Hotel Golden Lotus

28 reviews over Hotel Golden Lotus in het Nederlands

Genoten.

M.
30-9-2018

Eten en kamer zeker niet slecht. Spreken slecht of geen Engels. Barman met staartje niet echt vriendelijk. Schoonmakers houden de gehele dag de vloer bij. Veel (rustige) russen. Hotel ligt net buiten centrum maar tegen uitgaansgebied. Met balkondeur dicht geen overlast 's nachts. Veel bewaking en toezicht overal aanwezig. Kiezels aan het strand. Met waterschoenen geen last van. Men houdt van handdoekje leggen en niet op komen dagen. Strandbar en ligbedden op de steiger zijn niet inbegrepen bij All Inclusive. Cocktailbar aan het einde rechts van de winkelstraat is een aanrader. Tours zijn (goedkoper) te boeken buiten het hotel! Zelfde tour(s) als medewerker reisorganisatie aanbied maar dan goedkoper.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit weer

Roy
24-7-2018

Onverzoenlijk personeel, houden geen rekening met Nederlanders. Hotel zit vol Russen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel centraal gelegen

Ellen
16-9-2016

Mooi hotel. Nette bediening en mooie kamers. Eten is prima en ook de service. Personeel is zeer bereidwillig om je te helpen en met vragen word je bij de receptie goed geholpen. Zeer centraal gelegen zowel bij het centrum als bij een gezellig park km in de avond te wandelen. Kortom een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie

Jan Visch
21-8-2015

super vriendelijk en behulpzaam personeel van kamermeisjes tot de manager, erg goede keuken, hotel is een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2015

Top

jeroen_loosschilder
21-1-2013

Prima accommodatie. Leuke ligging. Normale buurt. kamers regelmatig schoongemaakt

Gereisd Met partner in februari 2012

topper zeer goed

henk
22-6-2011

prachtig hotel ,met zeer goed eten, jammer dat het zwembad half in de schaduw ligt,prachtig kiezel strand. zeer ruime kamers.dit hotel is gewoon goed,het personeel is zeer vriendelijk en heeft een zeer goed nederlands spekende restaurant manager.ali genoemd.zeer toffe vent.!! prachtige vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juni 2011

2008

Voor de 2e keer bezocht met mijn echtgenote

Maurice Houba
1-5-2008

Voor de 2e keer bezocht met mijn echtgenote. Echte aanrader voor het voorjaar. Prima hotel met een uitstekende ligging t.o.v. zee en centrum Kemer. Klantvriendelijkheid is super. Eten is gevarieerd en heel erg goed. Men weet niet, wat er voor je gedaan moet worden. De prijs-kwaliteitverhouding is optimaal. Niet geschikt voor kinderen.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 14:10:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

IK ben er met mijn moeder geweest in mei

Ratna bajnath
30-10-2006

IK ben er met mijn moeder geweest in mei...en heb een super-rust vakantie gehad..het centrum was ook leuk en gezellig wij hebben genoten en het personeel was ook super en behulpzaam

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij zijn in de herftvakantie 2006 geweest,het weer was het

anja zeelen
21-10-2006

Wij zijn in de herftvakantie 2006 geweest,het weer was minder maar het hotel perfect. ligging is super , het eten is lekker, en het personeel is leuk, en vriendelijk, ondanks het weer een prima vakantie

Gereisd Anders in oktober 2006
2005

wij zijn midden in de zomer geweest en hebben het super er

nadin willem
7-8-2005

wij zijn midden in de zomer geweest en hebben het super gehad! daardoor dat er elke dag nieuwe handdoeken waren en veel gepoetst werd konden we merken dat er pers. was anders gingen ze ons inderdaad uit de weg maar wij denken dat dat vooral door het taal gebrek komt kun je geen turks heb je het daar moeilijk verder was alles na wens ook het eten zijn tenslotte op vakantie niet thuis! groeten willem en nadin

Gereisd Anders in augustus 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKleding winkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Lotus in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Lotus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.