Hotel Grand Viking

404 reviews over Hotel Grand Viking in het Nederlands

Klasse...

Tiny Wiegman
25-10-2018

een prima hotel met geweldige service

Zeker waar voor je geld voor een relaxte vakantie.

John Groenen
20-10-2018

Wij zijn zeer positief over dit hotel, het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het was overal schoon. De kamer met uitzicht op het zwembad was goed en schoon. De sauna is gratis, heerlijk! De gratis shuttelservice voor het centrum en het strand zijn super! Anders kost een taxi maximaal €2,- Het eten is gewoon goed, wat je ook neemt, het is lekker! Men grilt of wokt ook iedere dag iets lekkers buiten op het terras. Er is volop keuze, geen overdadige buffetten, maar ruimschoots voldoende keuze. Drinken met all inclusive tot 22.00 was prima, hierdoor zijn er geen luidruchtige groepjes die zich vol laten lopen omdat het gratis is. Als hotel om te relaxen en je te laten verwennen door de zeer gastvrije en behulpzame eigenaren is dit hotel voor alleenstaanden, stellen en gezinnen met ( ook jonge ) kinderen zeer geschikt. Aanrader: de boottocht langs de mooie kust. 1 klein minpuntje: de gasten die de katten voeren.

Geweldig

Nic Stijnen, 14-10-2018
14-10-2018

Ik ben hier samen met een vriendengroep die al vele jaren hier hun vakantie vieren naartoe gekomen.

Zelf kom ik al sinds 2011 in dit hotel en met heel veel plezier, ik ben al diverse keren in veel gote resorts geweest maar de hartelijkheid van dit hotel geeft mij iedere keer weer het gevoel van thuiskomen.

Natuurlijk in de grote resorts is het aanbod van voedsel en vertier natuurlijk veel meer als in dit kleine familiebedrijf maar de prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik heb na een dramatische periode in mijn leven mogen ervaren dat vakantie vieren met mensen die het echt goed met je voor hebben en alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken van onschatbare waarde is. Het is beslist de moeite waard om dit tijdens je vakantie te ervaren.

Guy en Nadja
13-10-2018

Heel rustig gelegen familiehotel, te voet een kwartiertje stappen tot het centrum of met de shuttle van het hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn heel proper en voorzien van alle comfort. Altijd lekker eten. De Turkse avond is een echte topper.

Fantastisch: Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Janny en Ed Bastiaans
13-10-2018

Leuk kleinschalig hotel gerund door de familie Kobal. Wij komen hier al 12 jaar en hebben het hier nog steeds naar de zin. Servicebereidheid en klantvriendelijkheid staat in dit hotel hoog in het vaandel. Het hotel heeft een rustige ligging aan de voet van het Taurusgebergte met een fantastisch uitzicht op de groene omgeving. Het centrum en het strand ligt op 15 minuten lopen, maar er is een shuttleservice aanwezig. Inmiddels hebben wij veel vrienden in het hotel leren kennen, waarmee we ieder jaar een geweldige vakantie hebben.

Fantasties.

Cobi en henk artz.
7-10-2018

Wij komen hier al 15 jaar . En hebben het nog steeds heel erg naar ons zin.hebben het in het begin ,gecombineerd met andere hotels en plaatsen .maar komen toch liever in grand viking. De vriendelijkheid van het personeel en de fam Kobal.is super.goed eten ,schone kamers,turkse avond,die vindt je nergens zo gezellig,helemaal top .echt een aanrader voor mensen die die grote hotels beu zijn.ze zullen alles voor u doen wat mogelijk is. We hebben een hele grote vriendenkring opgebouwd,waar het heel erg gezellig mee is.ik zou zeggen ,proberen.gr cobi en henk.artz

Top vakantie gehad.

Joop Schuurman
5-10-2018

Super familie hotelletje ongeveer 100 kamers met super personeel.

Altijd ongedwongen en staan altijd voor je klaar.

Als er iets is helpen zij je altijd .

Prima verhouding prijs, kwaliteit

Raedts- Voets Tongeren België
20-8-2018

Ligt een beetje buiten het centrum, maar de shuttle brengt je meermaals per dag naar strand en centrum. Door deze ligging is het ook erg rustig en heerlijk slapen. Een taxi betaal je bovendien slechts 2 euro. De buffetten zijn misschien niet zo uitgebreid, maar zijn van prima kwaliteit en het is erg lekker, vooral de groentenschotels. De hele accommodatie vertoont hier en daar misschien wat verouderingstekens maar is kraaknet! Wij kregen ELKE dag verse handdoeken en tijdens de bijna twee weken van ons verblijf werden de bedden 7 of 8 keer verschoond! Dat hebben we zelfs in 5-sterrenhotels anders meegemaakt! Het personeel is supervriendelijk en loopt zich de benen vanonder het lijf om je toch maar een zo aangenaam mogelijke vakantie te bezorgen. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de all-in al stopt om 22u. Dus tip: laat de all-in een uurtje langer duren en je hebt een uitstekende vakantie voor een redelijke prijs!

Mooi

Wim Wassn
17-6-2017

Erg vriendelijk personeel

Mooie omgeving en lekker rustig

dhr. Matheus
10-3-2017

Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Kamer is schoon en praktisch. Het eten is goed geregeld. Hotel ligt op een rustige plek waar weinig verkeer is. Naar de stad en/of strand kan je goed met de shuttle bus van het hotel bereiken.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Viking in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Viking zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.