Hotel Fame Residence Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

1656 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 2017
    10Ingrid 💋💋25-04-2017

Voelt als mijn tweede huis!

2x per jaar kom ik in dit hotel. Voor-en najaar. Ik ben een alleenstaande vrouw en voor mij voelt het heel vertrouwd en veilig om hier vakantie te houden. Iedereen in het hotel doet alle moeite om het je naar de zin te maken. De kamers zijn heel comfortabel, het eten is verrukkelijk. De service is geweldig. De tuin, met uitzicht op zee, is prachtig. Het gezellige centrum op 5 min loopafstand. Kortom: een echte aanrader.

Fame residence kemer&Spa, maneger, 15-05-2017

Beste Ingrid,

Gasttevredenheid is primordiaal bij Fame Residence Kemer&Spa. wij willen u bedanken voor uw kostbare tijd .

Al onze collega's doen hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te laten beleven!

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Met vriendelijke groeten

Alleen gereisd in april 2017

• 7Carla01-03-2017

Goed hotel en perfect personeel

Perfecte dienstverlening aan de receptie. Altijd voorkomend en vriendelijk. Maar ook de overige medewerkers, allemaal aardig. Ontzettend schoon hotel. Op de kamers is alles aanwezig, douche, shampoo, tandpasta, scheergerei en föhn. Super geregeld! De mogelijkheid om een extra diner tegen weinig meerprijs is een absolute aanrader! Echt smakelijk eten. Minibar en koffie en thee zetten op de kamer was erg fijn. Voor de minibar wordt niets extra berekend. ( geen alcohol)

Minder prettig: De kamers direct boven de restaurants zijn erg gehorig. ( Ik kon van kamer wisselen. Er bestaan (voordeel)kamers met 1 of 2 persoonsbedden, dit wordt met toewijzen niet gecommuniceerd. Kom je in de avond laat aan, is er geen mogelijkheid tot iets te eten. De "late soup" om 22:30 dekt de trek niet.

Fame residence kemer&Spa, maneger, 12-04-2017

Geachte Carla,

Bedankt voor uw keuze in Fame Residence &Kemer Het is altijd leuk om een reactie als deze te mogen lezen.

We zijn zeer tevreden met uw geslaagde ervaring en kijken er al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Alleen gereisd in november 2016

• Oude reviews

10Yvonne verbeeten30-05-2016

Top Hotel aan het strand

Ik kom hier al jaren en voelt voor mij thuis komen. Weer een heerlijke week gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn mooi en schoon.De kamers aan de binnenring zijn mijn favoriet met mooi uitzicht over het zwembad en de zee. Aan het kiezelstrand en zwembad gratis ligbedden en parasols. Het hotel heeft een handdoeken service. Bij het strand kun je drinken halen bij de bar en zijn er tot laat in de middag lekkere hapjes. Het eten is goed, gevarieerd en voor ieder wat wils. Het hotel heeft veel vaste gasten en die heb je alleen maar als men heel tevreden is. Naar het centrum van Kemer loop je in vijf minuutjes. Voor mij 5*

Alleen gereisd in mei 2016

• 10Edwin25-04-2016

Super 👍🏻

Lekker laten verwennen in fame residence op en top supervriendelijk personeel perfecte ligging mooie schone kamers en prima eten.....was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Met speciale dank aan de gastvrouw Fatma die er zorg voor draagt dat je een onvergetelijke vakantie hebt van mij een dikke vette 10

Zie je in het najaar fame residence 😀

Alleen gereisd in april 2016

• 10Petra02-04-2016

Top hotel!

Top Hotel! Ik ga zeker terug komen. Ik heb totaal geen negatieve ervaring. Fatma liet me meteen "thuis komen". Zij spreekt vloeiend Nederlands wat zeer prettig is. Maar ook haar ontvangst en warme uitstraling deden mij goed. De kamer was perfect en ook de schoonmaakster was zeer lief. De service op de kamer , het lopend buffet , alles was goed geregeld en dat ik af en toe aan een tafel zat met andere mensen maakte mij niets ui. Snap niet dat mensen soms zo moeilijk doen. Je kan overal wel over zeuren, dikke 10 !!!!

Alleen gereisd in maart 2016

• 8cafer12-11-2015

prettig en aangenaam

Mijn bezoek aan Fame Residance in Kemer was aangenaam en mooi hotel, direct aan het strand en in het centrum.Met een goede prijs/kwaliteit/service verhouding. Een aanrader. vriendelijke groeten,

Alleen gereisd in november 2015

• 9Hennie17-10-2015

Geweldig

Het is een super goed hotel, niet te groot en zeer schoon. zeer vriendelijk personeel, genoeg keus in eten. het eten is warm er is voor iedereen wel wat. bij het zwembad geen keiharde muziek wat ik heel fijn vond. het is op loop afstand van de plaats zelf.

Alleen gereisd in oktober 2015

• 10Yvonne23-06-2015

Top hotel, Top vakantie

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel, geweldige kamers, mooie rustige lokatie aan het strand met het centrum om de hoek en drie keer per dag een heerlijk buffet met lekker eten en ruime keuze voor ieder wat wils. Ben zelf al een paar keer gast geweest wat voelt als thuis komen. Kan alleen maar zeggen dat het iedere keer weer een heerlijke relaxte vakantie is. Echt Top.

Alleen gereisd in juni 2015

• 10Irma06-05-2015

Een echte aanrader!

Nog nooit in zo een geweldig hotel verbleven!! Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, het eten is zeer gevarieerd en verrukkelijk. Het gezellige centrum ligt om de hoek. Kortom, een echte aanrader.

Alleen gereisd in april 2015

• 9Angela 11-07-2013

Prima hotel, een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad in Fame Residence. Hotel is netjes en verzorgd, net als de tuin, het zwembad en het strand. De kamers zijn schoon. Het eten is smakelijk met voldoende keuze. De ligging van het hotel is zeer gunstig nabij het centrum en de jachthaven. Prettig dat er een handdoekenservice is en de hammam kan ik zeker aanraden. Het personeel is zeer vriendelijk, met name gastvrouw Fatma is een topper. Kortom alle ingrediënten voor een ontspannen vakantie.

Alleen gereisd in juni 2013

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen