Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Karmir Resort & Spa

• 10Rijk19-08-2022

Heerlijke vakantie in een mooi resort

Voor de 3e maal naar dit geweldige resort geweest. De gemoedelijke sfeer van het personeel en staf alsmede de netheid van het hotel en uitstekende ligging zijn hiertoe mede aanleiding. Daarnaast is het eten voortreffelijk en zeer divers. De spa is zeer uitnodigend en het personeel zeer bekwaam. Het animatieteam zorgt dat ervoor, dat er voor een ieder wat te doen is. Alleen jammer dat er voor een goede wifi verbinding extra betaald moet worden.

• 10Fam Bartels30-07-2022

Super genoten!!

Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad met onze 3 dochters 8, 10 en 12 jaar. Alles was schoon, vriendelijk personeel, leuke animatie, heerlijk eten, heel erg genoten!! Het viel ons op dat er veel locale bevolking was. Dat is niet voor niks. Het was gewoon goed!

• 9Wim14-06-2022

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, lekker eten

We hebben met 4 volwassenen (2 koppels) 3 weken gelogeerd in dit hotel. Onze ervaringen zijn over het algemeen heel positief. De kamers zijn schoon, het eten is lekker en gevarieerd. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, soms zelfs bij het overdrevene af. Hoewel de prijs/kwaliteisverhouding uitstekend is, kwamen we één duidelijk minpunt tegen: de WiFi. Voor een 5 sterren ultra-allinclusive hotel mag je toch verwachten dan de WiFi in orde is én ook gratis. Gratis was het wel maar dat was zeer betrekkelijk. Alleen binnen een straal van ca. 5 meter vanaf de receptie had je redelijke dekking. Helaas viel het signaal regelmatig weg en moest je opnieuw proberen in te loggen. Om fatsoenlijke WiFi-dekking te hebben moest je er voor betalen: 1 dag €5,- of 10 dagen € 22,- Jammer van zo'n heerlijk hotel. Maak de prijs dan een paar tientjes duurder en de WiFi gratis, dan mag je jezelf met recht ULTA all-inclusive noemen.

• 5Olivier Luc09-04-2022

Eerder een zeven ipv een negen

Lauw eten, kleine kamers, eenzijdige en amateuristische animatie, fles sprite was ruim over de vervaldatum, poetsdienst middelmatig als ze al kwamen ronduit in geheel teleurgesteld

• 10Anouk25-10-2021

Geweldig hotel

Vorige week zijn wij met zeven volwassenen, waarvan 5 jongeren, naar Karmir Resort op vakantie geweest. We hebben allemaal een geweldige tijd gehad. De animatie in het hotel is super, we hebben ons goed vermaakt, vooral dankzij Ferdi, de beste, en ook dankzij Ali en Onur. Overdag worden er verschillende activiteiten georganiseerd en 's avonds leuke shows en muziek. Het eten is gevarieerd en lekker. Naast het hoofdrestaurants zijn er verschillende snackbars, voor elk is er wat wils. Het personeel achter de bars en in de restaurants waren ook zeer aardig en behulpzaam. De hotelkamers zijn modern en werden goed schoongemaakt. Het zwembad van het hotel is groot met voldoende ligbedjes en als je de straat oversteekt ben je op het strand. Ik heb niks slechts aan te merken op het hotel. Met de dolmus kun je gemakkelijk in korte tijd het centrum van Kemer bereiken. We hopen zeker nog een keer terug te komen in dit hotel

• 7JP25-10-2021

Net hotel maar niet nog een keer

Net en schoon hotel, goed eten en mooi zwembad maar erg veel Russen die dronken bij het zwembad liggen en zich onbeschoft gedragen.

• 8JPR24-10-2021

Leuke tijd gehad, maar niet weer terug hier

voordelen: Mooi hotel met mooi zwembad, aardig en behulpzaam personeel, nette schone kamers, eten goed en afwisselend, genoeg ligbedjes bij zwembad en strand...............................Nadelen: hele dag harde muziek bij het zwembad, veel dronken en onbeschofte Russen

• 10Anja23-10-2021

Fantastisch hotel !

We zijn met ons hele gezin naar dit resort geweest, waaronder vijf jeugdigen in de leeftijd van 18-23 jaar. We vonden het fantastisch! Dit hotel heeft alles wat je je kunt wensen. De animatie was erg leuk, met Ali, Ferdi en Onur. Ook alle avonden leuke shows en disco. Heerlijke drankjes en cocktails bij de bar. Een leuke poolbar en ook binnen een hele gezellige bar, die 24 uur per dag open is. Helaas was de pub door de corona maatregelen nog gesloten. Er waren verschillende restaurants, dus voor elk wat wils, met heerlijk kwalitatief eten. Een mooi groot zwembad, met genoeg ligbedjes. Ook aan het strand, met een klein barretje. De kamers waren erg mooi, maar het enige nadeel was dat ze gehorig waren. Maar dat is bijna in alle hotels wel het geval, dus mag geen probleem zijn. Helaas weinig Nederlanders en Duitsers. Wel veel Russen, we hoorden dat deze veel naar Kemer gaan. Met de dolmus of taxi ben je zo in Kemer centrum.

• 9Rijk M23-10-2020

Rustig gelegen hotel met vriendelijk personeel

Het hotel werd in deze corona periode super schoon en buitengewoon hygiënisch gehouden. Bij aankomst werden onze koffers gedesinfecteerd. Ieder dag werd de temperatuur van zowel het personeel als de gasten gemeten en voor het betreden van het restaurant werden de handen ontsmet. Iedere dag schoon beddengoed en badlakens. De kamers worden na vertrek gedesinfecteerd. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Dat gold ook voor het animatieteam onder leiding van Onur en het personeel van de Spa. Het eten was zeer gevarieerd, warm en goed van smaak. Het buffet werd keurig door het personeel van achter schermen opgediend zodat aanraking door de gasten werd voorkomen.

• 7Y Engeln.29-10-2019

Volgende keer ander hotel.

Prachtig schoon hotel, vrolijke animatie. Alleen s, avonds niet echt shows om naar te kijken. Veel werd gedaan door het animatie team. Soms 2x het zelfde, dat was jammer, heb dat wel beter gezien. Eten er was genoeg, smaakte goed alleen heel veel kip. Heel veel Russen. Er werd geen Nederlands gesproken.

Hotel Karmir Resort & Spa info

• KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar