Hotel Fame Residence Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

1656 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10Jan02-08-2012

Zeer goed Hotel beste ligging in Kemer

Wij gaan dit jaar opnieuw naar dit fantastische Hotel. Als je op zoek bent naar een goed, luxe en gezellig hotel met perfecte service en ligging dan voldoet Fame Residence hier aan. Ik begrijp de reacties over de service en het geven van fooien ook niet. De mensen in de bediening werken 6 dagen in de week, 10 uur per dag. Over het algemeen met een prima lach en niet te beroerd om een keer extra te lopen. Goede ruime kamers met goede bedden, prima badkamer en erg mooie Hamam. En ja de all-in is tot 23 uur en dan weet je dat je daarna moet betalen als je nog niet genoeg hebt gehad. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Edwin09-05-2012

Zeer mooi hotel en dicht bij Kemer

Dit is een Hotel voor oudere mensen en jonge gezinnen met kinderen tot 3 jaar. animatie is drie keer niks 2 meisje en een jongen die er niet veel voor doen om het de mensen het naar hun zin te maken.. Is in andere Turkse hotels wel anders. Personeel is top en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Voor ons een zeer goed hotel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Jacques, Leny en de kids07-08-2011

Prima ligging en goede service!

Voor de 5e keer in Fame Residence geweest met kinderen en kleinkinderen. Schitterende, schone kamers gekregen met zeezzicht. Steeds is iedereen vriendelijk en behulpzaam. Toplocatie nabij zee en centrum. Ruime keuze in eten en drinken. Geen dag hetzelfde. Je zit in Turkije, dus je moet niet alles met Nederland vergelijken. Als je alles wilt hebben zoals in Nederland, moet je thuis blijven... Heb je het in ieder geval minder warm! Fatma en collega's bedankt. Tip: plaats in de tuin voor de kleintjes een schommeltje en een glijbaantje.

• 10Claudia05-08-2011

zeer goed

Wij zijn voor het eerst in het fame hotel geweest.Echt super!We gaan elk jaar naar Turkije in dit was wel het mooiste.Prima en net hotel,zeer schoon en netjes,zeer goed eten elke dag wat anders.Voor herhaling vatbaar.We komen zeker terug.Als dit niet goed meer is dan maar thuis blijven.

• 8Ronald30-07-2011

Erg goed te doen

Net terug van 2 weken Kemer met 2 kinderen. Hotel uit gelijk een zwembad en strand. Het eten is prima, er is keuze genoeg. Tippies geven zoals bv in Egypte werkt niet zo, er lopen een paar lachebekkies, maar veel obers zijn erg chagrijnig, maarja wat verwacht je als je van 7 tot 23:00 werkt elke dag.....ijsklontjes e.d. is hier geen probleem, maken zij van "goed" water.

Ik vraag me ook echt af of de klagers hier niet in Fame Residence PARK zaten? dat is 2 hotels ernaast en inderdaad minder, Fame rsidence is gewoon een erg goed hotel...wij gaan liever niet voor een 2e keer naar hetzelfde hotel maar ik weet niet of het ergens anders beter is (voor deze prijs dan)

Mocht je een vraag hebben mail je mij maar ;-)

• 7De Meern25-07-2011

hele dag keiharde muziek buiten nou ECHT nodig?

Wij zijn net terug van onze vakantie in Kemer, in Fame Residence. Een mooi hotel met allerlei voorzieningen. Niks van te zeggen. Vriendelijk personeel.

Wat mij echter enorm is tegengevallen en wat ik voordat ik boekte eigenlijk nergens gelezen heb, is die ACHTERLIJK harde muziek waarmee ze je overal een plezier denken te doen. Vanaf 11uur s'ochtends tot 7 uur 'savonds moet je (onderbroken door wat kleine pauze's) je verstaanbaar zien te maken bij het zwembad. Ik snap best dat sommige mensen houden van lekkere muziek bij een zwembad, maar waarom de HELE dag, knetterhard? Bij een aquagym lesje snap ik het ook nog. Als je dan naar het strand gaat, staan er daar ook nog wat boxen opgesteld om je te trakteren op nog meer muziek, hier wat minder hard. Ik was niet de enige in het hotel die het wat veel van het goede vond, want er bleek zowel aan de receptie als direct bij iemand van het personeel aan het zwembad (die de boom-box bediende) te zijn geklaagd.

• 10Zekir17-07-2011

Top

Mooi hotel, wel druk. Niet voor herhaling vatbaat. Wel heel gezellig

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10Sjoerd25-05-2011

geweldig hotel, bediening zeer vriendelijk

Het hotel was zeker voor herhaling vatbaar! bediening is heel vriendelijk, er wordt uitstekend voor je gezorgd. De kamers (wij sliepen op de 4e etage) heel ruim en netjes van alle gemakken voorzien, een nadeel, het bed. De matras was erg hard en de kussens zijn waardeloos maar dat vergeet je snel zodra je wakker wordt aangezien alles verder in het hotel tip top is. Geen vuiltje te bekennen, ze houden het erg netjes bij daar. Lekker zwembad buiten en binnen. Kleine fitness maar wel modern. Aan te raden is ook het welness gedeelte in de kelder van het hotel, je wordt daar echt goed onder handen genomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10marieke_koelewijn22-05-2011

Verdiende 10

Wij waren op vakantie met een baby van 9 maanden en wij raden dit hotel aan voor ouders met jonge kinderen. Het is niet te massaal maar mooi overzichtelijk en zeker niet te groot. Het eten was/is super. Daarnaast zijn de kamers erg schoon en zijn de bedden aan te raden. Op de kamer is de waterkoker erg fijn voor wanneer er een baby mee is. Dit zie je namelijk niet overal. Het hotel is kindvriendelijk. Het personeel reageert met enthousiasme op kinderen. Er zijn genoeg kinderstoelen. De markt op dinsdag is zeker een aanrader. Dichtbij en niet al te groot!! Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 10FamKoops/Koelewijn06-05-2011

We komen zeker terug!!

Wij zijn net een paar dagen thuis en we weten nu al dat we nog een keer terug komen in de fame residence! We hebben ontzettend genoten van de sfeer, de vriendelijkheid van personeel. Het eten is uitstekend en zeer gevarieerd. De kamers zijn fijn maar vooral het bed is een topper. Geen slappe matrassen of kussen maar gewoon een goed bed. Fame residence heeft een goeie ligging nabij het centrum. We spraken zelfs mensen die al 6x hier geweest waren dat zegt genoeg!! Wij komen zeker terug. Wij waren met een baby van 9 maanden en dat ging uitstekend. Het park is kinderwagen/buggy vriendelijk!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen