Hotel Mirada Del Mar

• Sauna

96 reviews over Hotel Mirada Del Mar

• 9Ernst & Ingrid29-08-2008

Perfecte accomodatie

8 daagse reis laatste week augustus 2008. Dit was onze 9e Turkije reis en dit hotel scoort in onze top 2. Is het hotel met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Mooi complex, veel groen, méér dan genoeg ligbedden aan zowel zwembaden alsmede strand (geen ligbedden race 's-ochtends). Goed restaurant met veel keus en goed eten (koud eten is echt onzin). Kamer met groot balkon, prima airco, goed bed, etc. Kluis huur is met EUR 2,- per dag schappelijk. Klein minnetje zou kunnen zijn dat het entertainment 's-avond niet veel voorstelt (overdag is het perfect, leuke activiteiten, niet opdringerig). Verder niks dan lof. Het hotel is alleen wel overwegend met oostblok klanten bezet maar dan niet irritant en verder veelal Duitsers (weinig Nederlanders). Göynük zelf is te belopen op circa 1.5 km, Kemer via Dolmus wat EUR 2,- pp enkele reis kost.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9diana25-07-2008

goed hotel

Wij zijn net terug van 14 dagen Mirada del mar het vroegere Sultan saray , de bouwaktiviteiten zijn beeindigd er is nu een extra ontbijtzaal en voor de winter een nieuw mooi overdekt zwembad .Nog niet alle kamers zijn gerenoveerd sommige hebben alleen de slaapkamer gerenoveerd maar nog de oude badkamer .Aan de zijkant van het hotel word een nieuw hotel gebouwd dus als het even kan liever vragen voor een kamer aan de andere kant dan heb je er geen last van en krijg je mooi uitzicht op de bomen en zijzeezicht, ook is het dan erg rustig. Wij hadden veel last van muggen ,elke avond moesten wij op muggenjacht na veel klachten is er op 23 juli aktie ondernomen en is het hotel en de kamers behandeld maar een tip neem toch maar muggenspray mee. De miniclub is ook veel groter geworden, verder is er 3x per week lifemuziek bij de strandbar. Ook is er een disco.

• 9Bep & Kees22-07-2008

super hotel

van 07-07-08 tm 14-07-08 in dit hotel geweest. Het was echt een super vakantie. Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi strand, super hotel. Omgeving is wel een beetje afgelegen, op ongeveer een half uurtje lopen is een winkelstraat, maar voor 1 euro per persoon word je gebracht door de taxi. Uitstapje gehad met de bus naar de watervallen en de bazaar in Antalya, zeker een aanrader. Kortom: een super vakantie gehad.

• 10Kaj16-07-2008

vanmorgen terug gekomen, prima hotel, personeel heel erg vriendelijk en iedereen maakt een praatje met je. animatie shows waren schitterend. de omgeving was ook erg mooi vooral de bergen. jammer dat 80% russisch was maar ook nederlanders en duiters. kortom hele goede en warme vakantie gehad.

• 9fam. R.C. Blondeau16-07-2008

Voortreffelijk hotel met overeenkomstig maaltijdverzorging, service en bediening. Ongeveer 1,5 km van Göynük (shoppen). Vriendelijke bediening waarmee men met de duitse en ook wel engelse taal goed uit de voeten kan. Russisch en Duits geörienteerd hotel evenwel in het geheel geen problemen ervaren. Aanbevelingspunt: vermaak voor kinderen tussen 12 jaar en 18 jaar is er niet. Te denken valt b.v. aan jeugddisco o.i.d.. De animatieprogramma's zijn of voor de jeugdigen tot 10 jaar of de ouderen. Voorts niets dan lof voor het animatieteam. Al met al een fijne vakantie (30-06-2008 t/m 13-07-2008)

• 9Jean en Rachel11-07-2008

Wij gingen voor een derde keer. Niets op aan te merken. Perfect. Een aanrader .............

Gereisd met partner in juli 2008

• 8c.f.kaan17-05-2008

Groot complex met veel groen en zeven(lege)tennisbanen.Tennis is niet meer inclusief maar kan alleen tegen betaling (ook overdag). Animatie op de dag zeer rumoerig en 's avonds meestal bedroevend slecht. Locatie: te ver van de bewoonde wereld. Maar met de dolmus kom je voor 2 euro in Kemer.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9riky16-05-2008

wij zijn met vrienden naar Mirada del Mar geweest en ik moet zeggen al was het weer niet wat we van Turkije gewend waren,wij hebben daar een geweldige vakantie gehad. De kamers zeer ruim en geweldig mooi! Het restaurant daar is maar 1 ding over te zeggen heel erg goed en wat de vorige schrijver schrijft ,weinig variatie en koud eten daar hebben wij geen last van gehad was erg lekker en zelfs erg warm het eten (heb zelf mijn hand verbrand aan de jus!) De zwembaden zijn lekker groot en ook lekker dicht aan het6 strand . De bars zijn ook erg goed (ze kunnen alleen geen lekker biertje tappen slaat snel dood) Het personeel is erg vriendelijk en 1 minpuntje de butlers spreken geen woord Engels of Duits Het animatie team is in 1 woord geweldig heel erg leuke en vriendelijke jongelui die de mensen ook wisten te vermaken aan het zwembad hadden altijd een vriendelijk woord voor iedereen Mooie shows en zeker de chico latino show! Het is een heel proper en net hotel

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 7anja13-05-2008

Het hotel was netjes verzorgd en prima netjes, kamers zijn schoon en goede bedden. Ruim opgezet wel wordt het nog gerenoveerd maar weinig of geen last daarvan personeel is goed en vriendelijk. Doen goed hun best maar spreken weinig of geen nederlands Er was maar EEn dingetje verkeerd en dat was het ETEN Koud saai en niet gevarieerd Elke dag ongeveer het zelfde Jammer want dat kan echt beter maar zijn wij niet te veel gewend naar al die keren in Turkuye Zijn Vandaag terug gekomen op 13-5-2008 Ondanks het koude weer toch een geslaagde vakantie

Gereisd met familie in mei 2008

• 10Lolke,Antina,Demi en Joey13-05-2008

Net terug van 15 dagen Mirada del Mar. De kamers waren ruim en schoon, met een balkon van bijna 15m3 met uitzicht op veel groen, zwembad en zee. Luidruchtige russen zijn er in onze vakantie niet geweest, contacten verliepen vriendelijk. Het eten, gedurende de gehele dag, en de bediening was perfect. Zeer vriendelijk personeel. Het animatieteam, waarvan 16 leden uit Georgie kwamen, was in 1 woord geweldig. In de meest hotels kom je teams tegen die telkens pushen om mee te doen aan activiteiten. De vriendelijkheid en gedrevenheid van deze mensen was zeer positief. De shows kwamen, mede door dagelijks uren te oefenen, in het beginstadium van het seizoen al zeer professioneel over. Mede door dit animatieteam is onze vakantiegenot zeker een 11 waard. De Engelse en Duitse taal werden goed beheerst door personeel en animatie. KORTOM: 2 weekse vakantie was in feite te kort.

Gereisd met familie in mei 2008

Hotel Mirada Del Mar info