Hotel Kilikya Palacestersterstersterster

Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Kilikya Palace

• 8Wim & Jannie10-07-2016

Genieten!

Wat een mooi resort, vriendelijk personeel, als we kwamen eten stond ons drankje al klaar. We genieten ook altijd van die leuke extraatjes die ze verzinnen als ze de bedden opmaken, top hoor!

Gereisd met partner in juni 2016

• 6fam Wijnands06-06-2013

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Om aanvankelijk onverklaarbare redenen werden we naar dit hotel gebracht, terwijl we hier helmaal niet voor geboekt hadden. Maar goed, hier kan dit hotel natuurlijk ook weinig aan doen. We zijn hier een week geweest en van de 7 dagen hebben we 5 dagen moeten vragen voor handdoeken (te weinig of geen) en werd 1 dag zelfs de kamer helemaal niet schoongemaakt. De anmatie was matig. We hebben op andere plaatsen een beter animatieteam gehad. Overgens zou wat meer licht rond de poolbar en wat achtergrondmuziek dit een hele leuke zitplaats zijn geweest. Nu was het er vrij donker en stil.Tijdens ons verblijf slechts een stel Nederlanders ontmoet. Voor de rest overwegend Russen en enkele Duitser. In de buurt een enkele winkelstraat met markt op vrijdag. Prijzen zijn overigens overal iets hoger dan gewend.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 10C.Dulk03-06-2012

Perfect hotel , zeker in voorseizoen

Mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer goed animatie team. Kemer dichtbij voor markt op dinsdag. Een aanrader qua prijs / kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 0jonkers05-05-2012

geweldig

wij zijn net terug van een weekje kilikya palace. het was fantastisch,geweldig mooi weer goed hotel,grote kamers en prima eten.en als je het hotel uitloopt ben je meteen in de winkelstraat van goynuk.kemer is ongeveer 10 min.met de taxi(2 europp).wat wel jammer was,er was nergens muziek in de avond terwijl het goed weer was om buiten te zitten.je moet het zelf gezellig maken,nou was dat voor ons geen probleem want wij waren met een familie van 17 personen.ik raad dit hotel echt wel aan hoor.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 6Emre25-04-2012

Loopt enorm achter

Hotel is enorm oud, maar wel goed onderhouden. Naast kilikya wordt er een nieuwe hotel gebouwd. Na wat research ben ik erachter gekomen dat dat het nieuwe Kilikya gaat worden.

Buiten het feit dat ik midden april ben gegaan (regen tot extreem mooi weer). Zijn er ook veel dingen wat niet echt klopt. Hotel is totaal niet effiecient ingericht en keuken is enorm saai en niet lekker. Barpersone zingt 150 keer per dag jingle bell's..

Oftewel, de ligging en de tuin is geweldig. Mooi natuurlijk en direct aan de strand. Service is prima, kamers zij groot en bedden zijn heel fijn hard. Alleen aan alles zit er ook een minpunt, geen wc bij tuin, service is niet prof, kamers zijn stijlloos en de badkamer stinkt.

Kom alleen hier heen als je 't voor een mooi prijsje hebt, andere zijn er talloze hotels die het echter beter doen.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8h. van Dam17-07-2011

topper is overdreven maar voor ons perfect

topper is een hotel als Calista. de avond animatie is bij Kilikya wat minder was 8 jaar geleden wel een topper. wij vonden de prijs in mei 2011 zeer gunstig via een touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 7Memet Bektas10-09-2010

Niet voor herhaling vatbaar!!!!

Kilikya heeft z'n beste tijd gehad. Niet te vergelijken met andere 5* hotels waar we eerder heen zijn gegaan. Het eten begint de derde dag te vervelen. Alle aandacht gaat naar de Russiche gasten (99% van de gasten waren Russen)We waren heel erg blij als we iemand Duits hoorden praten. Helaas geen Nederlanders gezien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7kussentje23-07-2010

leuke vakantie gehad, maar niet nog eens hier

Toen we aankwamen viel het erg tegen. Het hotel ligt tegenover een erg drukke boulevard. Veel lawaai, ook van het hotel ernaast tot drie uur 's nachts. (keiharde muziek en geschreeuw van dj). Erg warm in het hotel. Elektriciteit alleen aan als je op je kamer bent. Vieze wc's beneden en servies ook vaak vies. Veel Russen. Ook overdag bij ons hotel harde muziek. Verder wel een hele mooie ligging aan zee en zwembaden, glijbanen en tuin ook mooi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8jw.stoffelen03-06-2010

goede keuze,omgeving moeilijk bereikbaar

Had enkele Duitse gasten en hebben geen Nederlanders getroffen.Overwegend gasten uit land zelf, Polen Rusland. en daarom "eenzijdige communicatie mogelijk en automatisch daarop zwaartepunt vanuit bedrijf zelf gelegen. Prachtig aangelegde tuinen en zwembaden, voldoende ligbedden etc.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7A.L.17-05-2010

voloende (zeker voor 1ste keer Turkije)

Voor diegene die nog niet eerder in bijvoorbeeld Titanic of RoyalWings is geweest, is dit een prima hotel. Anders gaat vergelijken niet op. Wij zijn door de hoge beoordeling op het verkeerde been gezet.

De mensen zijn aardig, hotel is schoon en overzichtelijk. Het eten is goed maar keuzebeperkt(er). Kemer centrum is 10 taxi minuten ver. Een prima hotel. In vergelijk met bovengenoemde hotels heb je het dan eerder over een 7.

Gereisd met partner in mei 2010

0 tips over Hotel Kilikya Palace

1 vraag over Hotel Kilikya Palace

• jonkers, 17-04-2012

markt op vrijdag

die markt op vrijdag is die in het centrum van kemer? en duurt die de hele dag ? wij gaan nu in april en komen aan op vrijdag en vertrekken weer op vrijdag,vandaar mijn vraag.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats