Hotel Limak Limra

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°9°
Hotel Limak Limra
8,8

Omschrijving
Nabij Kemer ligt Hotel Limak Limra. Turkse gezelligheid dankzij de shows en lange zomeravonden met live-muziek. Neem plaats op een ligbedje aan het zwembad met uitzicht op zee. Het personeel schenkt ondertussen een heerlijke cocktail voor je in. Of ga snorkelen op het strand dat grenst aan Hotel Limak Limra.

2815 reviews over Hotel Limak Limra in het Nederlands

Robertino de Klerk,
9-12-2018

Wederom zijn wij dit jaar ook weer naar Limak Limra op vakantie gegaan. Top hotel en locatie evenzeer top.

Subliem hotel - resort !

Don Marco,
9-12-2018

Subliem hotel-resort gelegen direct aan het strand van Kiris.

Geweldig Limak Limra - team wat enthousiast , gastvrij en zeer behulpzaam is , waarvoor wederom hartelijk dank !!

Keuze en variatie in main-restaurant is enorm uitgebreid en ook erg smaakvol.

Het gehele resort wordt zeer goed onderhouden en de ruime kamers zijn iedere dag weer lekker schoon.

Er zijn in november veel mensen die ieder jaar weer terug komen en dit al heel veel jaren ; sommige al vanaf 1998 !!

Zelf , tesamen met m'n gehandicapte broer , ook al een aantal jaren present en uiteraard tot volle tevredenheid.

Wij kunnen iedereen dit hotel - resort dan ook van harte aanbevelen.

Volgend jaar sowieso weer terug ==>>. Tot dan!!!!!!

Een geslaagde vakantie.

Jozef Wintmolders,
1-12-2018

Limak Limra is een mooi en proper hotel met een mooie tuin en mooie zwembaden. Het eten was lekker en met voldoende variatie. Doordat het zo'n groot hotel is , is het er wel redelijk druk alhoewel we daar aan het "rustige" zwembad weinig last van hadden. Aan de Lykia bar was het wel regelmatig aanschuiven. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De animatie was in orde. Voor mensen met kinderen is dit zeker een aanrader. Wijzelf hebben het liever wat rustiger en gemoedelijker , iets wat we het jaar voordien wel hadden in Limak Arcadia. Maar zeker toch een geslaagde vakantie. Minpuntje is het "steen" strand , maar daar kunnen die mensen natuurlijk zelf niks aan doen.

Traveltroef

Niet voor herhaling vatbaar.

José van Vuuren,
1-12-2018

Kamers in het tuingebouw zijn ruim. Veel zwembaden. Toiletten buiten waren smerig. Animatie was enthousiast. Personeel bij de receptie kan wel wat vriendelijker. Waren hier voor de 2e keer. En dit was ook de laatste keer. Andere Limak hotels zijn beter.

prijs/kwaliteit in verhouding

Sarah Van Moorsel,
21-11-2018

keuze uit laagbouw of hoogbouw. Het hotel heeft vele katten rondlopen die ze zelf verzorgen. De katten lopen over het terrein, in de lobby en restaurant.

Op sommige plekken ruik je de aanwezigheid van katten. Mogelijke voordeel van de katten is dat we geen ongedierte hebben gespot.

Het buffet is uitgebreid, wat ons betreft voldoende keuze.

hotelkamer prima.

Er zou wat meer aandacht mogen zijn voor de hygiëne, bijv vlekken op stoelen, vloer soms verouderd/kapot, waardoor er vuil tussen komt te zitten.

Al met al; over prijs kwaliteit mogen we niet klagen. Het is een relatief goedkoop hotel. Je krijgt waar voor je geld.

geweldig

Sisterken,
8-11-2018

Groot hotel. Aan te raden voor families met kinderen.

Ook voor ouderen zeer leuk. Wij zijn hier reeds meerdere malen geweest en kennen de streek dus een beetje, waardoor we in groep vele wandelingen maken.

Iets verder van het levendige Kemer maar met een Dolmusje is dit snel opgelost.

Variatie in eten is minder geworden, soms overrompeling in restaurant, maar dit lossen we op door à la carte te gaan eten

Geweldig!

Marieke,
5-11-2018

Zeer geschikt voor jonge gezinnen!

Limak Limra Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 8-11-2018

Geachte Marieke,

Vriendelijke groeten,

Geweldig! Zeker een aanrader!!

Fatma,
5-11-2018

Heerlijke vakantie gehad met mooi weer. Wij zijn hier 9 dagen geweest. De locatie en accommodatie zijn super! Eten is lekker en de patisserie is echt een aanrader. Kamers zijn mooi en worden iedere dag goed schoongemaakt. Het strand is prachtig, kiezelsteentjes zijn alleen een klein minpuntje. Er zijn genoeg ligbedden bij zowel het zwembad als het strand. Animatieteam is echt super aardig en hebben hele leuke activiteiten! Tanem, Tolga, Batu, Fatih en Turan van het animatieteam bedankt voor alles!

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad en genoten van alles. Wij hebben ons prima vermaakt en gaan zeker weer een keer terug!!

Limak Limra Hotel Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 8-11-2018

Beste Fatma,

Bedankt dat je onze gast bent en voor de tijd die je hebt besteed aan het plaatsen van zo'n leuke feedback op Zoover om je ervaringen met betrekking tot je recente verblijf bij ons te delen. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.

We hebben echt genoten van het zorgen voor u en hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groeten,

Limak Limra Family.

Het was fantastich

Mermans Karin,
1-11-2018

Wij gaan al 17 jaar naar de limra,het blijft een goed hotel, met dank aan het ganse limra team te veel namen om op te noemen, we gaan zeker terug

Goed hotel. Prijs /kwaliteit zeer goed.

De Vries,
29-10-2018

Goed hotel wel groot en onderhoud nodig. Personeel van receptie mag wel wat klantvriendelijker zijn. Lekker zwembad mooi strand en veel en gevarieerd eten.

Limak Limra Hotel Management, Misafir Hizmetleri Müdürü, 6-11-2018

Beste De Vries,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

Het doet ons goed te horen dat u van uw vakantie heeft genoten, en wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Limak Limra Hotel

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Limra in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Limra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.