Hotel Limak Limra

KinderhotelWeer vandaag26°17°
Hotel Limak Limra
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

De ervaring van vakantiegangers in Hotel Limak Limra Kemer is wisselend. Velen zijn heel enthousiast zoals Don Marco: ‘Subliem hotel-resort gelegen direct aan het strand van Kiris.’ Anderen waren wat teleurgesteld. Martin zegt: ‘Helaas is in mijn ogen deze accommodatie geen 5 sterren waard.’ Het hotel heeft een mooie ligging met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de bergen. Hou er wel rekening mee dat het een groot resort is en het druk kan zijn.

In Hotel Limak Limra is er volop animatie. Emily zegt: ‘Er is gedurende de dag telkens animatie voorzien in het gehele resort.’ Volgens Conrad is het een fijne plek voor kinderen: ‘Dit is echt een plek waar je je kinderen met een gerust hart achter durft te laten.’ Hou er wel rekening mee dat de animatie niet in het Nederlands is.

De schoonmaak is volgens sommigen van jullie een aandachtspunt bij Hotel Limak Limra. Zo zegt Nicole: ‘Te weinig personeel in dienst om dit mooie park echt schoon te houden.’ Jullie zijn wisselend tevreden over de kamers. Soms wordt een verkeerde kamer toegewezen of voldoet deze niet aan de verwachtingen. Anderen geven aan dat de kamers mooi en ruim zijn en er goed wordt schoongemaakt.

In het hoogseizoen moet je op tijd bij het zwembad zijn. Klomp vertelt: ‘Als je aan het zwembad wil liggen rond 7 à 8 uur handdoekje leggen anders op het strand nog plaats, genoeg ligbedden daar.’ Voor de kinderen zijn er meerdere glijbanen bij de zwembaden. Ook vind je een grote tuin met palmbomen rondom het zwembad. Vanuit de tuin loop je zo naar het strand. Neem wel waterschoenen mee, want het is een kiezelstrand.

Een groot deel van de gasten bij Hotel Limak Limra komt uit Rusland. Sommigen van jullie geven aan zich hieraan te storen en geven aan dat het hotel hier te veel op is gericht. Hou er verder rekening mee dat er in het winterseizoen veel grote groepen komen.

Het eten was goed volgens Jozef: ‘Het eten was lekker en met voldoende variatie.’ Behalve bij de buffetten kun je ook bij verschillende à la carte restaurants aanschuiven. De patisserie is favoriet onder de reviewers bij Hotel Limak Limra.

Ligging

Ga je graag zelfstandig op pad? Dan is het aan te raden een auto te huren. In de omgeving van Hotel Limak Limra vind je interessante bezienswaardigheden zoals ruïnes en meerdere watervallen. Richting Kemer kun je ook de dolmus of de zeebus nemen. Op dinsdag kun je hier de lokale markt bezoeken. Verder zijn er ook leuke winkels en restaurants in Kemer.

In de nabijgelegen bergen kun je mooi wandelen. Er zijn hier uitgezette wandelroutes te vinden, neem wel je wandelschoenen mee. Huur de volgende dag een sultanhuisje op het strand voor een relaxdag. De hele dag wordt er bediend en kun je volop genieten van een dag aan het strand.

Contact

2827 reviews over Hotel Limak Limra in het Nederlands

Blijft helemaal oke!

Henny Vrugteman
13-5-2019

Ik kom hier al 8 of 9 jaar. Samen met broer en schoonzus. Ik vind het een fijn resort met vooral zeer vriendelijk personeel. Voor mij is Sinan bijzonder. Een fijne man..vriendelijk en rustig. Wil alles voor je doen. Dat vind ik ook belangrijk. Elke vakantie i s weer fijn. Ga elk jaar weer met plezier hier naar toe. Een minpuntje.. Voor vegetarische mensen zou er iets meer moeten zijn.

Gereisd alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet nog eens

Tom
2-5-2019

Bij dit hotel ging het vanaf het begin al mis. Ze proberen je namelijk aan de overkant van de straat in een bijgebouw te plaatsen zodat ze de betere kamers over houden, of zodat je extra betalen (25 per nacht). De kamers die ze verkopen als 4 persoons zijn eigelijk voor 3 personen, ze noemen hier een kast met een raam een bed. Daarnaast is het erg Russisch georiënteerd met personeel wat niet of nauwelijks Engels of Duits kan. Dit geld ook voor de kinderanimatie waardoor onze kinderen er niets aan hadden. De ligging van het Hotel is mooi aan het strand, alleen het strand was niet beschikbaar deze periode. Het eten was niet erg gevarieerd. In de weekenden werd het hotel vol gepropt met lokals die in die periodes alle aandacht kregen boven de gasten. Wel Erg mooie zwembaden en glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 8-5-2019

Beste Tom ,

Allereerst bedankt voor uw beoordeling voor ons hotel. Voor ons als Limak Limra Familie is ons enige doel het vernieuwen en verbeteren van onze service en kwaliteit. Daarom zijn al uw suggesties en opinies van groot belang. Het spijt ons zeer dat u tijdens uw verblijf enige negatieve situaties heeft ondervonden. Al deze punten zijn doorgegeven aan de betreffende afdelingen en aan het management.

U mag er zeker van zijn dat elke opinie en suggestie van uw kant, door ons uitermate serieus genomen wordt. Met vriendelijke groeten

Prachtig hotel

Ralph
30-4-2019

Vandaag terug gekomen uit kemer en we missen het hotel nu al. Heel mooi hotel met mooie zwembaden en een prachtig uitzicht. Entertainment was erg goed, de hele dag iets te doen. Eten was zeer goed, van steaks tot mosselen. Hotel is zeker aangeraden!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 8-5-2019

Beste Ralph,

Bedankt dat je onze gast bent en voor de tijd die je hebt besteed aan het plaatsen van zo'n leuke feedback op Zoover om je ervaringen met betrekking tot je recente verblijf bij ons te delen. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.

We hebben echt genoten van het zorgen voor u en hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groeten

Limak Limra Family

Geweldige tijd weer

Nijssen patrick
12-4-2019

Opnieuw een geweldige vakantie hier zoals altijd. De animatie was zoals gewoonlijk weer een dolle leuke bende met speciale dank aan Batuh, Fatih en Turan. Ook speciale dank aan Ayfar van guest regulations voor haar vele zorgen.

Niet te vergeten onze gastheren van het restaurant die ons zo veel keren verwend hebben met het lekkere eten. Dank u Sinan en Sadullah.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 13-4-2019

Beste Nijssen patrick,

Super hotel!

Henk en Nel Berger
9-4-2019

Dit was de 12e keer dat wij in dit hotel waren en we hebben voor juni weer geboekt! Alle lof voor het voltallige personeel en een 10 voor de Chefkok!

Gereisd met partner in juni 2018
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 13-4-2019

Beste Henk en Nel,

Limak Limra Family.

Wij gaan zeker nog terug !

Jos Francken
18-3-2019

10 jaar geleden nog eens verbleven in dit hotel.Ook nu weer volop kunnen genieten van dit mooie hotel met veel lekker eten en tof personeel. Een ideale uitvalbasis voor een wandelvakantie. Ik kan niets negatief schrijven over dit hotel. Je kunt delen van de Licyan Way wandelen vanuit dit hotel, als je een dolmus neemt of taxi. Wij komen zeker nog terug tijdens de winterperiode.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 21-3-2019

Beste Jos Francken,

Limak Limra Family.

Nu ik dit weet is het éénmalig.

Hans Vroon
22-2-2019

Als mensen in de periode jan. febr. mrt. naar dit hotel gaan krijgen ze te maken met enorme drukte, zijn het niet 1000 voetballertjes of congresgangers dan zijn het honderden geestelijk gehandicapten. Gevolg, overal drukte en te weinig ruimte. Desondanks omdat we ondernemend zijn en er op uit trekken hadden we een leuke vakantie. Het hotel is prima, echter de enorme mensenmassa's is een tegenvaller.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 1-3-2019

Beste Hans Vroon,

Met vriendelijke groeten Limak Limra Family

Nooit geen Limak Limra meer!!

Hans Mellaart
25-1-2019

We zijn van 12 tot 23 januarie voor de 5de keer op vakantie geweest in hotel Limak Limra in Kiris.Normaal gaan we in de maanden april en oktober.Bi aankomst bleek het hotel vol te zitten met Tukse gasten i.v.m. de schoolvakantie in Turkije.De keuken werdt daarop volledig aangepast,dus alleen Turks voedsel.Vervolgens werden we geconfronteerd met een enorme renovatie wat gepaard ging met 10 uur per dag het geluid van drilboren,alle ramen waren afgeplakt zodat je niet naar buiten kon kijken.Een paar dagen later stappen er 1000 kinderen naar binnen voor een verblijf van 10 dagen in de leeftijd van 10 tot 15 jaar die door de leiding niet in de hand gehouden konden worden.Gevolg was dat men tot diep in de nacht de tent afbrak,Gemeld bij Gast relations,niets mee gebeurd,gemeld bij de Hotel manager,niets mee gebeurd.Gevolg gasten die huilend het hotel hebben verlaten.Diverse malen politie langs geweest,Wij hebben de Never com Back Line genomen

Gereisd met partner in januari 2019
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 1-3-2019

Beste Mellaart Hans ,

Alles goed

Franky Ebo
18-12-2018

Fantastisch plek voor te fietsen,hotel zeer goed gelegen vlak aan zee veel mogelijkheden zoals wandelen zwemmen zeer goed uitgeruste fitness mooi uitgeruste kamer met zich op zee en de bergen,verscheidene restaurants en bars vriendelijk personeel een hotel met verscheidene mogelijkheden Batuhan Fatih Enver Maria Ayfer Hilal And Bellboy Emre

Gereisd alleenreizend in november 2018

Robertino de Klerk
9-12-2018

Wederom zijn wij dit jaar ook weer naar Limak Limra op vakantie gegaan. Top hotel en locatie evenzeer top.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 19-12-2018

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Limra in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Limra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.