Hotel Limak Limrastersterstersterster

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Algemene informatie Limak Limra

Hotel Limak Limra is een vijfsterren hotel in Kemer, Turkije. Het hotel heeft een mooie ligging met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de bergen. Limak Limra is een groot en populair hotel, direct aan het strand met zo'n 700 kamers. Je kunt hier verblijven op basis van all inclusive en half-pension.

In Hotel Limak Limra is er volop animatie. Er is gedurende de dag telkens animatie voorzien in het gehele resort. Ook voor kinderen is er dagelijks vermaak gepland in Limak Limra. Zo is er voor kinderen van iedere leeftijd aandacht met de aanwezigheid van: Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar). Hou er wel rekening mee dat de animatie niet in het Nederlands is.

Voor de kinderen zijn er meerdere glijbanen bij de zwembaden. Ook vind je een grote tuin met palmbomen rondom het zwembad. Vanuit de tuin loop je zo naar het strand. Neem wel waterschoenen mee, want het is een kiezelstrand.

Verder is er op Limak Limra veel aandacht voor eten en drinken. Zo zijn er 3 bars, 2 restaurants en een snackbar. Er worden gevarieerde menu's geserveerd en kunnen de gasten op basis van all inclusive de hele dag door genieten al het aanbod genieten.

Ligging

Ga je graag zelfstandig op pad? Dan is het aan te raden een auto te huren. In de omgeving van Hotel Limak Limra vind je interessante bezienswaardigheden zoals ruïnes en meerdere watervallen. Richting Kemer kun je ook de dolmus of de zeebus nemen. Op dinsdag kun je hier de lokale markt bezoeken. Verder zijn er ook leuke winkels en restaurants in Kemer.

In de nabijgelegen bergen kun je mooi wandelen. Er zijn hier uitgezette wandelroutes te vinden, neem wel je wandelschoenen mee. Huur de volgende dag een sultanhuisje op het strand voor een relaxdag. De hele dag wordt er bediend en kun je volop genieten van een dag aan het strand.

Boek jij Limak Limra bij Zoover en zit je binnenkort in de Turkse zon?

Contact

3063 reviews over Hotel Limak Limra

• 10Preya17-02-2020

👍👌Good hotel

Geweldige Hotel. Kinderen genoten animatie team vooral Yasin erg vriendlijk. Heerlijk gegeten. Mensen in 't restaurant erg lief. Speciaal voor ons eten voorbereid. Komen er al 9 jaar en volgend jaar zeker weer terug.

Top, 👍

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Mevr B.16-02-2020

Super verblijf!!

Super fijn verblijf! Heel ruim en groot hotel, veel zwembaden! De animatie was geweldig! Elke avond een fijne show en overdag animatie aan het zwembad! De zee meteen achter het hotel, proper steenstrand! Heb genoten van de vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Dennis16-02-2020

Zalig

Voor de zoveelste keer naar hier op reis geweest. Altijd zoals thuis komen als je hier komt. Lekker eten lekkere drankjes. De kamer is netjes en hygiënisch, echt vriendelijke mensen daar allemaal! En het animatie team zijn heel toffe mensen, bedankt Yasin voor de leuke toffe activiteiten!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Maikel elsten16-02-2020

Heel mooi en schoon hotel! Altijd veel diversiteit in de maaltijden, elke dag gevarieerd en voor ieder wat wils. De animatie is heel erg vriendelijk en houd je hele dag bezig. Vooral Yasin zie je heel de dag door springen. Zeker de moeite waard om eens op vakantie te gaan!

Gereisd met partner in september 2019

• 10S. Kuijt16-02-2020

Geweldig!

Het was super leuk! Het personeel van het animatieteam en de restaurants waren erg vriendelijk en behulpzaam! Ook alle activiteiten die werden georganiseerd waren leuk! 's avonds werden er altijd hele goeie shows gegeven! Ook super variërend, heel veel en lekker eten! En geweldige zwembaden en een mooi strand! Met op het strand schattige huisjes die je kan huren voor een dag voor een niet hoge prijs, waar er dan een hele dag goed voor je gezorgd word! Ook alles werd goed schoon gehouden! Ook hadden ze veel lekkere drankjes! Echt een vakantie om niet te vergeten!

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Michelle16-02-2020

Het is een goed, luxe hotel. Wel zou ik kiezen voor een verblijf in het hoofdgebouw omdat het bijgebouw de weg oversteken is. Het animatieteam is erg gezellig en doet er alles aan om je verblijf goed te laten verlopen. Yasin uit het animatieteam heeft ons zelfs verteld wat er allemaal te zien is vlakbij Kemer.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Correke23-01-2020

Voor ons Nooit Meer

We komen al zon jaar of 10 in Turkije , maar dit hotel is echt geen 5 sterren waardig . Alles maar dan ook echt alles is aan onderhoud toe, buiten en binnen. Rondom het zwembad heel veel kapotte en verzakte tegels. Niet bij alle bars alle cocktails te krijgen , is niet prettig als je steeds over moet gaan op een ander drankje. Eten is ronduit slecht , geen variatie , en koud, als je geluk hebt is het lauw . Personeel is wel heel erg vriendelijk en doen echt hun best om het je naar de zin te maken. Kamers worden ook niet echt goed gepoetst , met de Franse slag noemen wij dat. Wij hoorde wel van mensen die daar al voor de 10x of meer kwamen dat ze voor het personeel terug kwamen maar niet voor het hotel. Was volgens hen ook flink achteruit gegaan. Voor ons nooit meer Limak Limra

Limak Limra Hotel Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 17-02-2020

Beste Correke ,

Allereerst bedankt voor uw beoordeling voor ons hotel. Voor ons als Limak Limra Familie is ons enige doel het vernieuwen en verbeteren van onze service en kwaliteit. Daarom zijn al uw suggesties en opinies van groot belang. Het spijt ons zeer dat u tijdens uw verblijf enige negatieve situaties heeft ondervonden. Al deze punten zijn doorgegeven aan de betreffende afdelingen en aan het management.

U mag er zeker van zijn dat elke opinie en suggestie van uw kant, door ons uitermate serieus genomen wordt. Met vriendelijke groeten

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Decerf04-01-2020

Top vakantie

Zeer net hotel, vriendelijk personeel en een ongelooflijk buffet.

Limak Limra Hotel Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 09-01-2020

Beste Decerf,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad.

Hopelijk tot ziens in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel&Resort Team

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    7Shaik13-12-2019

Top hotel

Veel katten die goed worden verzorgd !!!

Milieu bewust !!!!

Schoon !!!!

Limak Limra Hotel Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 17-12-2019

Geachte Shaik,

Wij bedanken ons voor jouw mooie opmerkingen.

Je bent altijd welkomen in Limak Limra Hotel. İedere Department bedankt zich voor jouw mooie en vriendelijke opmerkingen.

Wij hopen ze binnenkort welkom te heten.

Vriendelijke groete.

Limak Limra Manegement.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Naomi13-12-2019

Wij komen zeker terug

Lekker eten. Heel groot buffet. Vriendelijke personnel. All inclusive basis is heel goed qua prijs qualiteit

Limak Limra Hotel Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 17-12-2019

Beste Naomi,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

Fijn om te horen dat u een mooie vakantie heeft gehad.

Hopelijk tot ziens in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel&Resort Team

Gereisd met partner in december 2019

239 tips over Hotel Limak Limra

• J. Mastenbroek, 07-05-2014

Als er zo'n groot internationaal congres te boek staat, verplaatst dan de geplande toeristen, laat het in ieder geval even weten aan reisorganisatie, zodat hierin een keus kan worden gemaakt!!

• Harry, 08-05-2014

Bezoek ook eens de winkeltjes en markt in Kemer. Is heel goed te doen met het dolmusbusje. Je kunt vlakbij het hotel opstappen.

• carosj123, 21-04-2014

Als aanvulling op Jan zijn Wandeling : Vanuit het hotel rechts af, eerste brede zijweg links. Na enige honderden meters zie je rechts een groen bordje "Kemer 5 km ". Dit volgen. Aangegeven met rood-witte stenen. Mooie bergwandeling met boven een prachtig uitzicht. Wel zwaar. Goede schoenen aantrekken.

Reken op tocht van ong 3 a 4 uur. Is inderdaad zwaar 😳maar mooi😄 Neem drinken en eten mee. Goede schoenen must oa stenen en wat balanceren op stenen. Route is niet altijd goed aangegeven😁

503 vragen over Hotel Limak Limra

• Jeanne , 10-01-2020

Terrasjes

Zijn er buiten het resort op loopafstand, gezellige terrasjes in de buurt?

• Rita Feijen, 06-10-2019

WATERKOKER

Zijn er ook waterkokers op de kamers

• Sjoerd, 22-07-2019

Baby spullen

Iemand hier geweest met een kleine van bijna 1 jaar oud?

• Moeten we (zwem-)luiers meenemen?
    • En is er water in flesjes voor de voedingen?
    • Uberhaupt genoeg te eten voor de kleine of zelf potjes meenemen?

Wordt onze eerste vakantie, dus zijn graag goed voorbereid :)

Hotel Limak Limra info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen