Hotel Grand Viking

397 reviews over Hotel Grand Viking in het Nederlands

Prima verhouding prijs, kwaliteit

Raedts- Voets Tongeren België
20-8-2018

Ligt een beetje buiten het centrum, maar de shuttle brengt je meermaals per dag naar strand en centrum. Door deze ligging is het ook erg rustig en heerlijk slapen. Een taxi betaal je bovendien slechts 2 euro. De buffetten zijn misschien niet zo uitgebreid, maar zijn van prima kwaliteit en het is erg lekker, vooral de groentenschotels. De hele accommodatie vertoont hier en daar misschien wat verouderingstekens maar is kraaknet! Wij kregen ELKE dag verse handdoeken en tijdens de bijna twee weken van ons verblijf werden de bedden 7 of 8 keer verschoond! Dat hebben we zelfs in 5-sterrenhotels anders meegemaakt! Het personeel is supervriendelijk en loopt zich de benen vanonder het lijf om je toch maar een zo aangenaam mogelijke vakantie te bezorgen. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de all-in al stopt om 22u. Dus tip: laat de all-in een uurtje langer duren en je hebt een uitstekende vakantie voor een redelijke prijs!

Mooi

Wim Wassn
17-6-2017

Erg vriendelijk personeel

Mooie omgeving en lekker rustig

dhr. Matheus
10-3-2017

Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Kamer is schoon en praktisch. Het eten is goed geregeld. Hotel ligt op een rustige plek waar weinig verkeer is. Naar de stad en/of strand kan je goed met de shuttle bus van het hotel bereiken.

D-reizen

Niet te hoge verwachting van hebben.

Susan
11-10-2016

Het personeel dat er werkt (buiten de familie) doet erg zijn best . Zeker de jonge barman. Het is een familie hotel en dat is te merken ook zij staan boven de rest van het personeel wat je erg gaat irriteren. Eten is lauw maar als je niet te hoge verwachtingen hebt is het redelijk behalve ontbijt dat is echt sober.Veel localls toen wij er waren dat was minder ze zijn heel arrogant en onbeschoft wat eten betreft . Heel de tafel word vol eten gezet en dat staat er nog als ze van tafel gaan. Wel zijn de kamers netjes schoon gemaakt. Dus verwacht er niet teveel van dan valt het niet tegen.

Fantastisch helemaal prima

Foppe van der Meulen
15-9-2016

Alles prima, eten, personeel, schone kamers, ontvangst prima, mensen bij de receptie vriendelijk, fitness ruimte met nieuwe toestellen.

Was erg rustig i.v.m de toestand in Turkije, hopen op betere tijden voor de Familie Kobal.

Al jaren vaste gast bij Grand Viking.

Volgend jaar weer nu al zin in! 👍

Super vakantie gehad, alles naar wens, fantastisch

Wim Wassen

Eigenlijk alles goed

Viel enorm tegen!

M. Van Lierop
17-8-2016

Hotel ligt midden in woonwijk waar niets te doen is. Hierdoor geen zuchtje wind te vinden waardoor het enorm heet is bij het zwembad. Kamers zijn redelijk. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Veel Turkse gasten, in de avond werd er een film afgespeeld buiten met Turkse ondertiteling, geen animatie, lege glazen worden laat opgeruimd. Kortom voor ons de reden om snel een overboeking te doen naar ander hotel.

Super hotel

R.Dagdeviren
23-7-2016

Zeer behulpzaam personeel. Geeft alle aandacht. Eten is gevarieerd en lekker. Aan alles is gedacht. Tussen de maaltijden door kan je nog gebruik maken van Turkse pannekoeken, wat overigens ook zeer aan te raden ks.

Gezellig familie hotel

Foppe en Alie Vd Meulen
8-7-2016

Zoals elk jaar iedereen even vriendelijk

Eten altijd goed

Kamers elke dag weer schoon

Personeel staat altijd voor je klaar

Gratis busje naar het centrum of het strand

Mooi schoon zwembad

In kemer zelf genoeg te doen zoals de markt of leuke winkels en restaurant's

Wij voelen ons daar altijd heel erg thuis

Excursies zijn er genoeg en niet duur

Zeker weer tot volgend jaar

Super

Ard en Marlies
8-7-2016

Het hotel is prima.

Voor wie een goed hotel zoekt zonder poespas; perfect!

Eten is goed, voldoende en afwisselend.

Koffie super!

Kamer prima, kamer schoonmaak zeer goed.

Obers en receptie zeer behulpzaam.

Hele fijne, aardige mensen.

Willen hier zeker terugkeren.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Viking in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Viking zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.