Hotel Karmir Resort & Spastersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Karmir Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

47 reviews over Hotel Karmir Resort & Spa

• 2019
    7Y Engeln.29-10-2019

Volgende keer ander hotel.

Prachtig schoon hotel, vrolijke animatie. Alleen s, avonds niet echt shows om naar te kijken. Veel werd gedaan door het animatie team. Soms 2x het zelfde, dat was jammer, heb dat wel beter gezien. Eten er was genoeg, smaakte goed alleen heel veel kip. Heel veel Russen. Er werd geen Nederlands gesproken.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Renee23-10-2019

Fijne vakantie gehad maar niet voor herhaling.

Mooi hotel maar vooral Russisch georiënteerd. De eerste ontvangst was niet prettig. De geboekte familiekamer was blijkbaar niet verwerkt en de receptioniste reageerde erg onvriendelijk terwijl het avond was en wij daar met 2 vermoeide kids stonden. Na veel gepraat en boosheid vanwege onbegrip uiteindelijk de kamer gekregen met bijbetaling. Vlg dag werden de kosten teruggedraaid, ze hadden de fout gevonden. Eten is goed maar op was op En weinig keuze in fruit. Alcoholische dranken als rum zeer sporadisch aanwezig. Vloer rond zwembad spekglad. Op sommige stukken lag vloerbedekking maar niet bij het peuterbad, veel valpartijen dus waterschoentjes gekocht.
    Personeel niet echt vriendelijk. Veel Russische toeristen.

• 5Karsten23-10-2019

Never again

Beslist geen hoge waardering waard. Is echt geen ultra all inclusive zoals staat vermeld. Op andere plekken heb je veel meer voor hetzelfde geld. Eten echt dramatisch. Nagenoeg niets is warm. Alles lauw. Veel kip. Kom je een uur na opening dan is het buffet bijna leeg. Snackbar was 2 van de 7 dagen dicht. Onze familiekamer die we hadden voor 4 personen was klein te noemen en had 1 badkamer. Voor ons de eerste keer van de 10 keer met een familiekamer dat we geen 2 badkamers hadden. Snap werkelijk niet waar het hoge cijfer vandaan komt. Was dan alles slecht? Nee personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en alles is zeer goed onderhouden en schoon.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Sandy en Patricia19-10-2019

Top hotel en voor de 2e keer

Top hotel Dat andere een slechte recensie gegeven hebben .. hebben wij totaal niet ervaren.. vriendelijk personeel..alles goed aangevuld. Wij waren hier 1 Oktober ..en wat kan het hotel er aan doen dat er russen waren??? Daar kan je een recensie niet op geven zij mogen namelijk ook boeken. Het eten is ontzettend veel keus en genoeg variërend ..de toetjes was zoveel dat je eigenlijk niet wist wat je moest kiezen. Wij gaan volgend jaar weer. Voor ons een top hotel

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Johan19-10-2019

Wat een aanfluiting

Hoe dit hotel zo'n hoog cijfer op zoover krijgt is onbegrijpelijk. Wij gaan 2 tot 3 keer per jaar naar Turkije, maar dit was niet best mensen.

Positieve punten; - strand is 100 meter lopen - klein en overzichtelijk

Negatieve punten; - als je van kip houdt moet je hier zijn - zeer eentonig eten - in de ochtend pas vanaf 8 uur vers brood, daarvoor ligt brood van gisteren - in de ochtend ligt alleen maar meloen en reeds gesneden appel als fruit - je hebt eigenlijk in iedere kamer overlast van animatie eigen hotel, en dat hotel of aankomende reizigers. - heel veel Russische en Turkse vakantievierders met veel overlast - glijbanen gaan open als je erom vraagt - voor kinderen bijna niks te doen - alleen maar herrie bij het zwembad van animatie en muziek

Kortom, als je voor het eerst in Turkije komt zal het wel leuk zijn maar wij zijn echt wel beter gewend.

• 4Anne16-10-2019

Geen 5 sterren waard

Geen 5 sterren waard! Na regelmatig in 5* hotels te hebben verbleven in Turkije hebben wij een goed vergelijk. Dit hotel is het niet waard.

Minpunten: Kleine kamers zonder koffie/thee faciliteiten Animatie amateuristisch Shows zijn erg slecht Kinderanimatie niet aanwezig (in de herfstvakantie) Eten is koud en eentonig (kip kip kip) Eten word niet bijgevuld op=op Personeel onvriendelijk Geen bediening aan tafel Slechte WiFi Bij een regendag geen animatie of iets te doen Aquapark zijn 3 kleine glijbaantjes Cocktails stellen niks voor Strand ligt bomvol 80% zijn Russen Handdoekwissel tussen 12 en 2 uur Geen gebakjes bij koffie Geen nootjes bij de borrel

Pluspunten: Schone kamers en toiletten Kleinschalig hotel Grote kasten op kamers

Kortom voor dit geld (€3200,00 voor 8dagen 3 volwassenen en 1 kind op 2 kamers in de herfstvakantie) zijn er veel betere hotels met een betere service

• 2Anoniem14-10-2019

Geen 2e keer

Dit is echt geen 5 sterren hotel...onvriendelijk personeel .op je kamer kan je geen koffie zetten..er is geen waterkoker..alleen maar russen...het eten is goed...de bedden zijn erg hard...voor mij geen 2e keer

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Jan van de Ven29-09-2019

Voor de jeugd geweldig niet voor ouderen

Dit is echt een hotel voor mensen die ge-entertaint moeten worden. Het hotel en de service ( eten, drankjes, bediening, kamer etc) is fantastisch. Maar de herrie / muziek aan het zwembad sowieso bij de activiteiten is overdone. Als je voor je rust komt (en wilt lezen) moet je niet aan het zwembad gaan liggen en rustig op je balkon zitten kan ook niet zelfs aan de achterkant omdat je dan de hele dag geconfronteerd wordt met de discogeluiden van het hotel ernaast. Kennelijk is keiharde discomuziek in Turkije de norm. Ben vaak all inclusief in Hurghada geweest waar dit niet of veel minder speelt. Overigens is na een klacht van mij aan de receptie wel gesproken met het animatieteam en werd er meer rekening gehouden met de (oudere) vakantieganger.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Perry24-09-2019

Prima hotel, echter erg veel kleine kinderen

Prima hotel. Mooi gelegen met uitzicht op de bergen. Wij hadden een familiekamer met 2 aparte slaapkamers. Helaas zat er in 1 slaapkamer geen raam. Daardoor ongezellig en donker. Wel separate airco. Soms reukoverlast van de keukenafzuiging van het hotel naast Karmir gelegen. De matrassen zijn prima. Hotel is schoon, met vriendelijk personeel, buffetten prima, mogelijkheid om binnen of buiten te eten, voldoende ligbedden en parasols. Zwembad is prima. Zee op loopafstand. Animatie is redelijk, doen wel hun best. Veel gasten komen uit Oost Europa. Weinig Nederlandse gasten. Nadeel: betalen voor WiFi, tijdens onze aanwezigheid waren er heel erg veel (huilende en krijsende) erg kleine kinderen. Dit gaf heel vaak overlast tijdens het eten. Wij hebben geprobeerd ons niet te ergeren aan de voedselverspilling van sommige gasten. Hiertegen zou het personeel best eens mogen optreden.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Serena16-09-2019

Mooi resort, niet te groot.

Animatie is erg leuk ! Ze maken met iedereen een praatje en je bouwt zelfs een band met ze op. Genoeg activiteiten om te doen. Elke avond is er ook entertainment geregeld.

Eten is prima te doen.

Gereisd met partner in september 2019

3 tips over Hotel Karmir Resort & Spa

• Mr_P-Mrs_R, 03-05-2018

Huur een diesel auto in het hotel om naar Demre (Myra) te rijden en bezoek daar de rotsgraven (N 36° 15' 33" / E 29° 59' 7") en het naastgelegen amfitheater en de kerk van "Sinterklaas" (in Turkije heet dit: Noel Baba Museum)

• Mr_P-Mrs_R, 03-05-2018

Göynuk Canyon is vanuit Karmir resort & Spa in 5 uur wandelend te doen, inclusief de 2x2Km in de canyon (totaal +/- 14 Km)

• Mr_P-Mrs_R, 03-05-2018

Op vrijdag (gehele dag) is er een weekmarkt met kleding, tassen, kruiden etc. in Güynük. Klein half uurtje wandelen.

3 vragen over Hotel Karmir Resort & Spa

• Maria, 09-03-2019

nationaal

Zitten hier wel wat nederlanders in het voorjaar(mei)?

• Pit, 29-05-2018

katten

zitten hier veel katten?

• Fred, 05-11-2016

kamer

ik heb voor dit resort geboekt weet iemand wat kamer STD inhoud

Marianne, 05-02-2017

ik neem aan Standaard kamer :)

Hotel Karmir Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiLobby

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats