Hotel Majesty Kemer Beachsterstersterster

7Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Majesty Kemer Beach voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Majesty Kemer Beach

• 2Baele Ann02-08-2012

NOOIT MEER

nergens airco buiten de kamers,eten in een snit heet restaurant,1 bar voor heel het complex waar dan nog warme dranken geseerveerd worden, Te veel russen en heel luide en storende muziek aan het zwembad, kamers niet proper en heel onvriendelijk personeel,

weinig afwisseling in het eten, Zijn sterren zeker niet waard

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6kim24-07-2012

NOOIT MEER!

Dochter lagen 2 blokken verder. Kamers werden 2 dagen na elkaar niet gepoets, gemeld, geen reactie. Toilet werkte niet. qua hygiëne was de kamer allesbehalve. De dode muggen hingen aan de muur, de mieren kropen rond ?n er kroop zelf een salamander in mijn kledingskast. Wat de bar betreft was het de helft van de tijd lauw drinken, men plaatste de drank soms gewoon op de bar en dit in een temperatuur van 45 graden! om 12 uur moesten we de kamer verlaten. Doordat onze vlucht pas om 20u50 was, konden we nog douchen in de voorziene ruimte. eenmaal in de douche blijkt dat er alleen ijskoud water beschikbaar is. Prijs/kwaliteit is dit hotel allesbehalve goed! Dit hotel is zeker die prijs niet waard. Wij hebben net voor ons vertrek nog een dag bijgeboekt, indien we dit op voorhand hadden geweten hadden we dit nooit gedaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 3e de vogel11-06-2012

nooit meer

Chauffeur die de weg niet kende en niet wist welke hotel wij hadden. Chauffeur reed levensgevaarlijk. Eten koud, geen variatie en gericht op de oost europeanen. Kamers gedateerd. Geen 5 sterren zoals in de gidsen staat maar een kleine 3 sterren.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 6Hans08-05-2010

geen aanrader

Park ziet er echt mooi uit door de lage bebouwing en wordt prima schoongehouden. Ligt mooi, direct aan het strand. Kamers zijn wat donker en vochtig, worden wel goed schoongemaakt iedere dag. Eten kent weinig variatie, veel salades, nauwelijks vlees of vis en was eigenlijk altijd koud. Voor 90 % Russen en Albaniers. Op zich prima mensen maar je hebt er geen contact mee. Animatie is hier ook volledig op gericht en is tweetalig: Turks en Russisch. De shows zijn eentonig en erg flauw. Hele dag harde muziek rond zwembad, waar je eigenlijk nergens aan ontkomt. Personeel is vriendelijk. Aan de bar vaak lange wachttijd voor drankjes. We zijn twee jaar geleden bij Majesty in Side geweest, dit was wat ons betreft een toplocatie, vele malen beter dan Kemer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9jolanda04-05-2009

was leuk!

super leuk hotel, het is eigenlijk geen hotel maar aparte hotel kamers. dat is nou juist zo leuk. je hebt haast geen geluid overlast en dat heb je in een hotel wel dan hoor je kinderen over de vloer rennen hier is dat niet. in het eten zouden ze meer variatie mogen maken.

de animatie was in een woord geweldig!!

zwembad was super niet super groot, maar toen wij er waren was het wel druk aleen je merkt het overdag niet, aleen bij de eetzal is het wat drukker. en 's avonds bij de show.

jammer dat het niet in de nederlandse reisboeken staat want er waren weinig nederlanders, vooral russen en oekariens

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9familie Oosterhuis08-05-2008

Net terug van vakantie: een prachtig park met veel voorzieningen, waarvan een groot aantal gratis. Het eten en de animatie waren super. Omdat alle accomodaties semi-overdekt zijn, is het wel een aanrader om voor 's avonds warme kleren mee te nemen als je in het voor- of naseizoen gaat. Het hotel staat niet in Nederlandse catalogi, dus vooral Russische en Duitse gasten. Voor kinderen (groot en klein) is het hier super. Animatieteam is erg betrokken bij de gasten, meeste personeel erg vriendelijk.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8majesty03-07-2004

Ik ben twee keer geweest. Het is een gezellig hotel met veel russen en duitsers. Het bestaat al best lang wat tot gevolg heeft dat het een soort "familiegevoel" heeft opgeleverd bij veel gasten. Er is een aanzienlijk percentage dat meerdere keren per jaar naar dit resort gaat. De animatie is leuk voor zowel jong en oud en ´s avonds zijn er grappige (soms wat flauwe) shows. Personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd in juli 2004

0 tips over Hotel Majesty Kemer Beach