Hotel Meder Resort

487 reviews over Hotel Meder Resort in het Nederlands

Nooit meer

Ronald De Ruijter
18-7-2018

Niemand spreekt Engels. Alleen Russen aanwezig. Slechte bediening . Kamers okee. Zeker geen 5 sterren maar 3 sterren. Communicatie was alleen mogelijk met een fotograaf van het hotel. Tegek voor woorden

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer, een goede raad "blijf daar weg"

Paul Serneels
6-7-2018

Een 5 sterrenhotel dat er amper 3 waard is. Wij verbleven er van 13 tot 20 juni en waanden ons de eerste 5 dagen in tomorrowland, het animatieteam draaide van s' morgens 10 tot s' avond 23 uur loeiharde plaatselijke en Russische muziek. Wanneer we hen vriendelijk verzochten om de muziek wat zachter te zetten werd de volumeknop nog wat verder open gedraaid. We waren er met een bevriend echtpaar en waren de 4 enige Europeanen in het hotel, de overige gasten waren praktisch allemaal russen. Men kan zich voorstellen wat voor taferelen we meemaakten en zagen in het restaurant. Het personeel was wel overwegend vriendelijk en gedienstig maar het barpersoneel had men blijkbaar nooit geleerd hoe men een fatsoenlijk glas bier moest tappen of een deftige cocktail moest maken. De airco op de kamer werkte gebrekkig zodat het heel moeilijk was om een deftig te slapen door de warmte. De wifi was ook gebrekkig en viel steeds weg, de kamers waren wel ok

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Nooit meer ivm de Russen

Yvonne
20-10-2017

Leuk hotel vriendelijk personeel . Dichtbij het centum en strand. Bij het zwembad was alles prima. allen de schoonmakers maakte de kamers niet goed schoon. Of kwamen helemaal niet als je er iets van melden dan kreeg je alles extra 🤣Heel erg jammer dat er zoveel russen ezv zaten . Die verpesten veel door hun gedrag . En deden of het hun hotel was. Zeker een min punt

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

niet meer !

Herman en sylvia
19-10-2017

Hotel is zeker geen 5 sterren, eerder 3 !Kamers waren erg mooi, maar als je pech hebt heb je een frans balkonnetje, dus niet buiten zitten.Ook het hotel heeft geen buiten terras,binnen bij de lobby bar erg druk, wij waren de enige Hollanders , voor de rest Russen die het nodig vinden om alle fruit wat er te vinden is weg te pakken!Animatie team stelt niks voor, spreken alleen maar russisch, disco bij het zwembad , veels te hard, gevraagd of het zachter kon,njet werd er gezegd!Eten was ook niet veel, alles drijft in de drek!Zwembad bar is ronduit goor, de etens bakken zitten vol met wespen, de kok maakt alles in 1 keer klaar , de hamburgers, friet enz enz liggen heel de dag uit te drogen in de bakken, personeel verstaat je niet, geen engels,2 kleuren bandjes, wij mochten niet veel , maar voor een fooitje krijg je alles!kortom , een tegen vallend hotel, eten was ook pet!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Heerlijk

Regine de Wit
25-5-2017

Heerlijk, dicht bij het centrum, dicht bij de stad. Veel Russen maar ja als de Nederlanders weg blijven. Toen we geboekt hadden later pas de recensies gelezen en dat was niet altijd heel positief. Zijn 10 dagen in mei geweest en gaan in september zeker weer. Wel een aandachtspunt op de kamer werkt de airco niet.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima prijs kwaliteit

Sandra
28-8-2016

Goed hotel op een prima ligging. 5 min van het strand en 7 min van het centrum. Lopen is sneller naar het strand dan met de shuttel. Vraag voor dat je naar het strand gaat om een kortingspas voor op het strand. Bij de strandtent (my beach) kan je dan namelijk 20% korting krijgen. Personeel houdt zich alleen bezig met Russen en Turken. De muziek stond vrij hard bij het zwembad, waarvan de boxen pal voor het kinderzwembad stonden (veel Turkse muziek). Mooi groot zwembad. Eten was prima alleen niet altijd warm vaak lauw. Kamers in goede conditie met BVN tv. Vraag alleen bij aankomst als je incheckt om een kamer met balkon. Die zijn er namelijk niet veel. Buiten zitten kan of bij het zwembad op de ligstoelen of voor het hotel op de trap. In de lobby is het altijd druk omdat je daar de beste WiFi hebt. Je moet echt zoeken om een stoel.

Nooit meer zelfs niet gratis

Familie uit Tilburg
6-7-2016

Hotel en kamers waren goed. Airco slecht als je de koelkast open zet is het koeler. Geen variatie in het eten, alles lauw en soms koud. s' avonds was er geen mogelijkheid om buiten te zitten en was je verplicht om binnen aan de bar te zitten. Het was gezellig druk aan het zwembad zeker we zaten zeker met 6 mensen en dat bijna een week lang. Na 1 week kwamen er meer gasten uit Kazachstan Iran Oekraine en Turkey. We zij hier 15 dagen geweest en na 3 dagen was het al aftellen om naar huis te gaan.Personeel spreekt bijna geen Engels. Animatie zeer slecht spraken ook geen Engels. Kortom 1 van de slechste vakanties die we ooit hebben mee gemaakt. Voelde me een beetje op mijn werk, buiten roken voor de ingang van het hotel op het trapje zitten.

Gereisd Met partner in juni 2016

3 sterren waard!

Swili
12-8-2015

Net terug van 1 week all in te Meder. Bij aankomst kregen we een blauw bandje, en blijkbaar is dit de standaard All in terwijl er ook een rood bandje bestaat (Ultra All Inn) maar dit kan onze touroperator niet worden geboekt. Maw betalende kluis in de kamer aan €2/dag, enkel locale vodka en cocktails, dus geen lokale whisky, per handdoek dient er een waarborg van €10 te worden betaald, geen informatie bij aankomst, enkel 1 blad dat u in de handen wordt geschoven. We waren met 3 vrienden op 1 kamer. De kamer was ok, geen balkon en werd dagelijks gekuisd. Airco matig maar ok indien de 2de sleutel constant in het slot blijft steken. Zwembad ook goed, maar voor mensen met kinderen was dit mini kinderzwembad zeker niet genoeg. Ook overal even diep, dus voor kinderen van 5-9 is dit wat gevaarlijk. Animatie was overdreven slecht, elke dag EXACT hetzelfde gedurende 30mins.Eten was ok, voor '5' sterren weinig keus en variatie. Airco in de lobby uitgeschakeld vanaf 21h dus om te stikken

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar

Celine
7-8-2015

7/8/2015 . Wij zijn net terug van 8 dagen vakantie in dit hotel , -baby's kan je nergens verschonen , alleen op je hotel kamer! Eten elke dag het zelfde, personeel loopt met een lang lip rond, als je u baby haar of zijn eten wilt opwarmen op 25 sec krijg je 50 sec zo 8 dagen lang ! Om stress van krijgen!! Personeel kent geen Engels .mieren op je hotelkamer. Balkon zonder tafel kan je amper zitten te klein.oud hotel vanbinnen! Airco op kamer Bolt van geen kanten , binnen geen airco by restaurant . Zo goed als geen animatie . Elke dag zelfde muziek aan het zwembad , zwembad op zich is wel af en de stad ook !!! Wy hebben meer buiten ge eten opzich zonde want je hebt all in , niet kind vriendelijk !!!!zeker niet ! Saai hotel zeker geen 5 sterren waard minsten 3a4 ! Zowizzo ga ik er nooit meer terug dan kies je beter een andere met meerluxe !!!!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Fantastische vakantie!!!

Kiara marci
31-7-2015

ik snap niet waarom sommige mensen hier slechte dingen over dit hotel neer schrijven wij verbleven hier van 23/7 tot 30/7 en hebben hier een heerlijke vakantie beleefd dit hotel is echt een aanrader alles is er proper , goed eten , leuke sfeer. Het strand is op 10 minuten wandel afstand maar je kan er ook heen met een busje van het hotel uit , op 10/20 minuutjes wandelafstand kom je aan een grote winkelstraat waar er hele leuke winkeltjes zijn en waar je ook natuurlijk leuke bar's vind het is gewoon een hele gezellige stad! Wij gaan er zeker nog eens terug heen! Super hotel !!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meder Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meder Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.