Hotel Fame Residence Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

1656 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10Marije08-05-2016

Nog beter dan verwacht

Prachtig hotel, niet zo mega groot. Personeel was heel vriendelijk en superlief tegen de kinderen. Geen grote groepen jongeren, vooral ouderen en wat gezinnen. De sfeer is ontspannen, rustig. Eten is ontzettend goed, chefkok loopt regelmatig rond om de kwaliteit te controleren en een praatje te maken. personeel doet duidelijk hun best om je het naar je zin te maken. Fooi geven is gebruikelijk maar je word er niet dwingend om gevraagd. Animatie is enthousiast en leuk, fotografe professioneel en goed. Al met al echt top! Als inkalven minpunt moet noemen is de gehorigheid van de familiekamers, maar de kamers zijn ruim, luxe en schoon dus waar hebben we het verder over :) Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10Jan16-09-2015

Super Hotel beste ligging in Kemer

Mooi en super schoon Hotel in Kemer. Wij komen hier al 10 jaar met en zonder kids. Er zijn altijd redelijk veel Nederlanders in het Hotel. De ligging is in het centrum en direct aan de boulevard en het strand. Kemer is een mooie en rijke stad met grote jachthavens en enorm veel winkels. We raden iedereen dit Hotel aan zoals zovelen. Het management en personeel zijn top en Fatma is een perfecte Manager voor de gasten. Wij komen graag nog vaak terug!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9Angelique29-07-2015

Super vakantie gehad

Twee jaar geleden al in Fame Residence geweest. Dit jaar gingen we met een baby op vakantie en wilde eigelijk naar iets goed en bekend. Nou en het is totaal niet tegen gevallen. Goede service, mooie gereoveerde kamers (vraag me niet waarom, want de oude kamers waren echt niet slecht) en goed eten, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader we hebben hier een super tijd gehad.

• 9Samantha26-07-2015

Prachtig hotel!

Fame is een mooi hotel. Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest waarbij het al een mooi hotel was. Dit jaar terug gegaan omdat we een baby van 9 maanden hebben en wisten wat hier konden verwachten. Iedereen hield erg veel rekening met de baby en was erg zorgzaam en er werden ook uitzonderingen gemaakt voor der. Er is een renovatie geweest, het was al mooi maar nu nog mooier! Het personeel is erg vriendelijk. En ze komen zelfs drinken brengen bij het zwembad. De ligging is ook super! Je loopt de boulevard op vanaf het hotel en bent zo in het centrum met op dinsdag een leuke markt. Wij zullen zeker nog een derde keer terugkomen!

• 10kristiankollaard14-07-2015

Top vakantie!

We zijn als jong gezin (dochter van 1 jaar) heerlijk op vakantie geweest in het Fame Residence hotel. Alles is top verzorgd, het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het is eten is erg goed met ruim voldoende variatie. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en de bedden voorzien van fris beddengoed.

Wij hadden de 2 tot 3 persoonskamer met een campingbedje voor onze kleine meid. Echt goed te doen en ze sliep als een roos:D

• 10Anil23-06-2015

Heerlijk hotel

Absolute aanrader, goed personeel. Fatma je bent een topper.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10Sandra Karakan13-05-2015

Prachtig hotel met goede ligging

Weer een geweldige vakantie gehad in Fame Residence! Wat zijn we verwend, heerlijk eten en mooie ruime kamers. De ligging is geweldig aan het strand en 5 minuten lopen van het centrum! geslaagde vakantie gegarandeerd!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10janfidder02-04-2015

Zo mooi en super geworden

Wij komen al ruim 10 jaar. Waren benieuwd naar de renovatie van het Hotel. Het is en blijft een super mooi Hotel. De kamers zijn fantastisch mooi gemaakt. Stijlvol en ruim. Super grote inloopdouche en mooie laminaatvloer, bedden top! Op veel plekken is het Hotel stevig verbouwd en gemoderniseerd met behoud van de gezellige sfeer.

Voor de mensen die voor het eerst gaan. Het Hotel is qua ligging het beste Hotel van Kemer. Direct bij centrum (2 min lopen) aan boulevard en strand (kiezel). Het ligt dichtbij Moonlightpark met veel restaurants en barretjes. Kemer is voor Turkije het St.Tropez. Mooie winkels en straten, goede sfeer & gezellig. Leuke gasten, jong en oud uit heel Europa/Rusland. Het eten is prima en afwisselend. Het personeel is super. Het management en met name manager Fatma (spreekt nederlands) doet er alles aan om je een top vakantie te bezorgen. Het hotel is ook ok voor jongere stellen en kleinere kinderen. In de straat op 500 meter staan 3 van de beste Clubs van Turkije.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 10Jan08-09-2014

Beste Hotel in Kemer

We zijn vanaf de opening in 2004 een aantal malen in de hotel geweest. Dit hotel zou ik om de volgende redenen boeken:

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding; Perfecte service en attente medewerkers; Mooiste ligging tov centrum/boulevard en strand in Kemer; Zeer schoon hotel met een prettige en persoonlijke sfeer; Mocht er iets zijn dan zal mevrouw Fatma altijd voor je klaar staan in het Nederlands; Het Hotel is zeker ook geschikt voor (jongere) stellen met kinderen; Mooie plaats, relaxed en veel te doen (van wandelen tot uitgaan in de grootste clubs van Turkije op loopafstand).

Verder zal het Hotel deze komende winter grondig gerenoveerd worden. Alle kamers worden modern ingericht met houten vloeren, luxe inloopdouches en dezelfde heerlijke bedden. De ingang/a la carte restaurant en pub worden verbeterd. Het hotel krijgt aan de buitenkant een facelift (niet nodig, maar toch). Over het algemeen, zoals als eerder gezegd: 20% NL gasten, Duitsers, Russen, Scandinavisch en Turks. Tot snel

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 9Yalcin en Kader24-08-2014

Super Leuke kindvriendelijke Hotel..

Het was voor ons 2e keer dat we met het hele gezin weer vakantie hebben gehouden bij Fame Recidence Kemer. Zoals vorige jaar hebben we zeer genoten van ons vakantie. Al het personeel waren klantvriendelijk en kindvriendelijk, kamers en sanitair werden dagelijks schoongemaakt lekker fris, eten ontbijt,s,middags en avond eten was heerlijk die je uit veel keuzes kon maken. En desserts waren ook heerlijk. Strand was lekker schoon en zwembad ook. Ligging was goed lekker dicht bij de winkels van Kemer. Volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen