was elke dag hetzelfde: aardappels uit water, stukken winterwortel uit water, stukken witvis uit water. Verder waren ze in de eetzaal erg onhygiënisch bezig met tafels afvegen, waardoor de rommel op de stoelen terecht kwam en op de grond. De tuin was wel erg mooi maar de omgeving was echt helemaal niks.

Gereisd met partner in november 2007

• 9Esther11-11-2007

Groot complex maar wel erg gezellig gemaakt door allerlei zitjes. Het a la carte eten is zeer goed. Zwembaden mooi en er is een handige steiger met een trap om zo in de zee te gaan (handig ivm de stenen in het water). Stel je van te voren in dat je ipv Engels Duits moet praten en de service is dan ook super. Kortom een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met familie in november 2007

• 9L.Diekstra31-10-2007

Voor de tweede keer in dit hotel geweest binnen een paar maanden en het personeel liep nog even hard!.Ik heb enorm veel respect voor deze werknemers,die lange werkdagen maken.. Ze zijn allemaal even vriendelijk alleen spreken ze jammer genoeg hun talen niet. Een gesprekje aan knopen is dus lastig. We hebben weer enorm genoten van alles in en om dit geweldige hotel. Het is en blijft een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Hotel Mirada Del Mar info