Hotel Mirada Del Mar

• Animatie
  • Sauna

96 reviews over Hotel Mirada Del Mar

• 8Fam. Wong22-07-2010

Gemiddeld goed (deel 1 van 3)

Van 9-7 t/m 20-7-2010. Resort is gelegen in Goynuk, zo'n 10 min. van Kemer vandaan.Net buiten het hotel is niets te beleven. Naar het centrum van Goynuk is ca. 5 min. met de bus. Resort is groot opgezet met op zeer korte loopafstand een privestrand met ligbedden, watersport (betalend) e.d. Er is ook een bad met 3 verschillende glijbanen aanwezig. Deze ligt echter op een aantal minuten loopafstand van de hoofdbaden vandaan. Ik schat dat zo'n 35% van de gasten uit Turkije, 40% uit Rusland, 15% uit kazachstan en Azerbaycan en zo'n 10% uit overige landen. We weten dat 1 gezin uit Belgie en 1 uit Nederland kwam. Overigens totaal geen last gehad van de Russen en/of Turken. De gasten die hier komen zijn, over het algemeen, gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Monique12-06-2010

Nooit meer

Wij komen net terug van een week ultra all inclusieve. Ik wil iedereen aanraden hier niet naar toe te gaan. Nederlanders zijn er niet welkom! Wij waren de enige nederlanders en we hebben een stel duitsers gezien met een kind. Verder alleen Russen. We spraken het meisje van de animatie en die vertelde ons dat ze de nederlanders er liever zien gaan dan komen en dat klopt. De russen geven blijkbaar meer geld uit en dat is te merken ook. Service ho maar, we hebben 3 dagen op een babybedje moeten wachten. Uiteindelijk zoveel herrie gemaakt bij de receptie dat er toch een bedje was. Verder vechten om een plek met het eten en laten ze de gevallen etensresten net zolang op de grond liggen tot je je nek er over breekt. De kamer, de ligging en het zwembad was verder goed maar de service en klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken. En de 3 glijbanen die op de foto's staan doen het niet!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9Dany Versluys21-10-2009

Genoten!!

Het hotel viel ons, na een dik tegenvallende vlucht en slapeloze nacht, héél goed mee! En over het eten valt maar één ding te zeggen, super! Ik heb elke dag vlees gegeten, zei het dan geen biefstuk friet, maar daarvoor kom ik ook niet naar Turkije. We hadden een paar excursies gepland, maar omdat het er zo goed was, hebben we het terrein nauwelijks verlaten. Zon, zee, zwembaden,strand én een all-in die werkelijk all-in was! Hier komen we zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 6Johan17-10-2009

Overgewaardeerd

5 sterren en ultra all-inclusive klinkt beter dan het eigenlijk is. De kamers zijn redelijk klein, bij aankomst lag er kalk op het tapijt en heel de week geurhinder. De airco moet je manueel aanzetten telkens de balkondeur opengaat. Het eten is weinig smaakvol, veel Turks, vooral zoete desserts. Fruittaart hebben we maar 1 dag op de 8 gezien, helaas. De hunker naar de belgische keuken komt snel. Het personeel varieert van vriendelijk naar onpersoonlijk. Het ontbijt mag je niet buiten nemen in oktober, alhoewel er toch een 20-tal tafels buiten staan. Je verwacht toch dat het hotel je hotel zo aangenaam als mogelijk zou maken. De tafels waren steevast vuil zonder tafellaken. De temperatuur 32°C was goed, maar de eerste dagen bleven de wolken hangen in de bergen, waardoor de zon rond 16u verdween; dan wordt het koud. De pier in zee om te zonnen is top! De tennisbanen kan je huren aan 10€ per uur (ultra all-inclusive ?); de gravel leek ons eerder kattenbakvulling, en daar betaal je dan voo

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8sonja12-10-2009

net als bij poker , je moet niet te vaak all-in

Het hotel is prachtig gelegen en heerlijk aan een privestrand ,wel behoorlijk veel russen waar we overigens totaal geen last van hadden ,maar met wat meer west-europeanen is het vaak wat gezelliger .het eten is redelijk maar je mist wel je stukje vlees . jammer dat het zo afgelegen ligt ,in het nabij gelegen Goynuk kun je alleen maar shoppen en Kemer is al wat beter maar is ook geen wereldstad ,dat komt omdat dat hele gebied praktisch volgepropt met all-inn hotels zit ,kortom : hotel is redelijk goed maar voor een beetje actie moet je naar marmaris of bodrum o.i.d ook viel mij op dat ze hier al aardig kunnen rekenen, een biertje wordt er al redelijk duur ,en dat zeg ik niet heel erg vaak .... de topper was op het vliegveld 2 woppers 2 cola voor euro 18,50 al met al : als je lekker wilt luieren en niet van het terrein afwil is dit best oke

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9A.T. Bisschop06-05-2009

Heerlijk hotel, Door ligging minder zon.

Fantastisch hotel.Heerlijk en erg afwisselend eten. Niet druk dus voldoende ruimte aan zee of het zwembad. Handdoekenservice. Complete kamers. Goede fitnessruimte. De scrub en massagebehandeling in de hamam van het hotel was uitstekend. Iets duurder dan buiten het hotel (een uur eur 40,00) maar dan hoef je er de deur niet voor uit. Vlakbij het centrum (toeristisch) van Goynuk: ca. 10 minuten lopen. Een uur met de bus van Antalya en ca. 15 minuten naar Kemer met de bus. Omgeving:niet echt bijzonder. Een heel groot nadeel: vlak achter het hotel ligggen bergen (op het zuiden) waar de wolken voor blijven hangen. Aangezien de zon naar het zuiden draait heb je 's ochtends tot het middaguur zon en daarna verdwijnt de zon in de wolken. We hebben maar een dag de hele dag zon gehad. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar zoeken de volgende keer een bestemming op waarbij de zonkans beter is.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 8Familie Vader20-10-2008

Geweldig

Heerlijk eten; mooie ligging aan zee en stand. Leuke sportfaciliteiten.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 10Henk en Batseba18-10-2008

super hotel

Dit was onze 10e vakantie in een 5 * hotel in Turkije, en tevens de beste. Prachtig hotel kan niet beter echt geweldig mooi. Alles perfect geregeld. Uitstekend eten veel variatie, prachtige kamers, goed personeel en engels sprekend. Heel goed animatie team. Prachtige zwembaden en mooi welness centrum. Kan echt niet beter. Echt een aanrader. Ook de prijs kwaliteit is zeer gunstig, nog geen 1400 euro voor 15 dagen dat is goedkoop. wij zijn geweest van 4 t/m 18 oktober eigenlijk te kort.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Hetty16-10-2008

Goed Hotel

Wij zijn hier van 4 t/m oktober geweest. Goed hotel, wel erg groot. Handdoeken race 's ochtends!! Erg jammer dat de airco niet werkte en dat het slapen in 28 gr. toch wel erg warm was. Mooie zwembaden en tennisbaden. Animatie was minder dan in vorige Turkse hotels.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9s en s29-09-2008

Fantastisch hotel!

net terug van mirada del mar en het was echt top!! Bediening, eten, animatie, hygiene: alles was top!!

Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2008