Hotel Limak Limra Club Park

Hotel Limak Limra Club Park
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Limra Club Park voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Limak Limra Club Park in het Nederlands

kan beter

weronika,
6-9-2018

Bij aankomst werden we naar de verkeerde kamer gestuurd waar we niet voor hadden geboekt, na wat gebel en geregel uiteindelijk een betere kamer met zeezicht gekregen zoals we geboekt hadden, ook kregen we geen bandjes voor het ultra all in terwijl dit ook geboekt was, verder een prima en mooi hotel met goed eten

Jammer van dit geweldige hotel

Gerda,
10-7-2018

Jammer van dit fijne hotel dat het zo achteruit gegaan is de Russen hebben dit hotel overgenomen grote speakers bij het zwembad tafels vol met eten wat weggegooid word , eten is Koud na verschillende keren hier melding van gemaakt te hebben bij guestrelations is het niet beter geworden nu voor de derde keer geweest maar denk niet terug te komen zolang die Russen daar de overhand hebben Jammer.

Voor ons hoeft het niet meer !

AS,
6-11-2017

Club is mooi en goed onderhouden. Personeel vriendelijk.

Eten is héél véél maar daar is alles mee gezegd. Heel eentonig. Altijd koud. Ofwel flauw ofwel te pikant.

Absoluut geen 5 sterren waard.

Publiek is irritant en onbeleefd, daar kan het hotel wel niet aan doen !

??

Yvonne,
3-11-2017

Kamers derde etage aan de kleine kant, badkamer heel klein en vasttapijt ; Allergie

Geen warm eten te verkrijgen in het Limak Limra park daarvoor moesten we naar Limak Limra hotel aan de overkant van de straat.Er was wel een bar met de meer dan vriendelijke en behulpzame Elenora. Karima en vele anderen stonden er met tegenzin te werken. Cake en fruit waren ook wel aanwezig.

Pluspunt we konden van alle faciliteiten van het hotel gebruik maken. Een pluim voor de ober van de lobby bar Mustafa Gurdal, thanks for your good services

Nooit meer

leo,
19-10-2017

Niets is in orde .Er is zelfs geen eten ,daar moet je voor naar limak lara,grote baan over steken en 400 meter bergop.

Fantastisch Hotel Limak Limra!

Prem Sharmila,
5-10-2017

Fantastisch Hotel zeer vriendelijk personeel, goed georganiseerd en zeer zeker aanbevolen.

weer een topvakantie

marc,
4-9-2017

gewoon doen dit is echt een tophotel, wel spijtig dat het animatieteam niet meer in staat voor de schows

Voor de derde maal geweest super hotel

John Blokdijk
8-8-2016

Geweldig genoten weer voor 15 daagjes Italiaans en Chinees al la Carte restaurant waren super voor de afwisseling. De rest van de dagen zaten we beneden in het restaurant lekker eten en super service van Mustafa Yanis en manager Sukru Kural.regelde voor ons meerdere malen een tafeltje aan het zwembad buiten.👍👍👍👍

animator Richy kwam altijd even gezellig voor een praatje en ging speciaal met onze zoon van 10 darten als de 18 + geweest waren wij kwamen niets tekort erg dankbaar hiervoor wij komen volgend jaar zeker weer terug

zoals altijd "top" vakantie

Fam. Verresen-Yaz
28-4-2016

We komen elk jaar naar Limak Limra.

Elk jaar een top vakantie door de goede service van het personeel.

Met speciale dank aan Osman Akkoc, Ender Akkoc en Emre Aydinli.

Dit jaar waren we samen met de groot ouders.

met vriendelijke groeten, tot volgend jaar!

Fam. Verresen-Yaz

Nooit meer

Wim christien
12-1-2016

De tuin is mooi de rest enorm groot en ongezellig een grote vreet schuur dringen en stress veel school kinderen en russen en turkse zaken mensen veel gesloten in winter het eten was steeds opgewarmd en opnieuw in bakken gedaan hetzelfde opgewarmde kip en vies oud frituur vet en ongare friet onvriendelijk personeel slechte sauna en slechte animatie muziek op 5 vierkante meter met honderde mensen een grote hekseketel ! Was geen geld voor een grote gelegenheid schande voor een 5 steren hotel !! Wel voor de turkse zaken mensen ! Heb veel hotels in turkije bezocht maar dit was super slecht !! Nooit meer limak

Corendon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Limra Club Park in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Limra Club Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.