Hotel Fame Residence Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

1656 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 8Frank Lutter22-01-2008

Zijn er twee keer geweest - mooie ligging - vriendelijk personeel - eten veel variatie maar begint na 1 week toch te vervelen. Enige wanklank dat wij gehoord hebben is dat er regenwoordig veel Russen komen die voor veel overlast zorgen en ongemanierd schijnen te zijn.

Gereisd met familie in januari 2008

• 9M.van kalken08-01-2008

Wij waren de eerste week van oktober vorig jaar voor de vierde keer te gast in dit hotel. Het feit dat wij voor de vierde keer gegaan zijn, zegt al het nodige over dit hotel. Mooi hotel en prachtige goed verzorgde schone kamers. De ligging is perfect. Direkt aan zee aan de boulevard en dicht in het centrum van Kemer met zijn leuke winkeltjes en uitgaansgelegenheden. Het personeel van het hotel is echt super, vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Enkele minpuntjes: - Het animatie team is ver onder de maat en gedragen zich bovendien zeer arogant. - Het eten is voor een 5 sterren hotel te eentonig met veel te weinig variatie - Regelmatig overboekingen (reeds 2 maal voorgekomen tijdens onze 4 bezoeken), wordt wel redelijk tot goed opgelost. Als ik een cijfer mag geven, 7,5

• 4fam.grovers29-12-2007

We hadden geboekt voor fame residence hoofdgebouw en werden in fame annex gedropped. Op dag 2 is het hele gezin ziek geworden van het eten en moesten de kinderen zelfs aan het infuus. De kamers uitermate smerig en stikte er van de brutale russen in het hotel die het buffet leeg plunderde om er 2 happen van te nemen en het dan gewoon lieten staan. Het dorp is erg dichtbij en het strand ligt ook direct aan het hotel, wat ook het enigste pluspunt is.

Gereisd met familie in november 2007

• 9De zusjes12-10-2007

Net terug uit kemer.Een geweldige vakantie gehad. Het personeel, service en ligging kan niet beter. Eten werd in de loop van de week steeds gevarieerder, maar zeg eerlijk thuis heb je niet zulke keuzes dus niet zo klagen over het eten.De hamam in hotel een aanrader, ga niet naar het badhuis in kemer, net een fabriek. Wat betreft in de nacht of laat in de avond vertrekken, ga na het strand lekker naar de sauna, daar kun je je omkleden en douchen. Geen probleem hoor. Wij hebben een zalige week gehad.

• 9Sandra, Irene en Elly09-10-2007

We zijn net voor de 2e keer in Fame Residence geweest en weer heerlijk genoten. De kamers zijn geweldig en ook de ligging is perfect. Alleen het eten mag wel iets meer gevarieerder. Voor kinderen is er weinig te doen in het hotel. Dat is jammer, anders had ik er zeker met de kids heengegaan. Maar voor de rest één en al lof voor al het personeel en natuurlijk voor Fatma. We komen zeker terug. Bedankt weer voor de fijne week!

• 8h kleine25-09-2007

prima hotel, verzorde kamers, vriendelijk, gehulpzaam personeel, vooral aan het strand en bij de receptie, dicht bij het centrum, het strand is goed alleen schoenen nodig op het strand ivm kiezels ed, eten is prima het is soms wel erg druk aan het buffet en de tafels, over de russen zeg ik maar niets dat is bekend

Gereisd met familie in september 2007

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen