Hotel Limak Limra

Anders

Top hotel

Lisa
15-10-2018

Top hotel, lekker eten, zeker in de a la cartes.goede check in, aardig meisje bij de receptie en erg mooie kamer. Leuke shows en parties in de avond. Animatie erg leuk, vooral Natali, Berkan en Batuhan!! Ik kom zeker weer terug!

Laatste keer spijtig genoeg

Sander
12-10-2018

Momenteel verblijven wij in limak limra super hotel maar.... zorg dat je niet in limak limra club park hotel komt deze is eigenlijk een ander hotel aan de andere kant van een drukke doorgaande weg waar niet de faciliteiten zijn die u eigenlijk boekt als u dan wilt wisselen van kamer wordt er 25 euro per nacht gevraagd kwam voor ons dus neer op 525 euro extra toch veel geld voor iets wat je niet geboekt hebt maar met een kleintje van 3 ga je niet 3 x per dag de doorgaande weg over je mag wel gebruik maken van de faciliteiten in het hoofd gebouw maar op een reis van over de 4000 euro verwacht je toch wel iets meer uiteindelijk toch maar gewisseld van kamer aangezien wij hier al vaker geweest zijn en ondertussen meer dan 10 x limak hadden wij gehoopt op iets meer service en tegemoetkoming kwa prijs slecht geregeld zijn wij niet gewend van limak en is voor het hotel een leuke bron van extra inkomsten erg welkom met de lage lira stand

Hier nooit meer

Fam van rooijen
8-10-2018

De hygiene van dit hotel is zeer slecht en laat echt te wensen over vooral voor mensen die invalide zijn dit hotel verdient zeker geen 5 sterren

Preisdaler

Mooie herfst vakantie en lekker warm

Ad
7-10-2018

Vrij groot resort met diverse zwembaden en eet gelegenheden. Hotelkamer was zeer mooi met uitzicht op zee. Voornamelijk gegeten in a la carte restaurants welke zeer goed zijn. S'avonds diverse shows en bijna elke avond een live orkest. Gast relations is zeer behulpzaam vooral onze complimenten aan Maria die ons zeer goed heeft geholpen.

Nooit meer!

Annette Steenvoorden
3-10-2018

Nooit meer!

3 jaar geleden hier geweest met onze dochter van toen 1 jaar. Het was een prima hotel, vandaar de keuze dat we terug zijn gegaan. Helaas is het een stuk slechter geworden. Geboekt via touroperator, op de website staan Nederlandse animatie. het tegendeel, alleen Russisch sprekende animatie met een enkel Engels woordje. Mijn dochter van nu 4 jaar wilde dus niet bij de kidsclub blijven omdat ze ze niet verstaat. Tevens was de kids disco ook alleen russcisch. Ook zaten wij de eerste drie nachten in kamer 4189. Verschrikkelijk! De disco is naast dit zwembad dus je trilt je bed uit. Na een klacht ingediend te hebben hierover moesten we nog een nacht wachten omdat er geen andere kamer was. De dag erna gelukkig wel. Voor de waterkoker moet je een borg betalen en dan mag je hopen dat de " koffie" bijgevuld wordt. a carte restaurants zijn een aanrader, gewone restaurants zijn ook goed. Daar niks over te zeggen. Wij gaan niet meer terug!

Voor 10X weer een geweldige vakantie beleeft

Inge Pemen Van der Kaa
29-9-2018

Het enige minpuntje was dat we niet op het terras van hotelkamer konden zitten na 17u (gelijkvloers - tuin ) omdat men dan de tuin begon te sproeien en ons terras nat werd en vervelend was ook dat er steeds poezen op ons terras zaten .(mijn zoon is er allergisch voor ).Maar dit was dan ook echt het enige minpunt .Onze kamer was perfect groot voor 3 personen,rustig gelegen.Het personeel zéér vriendelijk,elke ochtend werden we door de kamermeisjes begroet.Maar vooral een perfecte bediening gekregen door Yildirim Sadullah en Sinan Sarohan .Deze 2 maken je verblijf echt aangenaam.Zijn steeds heel lief en vriendelijk tijdens het ontbijt,lunch en diner.Zorgen steeds voor een goede service .Dikke duim !!!!!

Fijne reis gehad

EmilyV
26-9-2018

Wij gingen voor de 1e keer naar Limak Limra in Kemer. We zijn vertrokken met een bang hartje doordat wij verschillende negatieve reviews zagen, eenmaal aangekomen waren we onmiddelijk gerustgesteld. Het hotel bestaat al enkele jaren, maar hier is niks van te merken. Zwembaden zijn top, zowel voor jong als oud. Op de hygiëne kunnen wij niks negatief zeggen. Gedurende de dag werd er meermaals opgekuist in de omgeving van het zwembad en lykia bar, zelfs de blaadjes die van de bomen vielen werden continue weggehaald. Wij waren zeer tevreden over onze kamer met zeezicht, niks over op te merken. Ook het personeel die in het restaurant en aan de bars werken zijn zeer vriendelijk, met speciale dank aan Ufuk voor de vlotte bediening en zijn vriendelijkheid. Er is gedurende de dag telkens animatie voorzien in het gehele resort. Wij hebben een hele fijne reis gehad en willen ook Tanem en Batu van de animatie bedanken. Beide zijn jonge mensen, maar weten goed hoe ze moeten omgaan met de toeristen en leerden ons de Turkse cultuur kennen. Wij komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

Zeer mooi hotel

Thomas
22-9-2018

Wij hebben een uitstekende vakantie beleefd met ons gezin.

Het was ons vierde bezoek aan dit hotel.

Het eten is er nog op vooruit gegaan in het algemeen sinds ons laatste bezoek in 2014. Uitgebreider buffet, (fruit/gebak, groentestand waar je ook zelf uw groentjes kunt snijden...) Ook de kwaliteit is erop vooruit gegaan. Ik denk oa. vis die was steeds juist gebakken.

De zwembaden zijn leuk voor alle leeftijden en de compleet vernieuwde ligbedden waren ruim voorzien op het domein.

Ook keuze aan tussen snacks zijn uitgebreid, ik denk aan de lokale “patisserie” is een aanrader.

Wij hadden een nette kamer met zicht op de tuin voorzien van een nette instapdouche.

Ik bedank het jong team van Limak Limra voor de mooie vakantie en persoonlijk Sinan en Sadullah voor de snelle / vriendelijke bediening

service bijna teveel van het goede

Witlox
21-9-2018

ligging iets te ver van centrum ver prima aan het strand

de service laat niets te wensen over

kamers zijn prima groot genoeg

het zwembad was een beetje vies een vetrand op de tegels

je krijgt waarvoor je betaalt en meer

het eten is redelijk uitgebreid en smakelijk is voor ieder toch persoonlijk

hotel is zeer kind vriendelijk ik had totaal geen erg dat er zoveel kinderen waren

er word getracht alles bij te houden en schoon dit is niet altijd even makkelijk door de bomen die zaden afwerpen

De overtreffende trap van gastvrijheid

Conrad de Nooijer
19-9-2018

Super hotel. Dit was onze eerste Turkije ervaring en direct een schot in de roos. Vooral de gastvrijheid is geweldig. Hier voel je je direct thuis, dit is waar veel hotels van kunnen leren. Als je al een "onvolkomenheid" te melden hebt, dan wordt deze direct opgelost. Verder willen we ook de KidsClub vermelden. De dames en heer die daar werkzaam zijn, zijn echt superlief voor de kinderen. Elke dag weer worden er vele activiteiten georganiseerd waar onze kinderen met veel plezier aan hebben deelgenomen. Dit is echt een plek waar je je kinderen met een gerust hart achter durft te laten. Ook op de overige punten is het hotel gewoon heel goed. Handdoekje leggen is vervelend, maar ook lastig op te lossen.

Punten van verbetering hebben we ook. Parkeren van auto's op de stoep pal voor de deur van het hotel is jammer van de uitstraling. Bij zwembad veel blad en besjes (glad) van de bomen ondanks het vegen. Door snoeien vast te verhelpen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Limra in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Limra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.