Hotel Grand Viking

Mooi

Wim Wassn
17-6-2017

Erg vriendelijk personeel

Mooie omgeving en lekker rustig

dhr. Matheus
10-3-2017

Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Kamer is schoon en praktisch. Het eten is goed geregeld. Hotel ligt op een rustige plek waar weinig verkeer is. Naar de stad en/of strand kan je goed met de shuttle bus van het hotel bereiken.

Niet te hoge verwachting van hebben.

Susan
11-10-2016

Het personeel dat er werkt (buiten de familie) doet erg zijn best . Zeker de jonge barman. Het is een familie hotel en dat is te merken ook zij staan boven de rest van het personeel wat je erg gaat irriteren. Eten is lauw maar als je niet te hoge verwachtingen hebt is het redelijk behalve ontbijt dat is echt sober.Veel localls toen wij er waren dat was minder ze zijn heel arrogant en onbeschoft wat eten betreft . Heel de tafel word vol eten gezet en dat staat er nog als ze van tafel gaan. Wel zijn de kamers netjes schoon gemaakt. Dus verwacht er niet teveel van dan valt het niet tegen.

Fantastisch helemaal prima

Foppe van der Meulen
15-9-2016

Alles prima, eten, personeel, schone kamers, ontvangst prima, mensen bij de receptie vriendelijk, fitness ruimte met nieuwe toestellen.

Was erg rustig i.v.m de toestand in Turkije, hopen op betere tijden voor de Familie Kobal.

Al jaren vaste gast bij Grand Viking.

Volgend jaar weer nu al zin in! 👍

Eten was goed

Bedienieng, personeel heel vriendelijk

Zwembad goed

Eigenlijk alles goed

Viel enorm tegen!

M. Van Lierop
17-8-2016

Hotel ligt midden in woonwijk waar niets te doen is. Hierdoor geen zuchtje wind te vinden waardoor het enorm heet is bij het zwembad. Kamers zijn redelijk. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Veel Turkse gasten, in de avond werd er een film afgespeeld buiten met Turkse ondertiteling, geen animatie, lege glazen worden laat opgeruimd. Kortom voor ons de reden om snel een overboeking te doen naar ander hotel.

Super hotel

R.Dagdeviren
23-7-2016

Zeer behulpzaam personeel. Geeft alle aandacht. Eten is gevarieerd en lekker. Aan alles is gedacht. Tussen de maaltijden door kan je nog gebruik maken van Turkse pannekoeken, wat overigens ook zeer aan te raden ks.

Gezellig familie hotel

Foppe en Alie Vd Meulen
8-7-2016

Zoals elk jaar iedereen even vriendelijk

Eten altijd goed

Kamers elke dag weer schoon

Personeel staat altijd voor je klaar

Gratis busje naar het centrum of het strand

Mooi schoon zwembad

In kemer zelf genoeg te doen zoals de markt of leuke winkels en restaurant's

Wij voelen ons daar altijd heel erg thuis

Excursies zijn er genoeg en niet duur

Zeker weer tot volgend jaar

Super

Ard en Marlies
8-7-2016

Het hotel is prima.

Voor wie een goed hotel zoekt zonder poespas; perfect!

Eten is goed, voldoende en afwisselend.

Koffie super!

Kamer prima, kamer schoonmaak zeer goed.

Obers en receptie zeer behulpzaam.

Hele fijne, aardige mensen.

Willen hier zeker terugkeren.

fantastisch

de Jager
27-6-2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten was heerlijk, de kamer eenvoudig maar schoon. Prima service met privé bus naar het strand of centrum.

Geen Russen.Schoon strand

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Viking voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Viking in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Viking zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Viking scoort een 8.18 uit 10 op basis van 406 reviews.