Hotel Greenwood

231 reviews over Hotel Greenwood in het Nederlands

Niet weer

Wian
16-10-2017

Geen engels sprekende receptionist. Koud eten.

Smerige gang en kamer werd niet goed schoongemaakt. Op balkon werd alles in hoek geveegd. Gebruikte handdoeken werden als "schone" weer opgevouwd.

Waren et 10 nachten, waarin beddengoed nooit is verschoond.

Alleen Aly was super maar was geen medewerker hotel maar eigenaar shop

Tegenvallend verblijf

Robert-Paul Tiggelovend
20-9-2017

Animatie geweldig rest gemiddeld of zelfs slecht.

Animatieteam doet het fantastisch, zeker een aanrader voor jongere kinderen.

Probleem was bij aankomst al direct dat de kamer niet beschikbaar was, receptie negeert je gewoon en helpt andere gasten. Uiteindelijk een kamer gekregen en deze was vies, na aanvragen schoonmaken van de badkamer ging het enigzins.

Meerdere malen op acht dagen vieze handdoeken gekregen ipv schone.

Hotel is erg vies, niet alleen de kamer maar zo'n beetje alles is niet erg schoon. Sommig personeel is niet servicegericht terwijl ander personeel het juist heel erg is. Veel verschil.

Overige gasten en gemiddelde bezoeker van Kemer is russisch en pools. Dit is ook goed in het hotel te merken, alles word namelijk op hun afgestemd. Animatie probeerd je dan ook overal bij te betrekken. Overal in kemer word alles zo veel mogelijk op die demografie afgestemd.

Houd rekening met lange wachtrijen bij het eten en uiteraard dat een tafel met 3 man eten opschept voor 7 man om het daarna weg te gooien.

We zaten zelf op de 4de verdieping en na 3 dagen klagen dat de wifi het niet deed heb ik het maar opgegeven.

Geen tweede keer!

Fam.Lubbers
19-9-2017

Bij aankomst na 11 uur s'morgens konden we niet meer eten. Een vriendelijke medewerker heeft voor broodjes en koffie gezorgd.

Wij moesten tot 14.00 wachten op onze kamer, terwijl de russen meteen naar hun kamer werden gebracht. In het hotel vel russen, polen enzv. We hebben de laatste dagen slecht gegeten omdat de keuken was aangepast op de russen, echt niet lekker. De man achter de receptie is niet vriendelijk en maakt flauwe grapjes en als je hem ergens op aanspreekt , praat hij eroverheen, of doet alsof hij je niet begrijpt.

De mensen die in het hotel werken doen hun best om het je naar de zin te maken en zijn erg vriendelijk.

Qua schoonmaak kan er ook nog veel verbetert worden. De bar in de Lobby sluit al om 22.00 uur en moet je buiten je drankje halen.

Al met al een tegenvaller voor ons, dus geen tweede keer.

dramatisch slecht

hollander
6-9-2017

onze 1e vakantiedag vier verschillende kamers gekregen en ze waren 1 voor 1 slecht.

uiteindelijk hebben we geaccepteerd voor de zon en zee!

-kamer was niet hygienisch.

-de wc spoelde niet door.5 keer gemeld bij de receptie, maar werd niet aan gewerkt en niet verholpen.

-overal vieze vlekken en schimmel.

-douche water ging niet weg. het werkte pas na 4 dagen weer.

-douchdeuren gingen niet of moeilijk dicht.

-de lampen waren kapot.

-het was overvolgeboekt. er was meestal geen plek in het bv. restaurant en erg veel wachten overal.

-wifi deed het meestal niet.

-het eten was elke dag zelfde en koud. de borden en bestek waren vies.

-zwembad trap zat los. heel gevaarlijk voor de kinderen.

-zwembad: onder de ligbedjes werden niet schoongemaakt. vieze haren.

-de lift stonk en veels te klein.

-de airco stonk ook en na 3 dagen hebben ze schoongemaakt.

-de schoonmaak van de kamers slecht. de beddengoed wordt niet schoongemaakt.

kortom: dit hotel is onveilig, onhygienisch!

Voor ons nooit meer!

Annoniem
25-6-2017

Bij aankomst op de kamer : bed was niet schoongemaakt,je zag dat het beslapen was geweest met smerige vlekken van de vorige bewoners er nog in.

Badkamer niet schoongemaakt, er lagen geen douchelakens.

Elke dag moesten we bellen omdat er geen handoekken of douchelakens lagen.

Lekkage airco en de airco deed het ook niet.

Hygiene kennen ze hier niet

Gelukkig heeft de manager de kamer voor ons opgelost, hij heeft ons een andere kamer gegeven.

Deze man is echt een toppertje, luisterd goed naar je en doet alles wat in zijn macht ligt.

Het schoonmaak team was nieuw en niet profesioneel vertelde men.

Badkamer wordt niet elke dag schoongemaakt.

Eten : weinig variatie, vaak lauw, en de hygiene is hier ook niet optimaal

Zwembad : bedjes te kort op elkaar

De voorste rij bij het zwembad kan er zo in, maar de rij daarachter Moet of een stuk omlopen of de mensen voor je lastig vallen om er met moeite langs te komen

Wc bij het zwembad, wordt niet goed bijgehouden, wc papier wordt niet goed aangevuld.

Annimatie: allemaal toppertjes :-)))))

Onur ( manager ) ;-) de rust zelf. Schept ijsjes voor de mensen, doet mee met de poolgame.

Bora spreekt meerdere talen , sprekend in de microfoon is het een talen wonder . Iedereen begrijpt hem :-)

Mario , daar hebben we heel leuk boccia mee gespeeld.

Wij zijn best wel wat gewend, maar dit hotel is Zelfs voor 8 dagen te lang.

Heerlijk en geweldig verblijf.

Aafke
7-6-2017

Greenwood is een familie hotel, fijne ontvangst bij de receptie met Mustafa en Ibrahim en Ilkay . Mooie kamers .

De buffetten zijn heel divers en gevarieerd. Heerlijk vers brood, Emine bakt de eieren en omeletten en pancakes, heerlijk. Osman B en Osman zijn de beste koks. Het is beschamend hoeveel eten er moet worden weggegooid dat gasten laten staan, Tip : loop meerdere keren om kleinere hoeveelheden te halen.

Heerlijk zwembad en een geweldig animatieteam met Bora Bora en Mario. Leuke en hele mooie shows in de avond.

Zee , strand en winkels op 300 m loopafstand. Kemer in 20 min met dolmus.

Met heel veel dank aan Ahmet Solmaz en Sezgin Kose voor de grandioze verzorging, jullie zijn de beste.

De 3 dames van de bar jullie zijn toppers!

Er is een hele goede nieuwe manager.

De service van touroperator was slecht, geen hotel bezoek, geen excursies, geen infoboek en 30 min te laat voor het ophalen.

Mooie vakantie

Jessica
17-3-2016

We zjin in greenwood hotel geweest.Het was er erg mooi en schoon.Een echte aanrader.Eten erg lekker.We zullen hier nog wel eens terug komen.De animatie was super.Echt veel gelachen.Personeel super vriendeljik.Zeer goed alles zeer goed ik zal het zeker aan bevelen aan vrienden reception Mustafa.

Super hotel!

Ruben
16-3-2016

Het was een schoon hotel. De bediening was goed en we hadden een prima tijd. Eten was ook ok en we hebben lekker kunnen uitrusten. De kamers waren goed schoongemaakt. Verder alles prima. Zwembad was prima.Dank je wel Mustafa!

Sherwood Greenwood Resort Hotel

Alles tip top in orde prima eten en een grote variatie. En vooral het eten was warm wat nog al eens een probleem was in andere hotels. Ook de annimatie met een enthousiast tem. Je moet wel mee doen. De kamers ruim en elke dag goed schoongemaakt. Handdoeken werden gewisseld . De weg naar het strand is snel overbrugt. Even de straat over. Ook op het strand is alles prima in orde je kunt er drinken en het prachtige uitzicht genieten.

Kortom een hotel waar we zeker terugkeren. Ook de kinderen vonden het geweldig. De glijbanen in het zwembad en de annimatie.

Sherwood Greenwood Resort Hotel

We vonden het hotel zeer goed met leuk en vriendelijk personeel de kamer altijd netjes zuiver . Het eten was goed.

Voor recreatie was er voldoende te doen. Bij het hotel had je een zeer mooi park.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greenwood in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greenwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.