Hotel Ipek Kemer

109 reviews over Hotel Ipek Kemer in het Nederlands

Prima hotel!

Stefan
14-9-2015

Zeer mooi hotel met een perfecte ligging in het centrum van Kemer.

Aardig personeel en goede prijzen.

Het eten is vele malen beter dan in de grote hotels in Kemer.

Kortom, echt een aanrader!

nooit meer

koos
4-9-2015

zeer summier 12 dagen geen stukje vlees of vis gezien ,het uit zicht van uit de hotel kamer was een troep , Kemer zelf wordt ( is) overspoeld van Russen met alle rot gewoontes , zowel resorts als winkels zijn over genomen door Russen

PARELTJE IN KEMER !

helenakooistra
14-7-2015

in dit hotel voelden wij ons snel thuis, sfeervol en gemoedelijk ! De ligging is prima, 5 minuten van het centrum en 15 minuten van het zandstrand. Het personeel is zeer vriendelijk en drankjes zeer betaalbaar. De kamer was keurig en elke dag schone handdoeken. Het ontbijtbuffet was elke dag keurig verzorgd, eerst ff eten , dit kan zowel binnen als buiten, en dan heerlijk koffie drinken buiten op je gemak . Het diner bestaat uit 3 warme gerechten veel salades toetje en fruit het smaakte elke dag weer prima ! Het zwembad was keurig schoon en het werd buiten ook keurig bijgehouden.

Ipek ligt aan een behoorlijk drukke weg dat hoor je wel maar met de deur dicht en airco aan niet. De airco is trouwens gratis.

Kortom wij hebben hier een heerlijke twee weken gehad en kan dit hotel van harte aanbevelen !

Kleinschalig eenvoudig hotel

Trudeke Alberts
23-5-2014

Een kleinschalig eenvoudig hotel, netjes verzorgd. Aan da achterkant van het hotel begint het bos op een berghelling. In de buurt zijn meerdere hotels, pensions en appartementen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is goed. in het restaurant wordt het simpele ontbijt in buffetvorm gepresenteerd. Afhankelijk van het aantal gasten wordt het diner persoonlijk geserveerd of in buffetvorm gepresenteerd. Het eten is Turks en smakelijk klaargemaakt. De kamers zijn klein, de doucheruimte is niet geschikt voor forse personen. Met normaal postuur is het te doen. Op het balkonnetje kun je met 2 personen zitten en dan is het vol. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, behalve zondag. Schone handdoeken kun je dagelijks krijgen.

Prachtig, sfeervol, klein hotel.

MarijeJorinde
13-10-2013

Hotel Ipek is een klein, sfeervol hotel. De werknemers zijn erg vriendelijk en helpen je als het nodig is. Het is een echt familiehotel. Iedereen doet zijn eigen werk. Mooi om te zien hoe goed dit samen gaat. Ik denk dat het hotel daarom ook echt goed loopt en er netjes en verzorgd uitziet. Meestal kwamen aan het eind van de middag wat familieleden even baantjes trekken in het zwembad, maar hier heb je totaal geen last van. Wij zijn er half augustus 15 dagen geweest en hebben veel excursies gedaan, maar waren ook veel dagen lekker bij het hotel. Op die momenten waren er soms weinig of geen gasten/familie. Erg rustig en relaxt! De winkels, restaurantjes etc. zijn op loopafstand. Zo'n 4 min. lopen. Het strand is verder weg. Wij hadden verwacht dat het iets dichterbij zou zijn. Met 40 graden vonden wij (sportievelingen van 24 en 26) het lopen soms een beetje afzien. Je kunt op bepaalde tijden worden gebracht en gehaald met een gratis busje. Dit moet je dan alleen aan de barman doorgeven.

Alweer top

Karin muis
16-9-2013

Ben de tel inmiddels kwijt hoe vaak ik er geweest ben.

Het is een goed gezellig eenvoudig hotel. In 10 minuten wandelen naar het strand maar je kan ook per shuttle busje gaan.

Wil je luxe of uitgebreid buffet moet je ergens anders heen.

Wil je gezelligheid lieve jongens achter de bar leuke eigenaars dan zit je goed.

gewoon geweldig

Nicole
2-8-2013

hotel ipek kemer! is een sfeer vol klein hotel ! buurt is super mooi veel terrasjes winkeltjes en ze zijn zeer gast vrij! personeel zijn daar super gastvrij en vriendelijk der zijn er ook een paar die nl kunnen .

Het was wederom een geweldig goede vakantie!

Jan Willem
10-7-2013

We waren alweer voor de 8e keer in Kemer bij het zelfde hotel waar we iedere keer heerlijk tot rust kunnen komen. We hebben 12 dagen prachtig weer gehad van 303 tot 35 graden en veel gezien. Om de hoek is een nieuw Hamam geopend waar we ons heerlijk meerdere malen hebben laten masseren. Aanrader!

Heel erg goed

Henk Thijssen
17-9-2012

Gisteren 16-09 -2012 terug gekomen van hotel Ipek in Kemer.

Dit is een echt leuk en gezellig familie hotel.

Iedereen kent elkaar na een paar dagen en is het erg gezellig.

Het personeel en de eigenaren doen er alles voor je en je bent niet zoals in een groot resort maar een nummer. Kemer zelf is wel heel erg duur en je kunt er nauwelijks afdingen. In het hotel komen voornamenlijk Nederlanders, Duitsers en Belgen. Dit is echt een hotel waar je graag nog eens terug komt. Als je van super de luxe houdt moet je hier niet naar toe gaan want het is maar klein maar het is er schoon en het eten is ook gewoon eenvoudig maar wel lekker

top again

karin
30-6-2012

Voor de 6 keer weer in Kemer in het Ipek hotel.

Was wederom allemaal erg gezellig en vooral warm heerlijk.

Het voelde weer als thuis komen.

Wil je een super de luxe vakantie ga dan ergens anders heen.

Het is eten is afwisselend en lekker, de kamers goed vertoeven(ik leef toch buiten). Het strand ook weer erg aangenaam.Calista beach, Akva bar, Angels, genoeg leuke tenten om te gaan liggen en lekker drankje/hapje te doen. Kortom kijk nu alweer uit naar de volgende keer Kemer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ipek Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ipek Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.