Hotel La Merstersterstersterster

Tonen op kaart

101 reviews over Hotel La Mer

• 9marcopolo3331-10-2011

Een aanrader.

Mooie en rustige ligging aan 't kiezelstrand. Prachtige en verzorgde exotische tuin. Lekker en gevarieerd eten. Kamers eerder sober, maar met alle modern komfort zoals frigo, airco (bepaalde uren), TV. Sympathieke en niet opdringerige animatie overdag, met 's avonds af en toe een leuke show. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6alex23-10-2011

Geen 5 sterren hotel

We zijn vorig jaar in een viersterren hotel geweest en die was niks minder dan la Mer. Het eten was echt vaak koud en let wel: wij zijn snel tevreden. Animatie had volgens ons al gedeeltelijk vakantie. Minidisco werd beneden in een bedompt hok gehouden. Glijbaan ging niet 2x per dag open zoals aangegeven. In de kamers ligt vloerbedekking dus let op als je last hebt van allergie. Wij zullen dit hotel niet meer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 5Yvonne driessens18-10-2011

Nooit meer

We zijn net terug van 9 dagen La Mer, Dit is de laatste keer. Het hotel is oudbollig, het stikt van de russen, en zijn heel onbeschoft. Het personeel is onvriendelijk en spreken geen woord engels, alleen russisch en Turks, zelfs de arts in het Hotel spreekt geen woord engels, schandalig. Het eten is goed en gevarieerd, maar als de kopjes op waren kreeg je je drinken, zelfs de wijn enz, in plastic bekertjes. De kamers werden wel elke dag schoongemaakt, en elke dag schone handdoeken. De badlakens voor de ligstoelen waren soms kapot en vies dus dat was goed opletten. Het zwembad is geweldig. De ligging van het Hotel ligt schitterend tegen het taurus gebergte en aan zee. Jammer dat er zoveel minpunten zijn, wij hoorden dat het hotel 23 okt dicht gaat , en dat het in Russische handen komt. We hebben ondanks het negatieve, toch een heerlijke vakantie gehad, maar wij komen niet meer terug in dit Hotel

Gereisd met partner in oktober 2011

• 1Berna Helven16-10-2011

Nooit meer !

Het hotel is echt verouderd, vies, vuil, smerig, zeer slecht onderhouden. Het eten is smakeloos, niet lekker, onhygiënisch. De warme gerechten zijn koud en de koude gerechten zijn niet gekoeld. Het personeel is allesbehalve vriendelijk, de meerderheid van de hotelgasten zijn Russisch en ongemanierd. In grote delen van het hotel is er geen airco.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Trudy16-09-2011

Voor herhaling vatbaar!

Wij zijn met 7 volwassenen van 23 tot en met 30 aug. In hotel La Mer geweest Het was echt een super goed en mooi hotel met groot zwembad en ’n heerlijk privé-strand. Personeel heel vriendelijk, en gezellig, kamers netjes en werden ook dagelijks schoongemaakt. Heel de dag door word er van alles georganiseerd, door het animatieteam, dit waren ook zeer gedreven jongens en meiden en ze gingen gezellig met de gasten om.

Er waren wel heel veel Russen maar daar hebben wij helemaal geen last van gehad! Het eten en drinken was ook fantastisch, volop keuze en als je niet genoeg had dan lag dat toch wel aan jezelf.

Tegenover ’t hotel waren wat winkeltjes, ook leuke koopjes en vriendelijke winkeliers.

Echt een aanrader dit hotel en voor herhaling vatbaar.

• 8Suzanne vd H.03-09-2011

Great service

Great service, big pool, near to the sea. Rooms are being cleaned every day if you want, mini bar is filled etc.

• 10Alicia vd Helm31-08-2011

Super!

Hotel La Mer is zeker een aanrader! Genoeg keuze uit eten (thema-avonden, a la carte restaurants). Zeer vriendelijk personeel! Alles wordt snel opgeruimt in het restaurant en rondom het zwembad. In de periode dat ik er was waren er niet veel Nederlanders, maar veel Russen. Helemaal geen last gehad van deze mensen. Animatie team probeert iedereen te vermaken en te laten mee doen aan de activiteiten. Zeer enthousiast en komen altijd wel een praatje maken. Aantal van het animatie team komen ook ieder seizoen weer terug; reden voor mij om ook zeker terug te gaan! (Hakan, Kenny)

Tegenover het hotel zitten aantal winkeltjes. Je moet er van houden en nee durven/kunnen zeggen als je wordt aangesproken door de verkopers. Leuk om avondje doorheen te lopen, maar voor mij was er eigenlijk weinig reden om het hotel uit te gaan!

• 9Ron11-08-2011

Vriendelijke mensen, goed eten en goed hotel

Ondanks sommige negatieve berichten over overlast van russen hebben wij hier weinig last van gehad. Het hotel is mooi gelegen, het personeel is vriendelijk en het eten is erg goed.

Ook is er een goede dolmus verbinding van goynuk naar het centrum van Kemer. Goynuk is ook een leuke plaats met veel winkeltjes welke direct is gelegen aan het hotel.

Het animatieteam is erg enthousiast en weet iedereen altijd mee te laten doen met de activiteiten. Erg leuk! Zeker een aanrader.

• 9Elly11-08-2011

Vriendelijke mensen, goed eten en goed hotel

• 9JerryD11-08-2011

Mooi, rustig, netjes en goed

Het was voor ons de eerste keer in La Mer hotel. Prima eten, nette kamers en een goede service.

Wij hadden de kamers met zeezicht geboekt en het uitzicht over de tuin van het hotel alsmede de zee was erg mooi. Ook het animatieteam deed erg zijn best om het iedereen naar z'n zin te maken.

Kortom een aanrader.

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Turks, Vis / Seafood

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages