Hotel Joy Kiris Resort

42 reviews over Hotel Joy Kiris Resort in het Nederlands

heerlijke plek

ad
28-11-2013

vorig jaar ook hier geweest en zo fantastisch geweest dat weer terug zijn gekomen.

De ervaring is weer minimaal hetzelfde

Fantastisch hotel

ad
28-11-2013

het hotel ligt buiten Kemer aan een eigen baai, beschut door heuvels en groen.

Zeer uitgestrekt terrein, waardoor rust is gewaarborgd.

Het eten is uitstekend, normaal zouden wij nooit kiezen voor All-inclusive maar met een tennisgroep is het ideaal, ook de drank is praktisch onbeperkt.

Een week tennissen met ook een leraar is niet alleen leerzaam , maar zeker ook gezellig, zonder dat je het gevoel krijgt geleefd te worden.

2008

SUPERRRR

L.
25-12-2008

Het is een super hotel, mooi, verzorgd, het eten is SUPER, animatie top, goede facaliteiten, kamers zeer netjes en verzorgd. Personeel erg gezellig en vriendelijk. Jammer dat het hotel overgenomen is door een Rus want nu is het niet meer te boeken vanuit NE.

niet voor herhaling vatbaar

Tamara
      19-7-2008

In vergelijking met andere tophotels waar ik in TUrkije reeds verbleef is dit niet aan te raden. Weinig sfeer en ambiance op de buitendisco na. Weinig variatie in het eten. Het Italiaanse restaurant is wel goed maar de andere restaurants en het buffet is dan weer minder. Ook de bediening an de bars verliep niet steeds zoals gewenst. Daarbuiten mogen we ook de russen niet vergeten te vermelden die bijna het ganse animatie aanbod voor zich opeisten

+ Italiaans restaurant, watersporten in all in, mogelijkheid om int Nederlands te communiceren met animatie team

- Bediening, kiezelstrand, bars

Hallo, met een bang har vertrok ik en mijn partner naar het wow kiris resort.

Nu moet ik eerlijk toegeven, het was stress voor nix! Ze hebben het hele hotel gerenoveerd en het eten is erg lekker! We zyn heel wat gewend in turkije maar dit behoorde tot een van de betere hotels!

Mensen heb een goede raad! Volg de slechte reacties niet het is een top hotel!

2007

de lunch was in het restaurant prima maar daarbuiten niet veel soeps en aangezien je ontbijt en diner al nuttig in het restaurant wil je ook wel ergens anders eten 's avonds laat snacken was ook niet veel, maar verder was het prima mooie schone kamers. toch gaan wij er niet naar terug

Wat een gezeur van al die mensen die dit hotel zo slecht beoordelen ! Hotel is goed en de bungalowkamers zijn eenvoudig maar liggen mooi en worden elke dag prima schoongemaakt. Eten is ook erg goed met veel affwisseling en de mogelijkheid om te gaan eten bij 3 a la carte restaurants. Totaal geen last gehad van de Russen. Als je zelf vriendelijk bent wordt je ook vriendelijk behandeld ! je krijgt in het algemeen wat je verdiend !!!

zeer slechte ervaring mee het is een 2 sterren waard vuil

k.l.
      22-10-2007

zeer slechte ervaring mee het is een 2 sterren waard vuil en muffige kamers eten had koud

Prima hotel met uitstekend eten en mooie ligging. Nette bungalowkamers met koelkast waar elke dag de drankjes netjes worden bijgevuld.

Sfeer is erg goed en totaal geen last van de Russen. Snap eerlijk gezegd niet waarom dit hotel soms zo negatief wordt beoordeeld. ik was er van 03 oktober t/m 14 oktober.

je viens de rentrer de 7 jours à cette hotel et franchement c'est lamentable aussi bien la propreté le service les chambres rien de bien ca ne vaut même pas 1 etoile

plus jamais je n'irais dans cet hotel

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Joy Kiris Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Joy Kiris Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.