Hotel Fame Residence Kemerstersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1656 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10ingrid28-03-2012

ook nu weer heerlijk!!

al vele jaren zijn wij vaste gast van dit heerlijke hotel. We zijn al in iedere jaargetijde geweest en altijd was het genieten. Dit keer ben ik door omstandigheden helemaal alleen gegaan. Ook nu was het weer helemaal top! Dat heeft niet alleen te maken met de prachtige ligging, de fijne kamers, het heerlijke eten, maar vooral het gevoel dat iedereen het je naar de zin wil maken. Je voelt je altijd welkom! Alle medewerkers geven je het gevoel dat ze het fijn vinden dat je er bent. Kemer is geweldig, met zijn mooie centrum en uitvalsbasis om van alles en nog wat te doen. Dat hoeft niet, ook in en om het hotel is het heerlijk! Ik kan niet wachten tot het najaar, want dan ga ik weer.

Alleen gereisd in maart 2012

• 9mpcpeeters19-11-2011

Absolute aanrader

Fame Residence heeft alle belangrijke hotspots in Kemer binnen loopafstand, is schoon, varieert met het all inclusive pakket voldoende om een week lang elke avond lekker te eten. Heb in m'n eentje een tweepersoons kamer geboekt en de service was meer dan goed, het personeel was vriendelijk en behulpzaam waar nodig. De voorzieningen in het hotel zorgen nog voor een extra plus; nu in november was het heerlijk dat je gratis in de goede sauna's en het mooie overdekte zwembad kon vertoeven.

Alleen gereisd in november 2011

• 10Anoeska11-05-2011

Super hotel !

Ik ben eral 5 keer geweest , mijn ex vriend werkt daar , mis hem heel erg en de rest natuurlijk ook! Vooral onze lieve Fatma! Zei is heel behulpzaam en een vrouw waar je echt mee kan lachen ( als je haar goed kent natuurlijk) Echt alles is super geweldig kan niet anders zeggen! Misschien rond eind augustus weer een weekje terug!

Alleen gereisd in augustus 2010

• 6imachielsen27-01-2011

geen 5 sterren waard

eten was wel lekker maar niet erg uitgebreid,men moest betalen voor de kluis.en de ene kreeg een badjas gratis in bruikleen van hotel en ander moest hem betalen,gemeen dus.kom vaak in turkije maar vind dit wel een minder hotel.ligging is prima.ga nooit 2 keer naar zelfde hotel heen,dus zie veel verschillen.komen almensen jaren in dit hotel.wat ik ook minder vond dat er alleen water gratis op je kamer is terwijl de meeste hotels veel meer keuze hebben in de minibar.bij 4 sterren hoort zekers een graits kluis!!.heb het wel leuk gehad maar niet weer voor mij

Alleen gereisd in november 2010

• 9Gino01-08-2009

zeer goed hotel

Heel goed hotel, gelegen aan het strand. Vlakbij het centrum en uitgaansgebied van Kemer. Verder gemoedelijk en vriendelijk personeel.

Alleen gereisd in april 2006

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen