Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag39°27°
Hotel Fame Residence Kemer
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Geen 5* waard maar 3*

Martin
6-10-2013

Pluspunt(en): restaurant zag er keurig en hygienisch uit. Bedden die bedekt zijn met handdoeken worden na een paar uur verwijderd en daar zijn ze consequent in!

Minpunt(en): restaurant bijna dagelijks hetzelfde gerechten, Personeel laat kinderen niet met rust tijdens eten en eten haast niet meer door gefriemel! Hotel is 3* waard en de promotiefilm wijkt totaal af van de realiteit, Fam.kamer die wij geboekt hebben lijkt net uit alsof we in Oostenrijk waren; oude vloerbedekking met vlekken, kamer te benauwd en de airco werkte niet optimaal. Strand heeft geen zand maar stenen, Dagelijkse schoonmk pas rond 13:00 wanneer men wilt gaan rusten, vooral met baby's! Snachts bij aankomst geen babybedje klaargezet want men dacht dat onze kind van 20 mnd op een volwassen 1 pers bed kon liggen! Speeltuin is verwaarloost.

Indien mogelijk, voeg ik de foto's later toe.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Een heerlijke vakantie gehad!

Claudia
1-10-2013

TOP hotel! Kamer prima met een heerlijk bed, douche prima en een geweldig uitzicht op zee. Hotel ligt direct aan het strand. Strand is wel erg smal met grote kiezels maar met een loophelling in zee was dit geen probleem. Heel aardig en behulpzaam personeel en alles super schoon. Eten was top met veel variatie! Leuk centrum op ongeveer 5 minuten loopafstand met restaurantjes en winkels. Tip: Piraten restaurant kun je onwijs lekker eten! Onze minpuntjes: het avond buffet begon pas om 19.00 uur. Voor ons was dat, met een klein kindje, vrij laat. Avond entertainment werd in de meeste gevallen beneden in de disco georganiseerd, terwijl de meeste mensen buiten op het terras bij het zwembad zaten.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

Noooit meeer

d
29-8-2013

"Fame residence kemer" is geen hotel dat 5 sterren waard is. Ik schat op max 3.5-4 ster. Want het eten is gewoon niet te vreten wij zijn met 6 man allemaal ziek geweest (misselijkheid, kotsen en sommige diarree). Heb ook gesproken met andere hotelgasten waaruit blijkt dat zij ook dezelfde klachten hadden. Wat ik helemaaal niet begrijp is dat mensen hier 9 of 10 nen uitdelen aan deze hotel, want door jullie ben ik de pineut geworden! Ow ja de ligging service en de rest was wel oke maar ik geef ze een dikke 1 om het gemiddelde omlaag te krijgen. Zodat niet nog een ander die troep hoeft te eten! Turkije is wel Mooi om te boeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Niet zo snel meer..

Laila van den Brink
20-8-2013

Op zich prima hotel, prima locatie, wordt erg schoon gehouden. Wij hebben hiervanaf 29 juli j.l 15 dagen een supervakantie gehad. Behalve dat er toch wel veel onbeschofte Russen rondlopen die van het personeel vaak een voorkeursbehandeling krijgen, en wat andere kleine dingetjes was het verder prima. Tot we thuis kwamen..onze zoon van net 6 jaar bleek er een stevige salmonella vergiftiging aan over te hebben gehouden. Aangezien we slechts 1 dag buiten het resort hebben gegeten is de kans zeer groot dat dit van het voedsel in het hotel afkomt. Elk uur darmkrampen, koorts, ontlasting met bloed en uitdrogingsverschijnselen. Ik heb dit doorgegeven aan onze touroperator. Wees dus toch gewaarschuwd! Het buffet ziet er fantastisch uit maar dat zegt dus niet alles..

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2x wederom goed bevallen

Ronald
15-8-2013

We zijn voor de 2e keer geweest, niets veranderd en erg naar ons zin gehad. Ligging is perfect, hotel, zwembad en zee binnen100 a 200 meter. Stadje Kemer op een 300 meter afstand, leuk voor de dames, mij te warm... Erg fijn familie hotel, met niet al te veel "vervelende" Russen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Geweldig hotel en zeer vriendelijk personeel

Bilal Akkul
16-5-2013

Wat een geweldig hotel en wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. De obers werken op alle fronten mee, dag en nacht en altijd vriendelijk. Het eten was ronduit fantastisch, 's morgens, 's middags en 's avonds was het weer een verassing wat er allemaa lag aan het lopend buffet: Warm, koud, vegetarisch, salades en niet te vergeten de vele toetjes! Hotel ligt direct aan zee, ook hier een bar, eten en vriendelijk personeel. Vanuit het hotel loop je heerlijk langs de kust over de boulevard of direct het centrum in. In het centrum kun je flink shoppen, vooral; kleding, schoenen, sieraden, parfum en souveniers. Ook veel restaurant, maar met all inclusive in het hotel niet nodig. Het hotel heeft ook een a la carte restaurant, pub, disco, binnen- en buiten zwembad. Entertainment elke dag. Dagelijks netjes, schoon opgemaakte kamers en bedden. Dagelijk schone strandlakens. Kamer met zee zicht geboekt, via touroperator. Volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Een echte aanrader!!

Fam.van Gelder
23-8-2012

Hotel Fame residence in Kemer is ons heel goed bevallen. Vriendelijk personeel,schone kamers en heerlijk eten. Locatie is ook super je loopt zo van het hotel het strand op waar je lekker kan relaxen op een ligbed. Er is altijd voldoende plaats bij het zwembad en het strand, geen hysterische toestanden met handoeken neerleggen voor het ontbijt. Centrum en haventje op loopafstand. Prijs kwaliteit is echt heel goed!! Voor de kleinere kid's is er een animatieteam kinderdisco,knutselen niet de hele dag door maar toch er is wat. In de avonden staat er ook altijd wel wat op het programma.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijk hotel

Ingrid
3-8-2012

Elk jaar komen we weer terug in dit fantastische hotel. Het eten en de service zijn uitstekend. Dat er niet veel voor kinderen te doen is weet je vooraf. Het is een hotel waar je lekker tot rust kunt komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed Hotel beste ligging in Kemer

Jan
2-8-2012

Wij gaan dit jaar opnieuw naar dit fantastische Hotel. Als je op zoek bent naar een goed, luxe en gezellig hotel met perfecte service en ligging dan voldoet Fame Residence hier aan. Ik begrijp de reacties over de service en het geven van fooien ook niet. De mensen in de bediening werken 6 dagen in de week, 10 uur per dag. Over het algemeen met een prima lach en niet te beroerd om een keer extra te lopen. Goede ruime kamers met goede bedden, prima badkamer en erg mooie Hamam. En ja de all-in is tot 23 uur en dan weet je dat je daarna moet betalen als je nog niet genoeg hebt gehad. Aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi hotel en dicht bij Kemer

Edwin
9-5-2012

Dit is een Hotel voor oudere mensen en jonge gezinnen met kinderen tot 3 jaar. animatie is drie keer niks 2 meisje en een jongen die er niet veel voor doen om het de mensen het naar hun zin te maken.. Is in andere Turkse hotels wel anders. Personeel is top en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Voor ons een zeer goed hotel

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.