Hotel Le Chateau de Prestige

6.6Voldoende

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chateau de Prestige voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

72 reviews over Hotel Le Chateau de Prestige

• 5van doorn19-10-2013

zeer slecht onderhouden;verwaarloosd

Wat ooit een prachtig hotel moet zijn geweest, is nu een armzalige, vieze bende geworden. Je merkt ook dat het eind seizoen is; zwembaden heel vies, met alg en troep. Aquapark gesloten, geen animatie, vieze kamers, kleefvloeren. Veel schade overal. Heel jammer, want het is een prachtig hotel op zich. Na klagen hebben we zonder probleem heel snel een andere kamer gekregen, deze was iets beter. Als ze nu eens de boel flink zouden renoveren, zou het weer een prachtig hotel kunnen worden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 1tripper09-07-2013

Vreselijk hotel

Alleen maar Russen en ander ongedierte loopt hier rond. Hotel is een ramp, vies, kapot glas en uitgebrande kamer tegen over ons. Hier schijnt regelmatig brand uit te breken. Eten is redelijk, weinig variatie.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9anton30-07-2012

fantastisch

Goed hotel mooie stranden. all in formule is ook goed. kamers zijn mooi. personeel is vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 1Jacky07-05-2012

nooit meer

boek als Nederlander dit hotel niet wij waren de enigste Nederlanders tussen de oostblokkers

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Cigdem26-09-2011

superrrrr hotel

Alles was super..wij hebben een geweldige vakantie gehad.Ik heb nog nooit zoveel gerechten en salades gezien en geproefd. Echt een paleis..mooi hotel, schone kamers.Wat personeel betreft geef ik wel toe dat ze iets vriendelijker konden zijn..maar ja de ene kant kan ik ze wel begrijpen als je de heledag moet werken met 40graden hitte.Waar ik meest het moeite mee had waren de RUSSEN..Associale ongemanierde mensen..Die van alles opscheppen en niet opeten..Ze moeten aan kinderen denken die aan honger leiden in Somalie..maar kort gezegd Het hotel was super en we hebben ontzettend genoten!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8fam de boer02-11-2010

zeer fijne vakantie gehad

na al die slechte verhalen op deze site wilden we wel eens met eigen ogen kijken naar wat er precies waar van is. We zijn met gezin met 2kids 3 en 8jaar een weekje geweest in de herfst vakantie we hadden super weer, goed gezwommen, geslapen in onze duplex familiekamer leuk met vide waardoor je twee slaap en bedkamers hebt 2 tv's en noem het maar op netjes schoon, en alleen mankementjes die je in alle turkse hotels tegenkomt, omdat ze gewoon niks onderhouden en lekker gegeten elke dag wat anders en 's middags en 's avonds ook telkens iets anders. mooi opgemaakte bufetten. water komen de ober aan tafel brengen, maar de rest daar moet je zelf voor zorgen. Kortom prijs kwaliteit daar valt niet over te discussieren dat is gewoon goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 10Fam. Teunissen23-07-2010

Zeer goed!

Geweldige vakantie gehad met de kinderen, de accomodaties waren geweldig vooral voor de kinderen. De kamers schoon en het eten heerlijk mediteraans.

In één woord top hotel en top locatie, volgend jaar weer!

Gereisd in juli 2010

• 8J.Booij10-01-2010

goed hotel

Net terug van 8 dagen Prestige. Overdag nog 25-26 graden lekker dus. Grote kamers, goed schoongemaakt. Het eten is lauw zoals het eten in het hele middelandse zeegebied. Wij waren maar met 70 gasten in het hotel en toch elke dag gevarieerd eten en in de ochtend verschillende broodjes en bruin en wit brood. Ik vraag me wel eens af wat de klagers thuis eten. Wij vonden het personeel gezellig. Hoewel alle buitenactiviteiten gesloten waren was er in het hotel nog genoeg te doen. Wat betreft het hoogseizoen dan zijn er volgens het personeel veel russische gasten.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Frans en Alie Bakker28-09-2009

Dit echt nooit nooit meer

Eten was iedere dag koud 95% Russen gedroegen zich zeer asosiaal Niet 1 keer schoon beddegoed gekregen in 14 dagen. Vuile handdoeken werden gewoon weer teruggehangen De bediening was zeer slecht ze konden geen woord engels spreken alleen russisch. Dit hotel is niet meer dan 2 sterren waard dus een sterke afrader

Gereisd met partner in september 2009

• 9Lloyd11-09-2009

Superrrr mooi hotel!

Echt een waanzinnig mooi hotel; echt een paleis! Met een mooi zwembad, welke `s avonds verlicht werd...Ik ben hier vorig jaar 11 dagen geweest om ff bij te tanken. En dat is gelukt! Eten vond ik juist erg goed, gevarieerd en overal op het terrein kon je wat anders te eten halen! De feedback van koud eten herken ik ook helemaal niet. Wel vond ik ook dat het personeel in bepaalde gevallen iets vriendelijker mocht zijn (vooral als ik dat vergelijk met andere hotels in Turkije). De russen hebben mij totaal niet gestoord; gezellig juist:) De disco was wel degelijk elke avond tot 2.00uur open, incl. drankjes! (alleen dan wel de 2e disco, bij het strand!)

Een nadeel; vlak voordat ik arriveerde was er brand geweest. De hal naar mijn kamer was daardoor in onderhoud...Verpeste de sfeer van het glamoureuze pand een beetje..maar goed; shit happens.

Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad!

Alleen gereisd in september 2009

Hotel Le Chateau de Prestige info