Hotel Felice

• Sauna

23 reviews over Hotel Felice

• 7harry en yolanda29-10-2012

prima plek

Prima plek op goede locatie. In het centrum van het dorp Kemer. Vlakbij winkeltjes en supermarkt. Strand is een eindje lopen. Kamers zijn simpel, maar niets mis mee. Prijs kwaliteit is goed. Personeel is aardig. Taal is lastig, maar met wat handen en voeten werk kom je er wel uit. Prijzen van de drankjes zijn niet overdreven.Kortom als je niet teveel eisen hebt een prima plek voor een vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Karin09-08-2012

Super leuk hotel!

Leuk klein hotel,mooie kamer en een uitstekende badkamer. Ontbijt prima, avondeten wat minder. Salades etc goed maar vlees maar 1 soort. Wij hadden er genoeg aan. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Andre Los21-09-2010

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel

Als je niet van grote, all inclusive hotels houdt is dit een goed alternatief. Wij waren er 7 nachten en de kosten voor vlucht + hotel (half pension) waren 329 euro per persoon. De prijs per nacht was voor ons dus ongeveer 40 euro per nacht wat een goede prijs kwaliteit verhouding is voor dit hotel. Ongeveer 20 minuten lopen naar het strand waar je onderweg alle winkels tegenkomt. Als je niet van lopen houdt is er op beperkte tijden een shuttle dienst van het hotel. Het personeel was erg vriendelijk, altijd in voor een praatje (weliswaar in gebrekkig Engels of Duits) maar nooit opdringerig. De kamers waren eenvoudig maar zeker niet slecht. Kortom, we kunnen dit hotel zeker aanraden in deze prijscategorie.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Ad Veld13-11-2009

Klein rustig hotel, niet geschikt voor kinderen

Voor de prijs prima hotel;ochtend en avondbuffet in orde; geen keuzemogelijkheid warme maaltijd en slechts een dessert

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Patrick Dekkers01-09-2008

Leuke vakantie gehad maar niets aparts

Mensen in het hotel zeer onvriendelijk. Kunnen ook helemaal geen andere taal dan Turks. Echt helemaal gericht op de Russische toerist!

• 7kay30-08-2008

prijs verhouding goed

De ligging van het hotel zit in het centrum op loopafstand.het strand is op 15 minuten loopafstand.Je dient er wel ligstoelen te huren voor 4 miljoen lire per stuk.het strand is kiezelstenen.prijs kwaliteit is de hotel goed.elke dag schonen beddengoed.eenvoudig indeling.kleine zwembad.Het eten is soep,warm eten en 12 koude schotels en een toetje.drinken is tegen vergoeding.voor de kluis in je kamer moet je 11 euro betalen.voor de rest is er geen animatie team maar je bent in het centrum en er zijn genoeg leuke cafe;tjes en genoeg winkels.dat was het in het kort. het hotel bestaat nog niet zo lang.

• 7Willemijn24-08-2008

wel oké, niet uitmuntend

Een paar dagen in de suite gezeten omdat onze kamer niet vrij was. Koelkast hier was kapot en maakte veel herrie. Airco had wat kuren (niet gek door de schimmel die erin zat). Elektriciteit viel elke dag wel een keer uit maar dan ging de aggregaat aan. Kamers waren niet heel erg schoon, kregen niet altijd voldoende wc-papier en handdoeken. Eten was eentonig. De resten van het ontbijt waren terug te vinden in het avondeten. Ook het vlees dat uren in de zon heeft gestaan. Wij gingen voor een lekkere lunch naar Pasa (restaurant vlakbij): prima eten, netjes, niet duur. Service variërend; meestal wel oké. Grootste irritatie was het grote aantal Russen maar hier kan het hotel natuurlijk niets aan doen. Zwembad was fijn alleen smaakte het water nogal zuur. Locatie was prima; je loopt zo de stad in. Iets verder en je bent bij het strand (alleen maar stenen, onbetaalde plekken zijn schaars).

• 4m. siebelink12-08-2008

Zal hier niet naar terugkeren.

Alleen de eigenaar spreekt een beetje duits en heel klein beetje engels. Overig personeel spreekt alleen turks. Niet alle kamers worden op dezelfde manier schoongemaakt. Beddegoed is bij ons de hele week niet vervangen. Bij onze kamer is zelfs een keer de balkondeur open gelaten door de schoonmaaksters en op dezelfde dag zijn een paar schoenen verdwenen. Bij melding hiervan bij de eigenaar (geen schuldigen aangewezen, doch melding van de feiten gedaan), werd er zeer klantonvriendelijk gereageerd. Bij terugkomst 's avonds werden de schoenen vies onder het bed terug gevonden. Vieze handdoeken worden niet (altijd) vervangen. Ontbijt en diner vindt buiten plaats. Door de warmte/zon zie je met name bij het ontbijt het eten uitdrogen. Bijna iedere dag hetzelfde eten, weinig keuze en zeer slecht. Hebben vaak buiten het hotel gegeten. Beslist geen aanrader.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Bertk05-08-2008

simpel, niet te massaal en personeel zeer aardig

Hotel is prima. Simpele kamers met airco, geen klachten over, ik zat aan de voorkant, geen lawaai gehoord. Het voornaamste is dat het personeel zeer aardig is en direct voor je klaar staat. Voornamelijk Nederlanders, russen en turken. Doordat het niet massaal is heb je nog een leuk contact met andere mensen. Het eten is redelijk maar heeft veel koude buffets op schalen met warme soep, rijst en vlees/kip. In een restaurant is het uiteraard beter. Gelukkig hoef je hier geen ligstoelen te reserveren. Dat was ik niet gewend. Als er eentje begint dan gaan ze het allemaal doen. Genoeg ligstoelen en parasols. Voor een rustige vakantie heerlijk. Zwembad is klein maar voor mij prima. Niet voor al te levenslustige kinderen.

• 8Bertk05-08-2008

ontspannen vakantie

Hotel is prima, simpele kamers, geen klachten over. Het voornaamste is dat het personeel aardig is en direct voor je klaar staat. Ze kennen iedereen. In het hotel zitten voornamelijk russen, turken en nederlanders. Doordat het niet massaal is heb je een leuk contact met een aantal mensen. Eten is redelijk, vaak hetzelfde koude buffet op schalen en warme soep, warme rijst of warm vlees/kip. Het is uiteraard bij een restaurant gezelliger. Gelukkig hoef je hier geen ligstoelen te reserveren waar iedereen een hekel aan heeft. Als er 1 begint dan volgt iedereen. Altijd vrije plaatsen met parasol. Zwembad is redelijk. Niet voor mensen met erge levenslustige kinderen. Dichtbij is een supermarkt. Voor een rustige vakantie een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Felice info