Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

63 Reviews over Kemer Dream

• 8peer09-05-2015

geweleldig

gaan ieder jaar terug zelf boeken en losse tickets ben ik nog goedkoper uit als welk reis buro ook

• 8Lien08-09-2012

Super hotel!

We hadden een last minute geboekt naar dit hotel. Het personeel spreekt voornamelijk Duits en Russisch, en een gebrekkig Engels. Maar genoeg om alles kort uit te leggen. Voornamelijk ook Russische en Duitse gasten, maar daar hebben we weinig last van gehad. Het eten was heel verzorgd en lekker, ook dagelijks andere warme gerechten. De kamer was proper en verzorgd. Heel goed hotel!

• 8mieke meulmeester14-08-2012

Super

Alles is er goed, vriendelijke mensen, prima eten alle dagen wat anders, prima kamers met goede bedden en goed werkende airco. Altijd bedden vrij bij het zwembad. Kortom prima stek om te vertoeven! Geen jeugd gezien wat voor onze 15 jarige zoon niet zo leuk was maar die heeft het evengoed prima naar zijn zin gehad.

• 8rebecca - Zeki Sazak21-04-2012

Uitstekend voor 4 sterren

nogal logisch dat je papieren bekertjes krijg aan het zwembad, of je wil glas in je poten krijgen! prima eten, elke dag wat anders, baas van hotel eet hetzelfde mee. ene dag kip, dan vis of ander vlees. enkele avond griil of BBQ. gefrituurde vis etc. meer keuze heb je thuis ook niet savonds dus elke dag afwisseling meer moet je neit verwachten of je moet naar een 5 sterren gaan Wij komen jaarlijks in dit hotel. en zullen dat blijven doen.

• 8peer16-10-2011

perfect

kan niet beter gaan al 6 jaar naar dit hotel in het hoog seizoen in de winter een ander hotel moet wel dan is dit hotel dicht jammer genoeg. als hollanders weg zijn gaan ze ook los. zet de russen op hun punt en ze zijn zo mak als een lammetje. het is zo de eigenaar eet het zelfde als de gasten en dat zie je niet overal in de hotels. volgend jaar gaan we weer tot zien in KEMER DREAM.

• 7judith08-10-2011

Leuk hotel redelijk centraal!!

Wij hebben er een erg leuke week gehad maar mede door twee dames die we hebben leren kennen. Het eten is goed maar niet veel keus, 's morgens heb je de keus uit turks brood, toast, yoghurt of vla, 's middags en 's avonds is de keus uit twee soorten vis/vlees maar wel veel rauwkost en toetjes. Voor kinderen is er niets bijzonders!! Onze kamer was ruim want we hadden een familie kamer voor ons tweeen!! Personeel is niet allemaal vriendelijk maar ook een aantal wel. De drankjes worden bij het zwembad in papieren bekertjes geschonken maar 's avonds wel glazen!!

• 8claudine_boubliou27-09-2011

goed

ligging goed, prima eten. jammer vd tussenlandingen heen en terug.. vlgdn jaar weer kemer

• 2A Blankers18-09-2011

Nooit meer

in het hotel leek het wel of we in Rusland waren slecht eten hebben in de avond meer buiten de deur gegeten dan in het hotel kan geen kip of rijst meer zien ,met de plaats opzich is niks mee ,de reis er naar toe en terug was ook al een drama en ook nooit meer met touroperator de vlucht duurde 7uur heen en ook 7uur terug nee de volgende keer maar weer lekker naar kreta

• 8gerard12-09-2011

prima hotel rolstoel nee

niet alle verdiepingen een lift zwembad en restaurant

• 6cluijken25-07-2011

Redelijk hotel, maar niet voor een 2e keer

Wij hebben hier een lekkere vakantie gehad, maar ik zal niet snel nog een keer gaan. Er zijn inderdaad veel russen, deze kunnen soms nogal asociaal zijn. Zo gingen ze met het avondeten gewoon bij ons aan tafel zitten, omdat ze geen andere tafel konden vinden. Beetje vreemd.

De kamers waren prima, maar niet bijzonder. Vrij klein ook. Het eten was soms niet gaar en de helft (vond ik) niet lekker. Ontbijt was beter dan het avondeten.

Hotel Kemer Dream info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar