Hotel Golden Lotus ****

8,4

26 reviews over Hotel Golden Lotus in het Nederlands

Heel centraal gelegen

Ellen, 16-9-2016

Mooi hotel. Nette bediening en mooie kamers. Eten is prima en ook de service. Personeel is zeer bereidwillig om je te helpen en met vragen word je bij de receptie goed geholpen. Zeer centraal gelegen zowel bij het centrum als bij een gezellig park km in de avond te wandelen. Kortom een aanrader.

super vakantie

Jan Visch, 21-8-2015

super vriendelijk en behulpzaam personeel van kamermeisjes tot de manager, erg goede keuken, hotel is een echte aanrader

Top

jeroen_loosschilder, 21-1-2013

Prima accommodatie. Leuke ligging. Normale buurt. kamers regelmatig schoongemaakt

topper zeer goed

henk , 22-6-2011

prachtig hotel ,met zeer goed eten,

jammer dat het zwembad half in de schaduw ligt,prachtig kiezel strand.

zeer ruime kamers.dit hotel is gewoon goed,het personeel is zeer vriendelijk

en heeft een zeer goed nederlands spekende restaurant manager.ali genoemd.zeer toffe vent.!!

prachtige vakantie gehad.

Voor de 2e keer bezocht met mijn echtgenote

Maurice Houba, 1-5-2008

Voor de 2e keer bezocht met mijn echtgenote. Echte aanrader voor het voorjaar. Prima hotel met een uitstekende ligging t.o.v. zee en centrum Kemer. Klantvriendelijkheid is super. Eten is gevarieerd en heel erg goed. Men weet niet, wat er voor je gedaan moet worden. De prijs-kwaliteitverhouding is optimaal. Niet geschikt voor kinderen.

IK ben er met mijn moeder geweest in mei

Ratna bajnath, 30-10-2006

IK ben er met mijn moeder geweest in mei...en heb een super-rust vakantie gehad..het centrum was ook leuk en gezellig wij hebben genoten en het personeel was ook super en behulpzaam

Wij zijn in de herftvakantie 2006 geweest,het weer was minder maar het hotel perfect. ligging is super , het eten is lekker, en het personeel is leuk, en vriendelijk, ondanks het weer een prima vakantie

wij zijn midden in de zomer geweest en hebben het super gehad! daardoor dat er elke dag nieuwe handdoeken waren en veel gepoetst werd konden we merken dat er pers. was anders gingen ze ons inderdaad uit de weg maar wij denken dat dat vooral door het taal gebrek komt kun je geen turks heb je het daar moeilijk verder was alles na wens ook het eten zijn tenslotte op vakantie niet thuis! groeten willem en

nadin

mooi proper hotel, eten liet te wensen over, geen fatsoenlijk stuk vlees of vis. Veel turkste nagerechten nooit iets van fruit of ijs. personeel achter de bar niet echt vriendelijk.

ontbijtbuffet zeer uitgebreid.

in enkele minuten lopen in centrum van Kemer

deze zomer voor de 2de keer in golden lotus geweest

evelien gijs en melanie malenstein, 4-8-2005

deze zomer voor de 2de keer in golden lotus geweest.

hebben weer enorm genoten van het eten en het personeel(was tegen ons heel vriendelijk en behulpzaam)

misschien volgend jaar wel weer gezien de liggeing strand centrum, en de prijs kwaliteit verhouding

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Lotus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Lotus in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Lotus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Lotus scoort een 8.37 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: