Hotel Fame Residence Kemer

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1646 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10Melanie16-08-2019

Super hotel

Net 2 dagen terug van een super vakantie in Fame. Het hotel is erg mooi en zeer schoon, veel keus met eten (waar je wel vroeg bij moet zijn want 19.15/19.30 zit het restaurant vol). En uiterst vriendelijk personeel.

Op het strand waren ruim voldoende bedjes en er werd goed toezicht gehouden of de bedjes ook echt bezet waren.

Het is een kleinschalig hotel wat ook te merken is, het is veel rustiger maar wel erg gezellig met voornamelijk Nederlanders ook zijn er Russen maar daar heb je totaal geen last van.

Het personeel weet wie je bent en wat je wil drinken. Vooral Yilmaz sprong er echt uit, hij loopt super snel, weet wie je bent en loopt er altijd met een glimlach. Hij weet echt wat hij doet en is zeer goed in zijn werk.

Al met al hebben wij een super vakantie gehad en komen volgend jaar graag terug.

• 10Fam. Franssen14-08-2019

Geweldige vakantie gehad

Een geweldig all inclusive hotel met fijn zwembad en rechtstreeks aan zee met fijn strand met ligbedden. Het eten is voortreffelijk en keuze genoeg. Het personeel is heel vriendelijk en je mag alles vragen en ze zullen proberen om het voor je te regelen.

• 10Fransisca Brinks de Weerdt12-08-2019

Een super fantastisch hotel!!!

Super hotel !!! Vriendelijk personeel. Lekker eten zeer gevarieerd . Heel erg schoon. Mooi zwembad. Fatma spreekt Nederlands en die helpt je overal mee. Komt altijd even een praatje met je maken. Wij gaan er zeker nog veel vaker heen. In mei 2020 weer met Mn 2 zussen !! Het voelt als thuiskomen . Kan het niet afwachten om weer heen te gaan

• 9Gökhan. K11-08-2019

Top hotel! 😍

Een top hotel! Waarbij hygiëne, service en de gastvrijheid van het personeel hoog in het vaandel staan. Dagelijks wordt er met uitermate aandacht; op verscheidene tijden en gedeeltes van het hotel (restaurants, beachbars) verse maaltijden/hapjes verzorgd. Een comfortabele spa en welness ruimte; warm ontvangst zoals ik het in Turkije gewend ben! Belangrijkste van alles; direct aan een superschoon strand gelegen die de mogelijkheid biedt om af te wisselen met het zwembad. Kortom een top verblijf, welke zeker voor herhaling vatbaar😍

Alleenreizend

• 10Inge van Pijkeren11-08-2019

Een dikke 10+

Super hotel! Erg gezellig en super vriendelijk hardwerkend personeel. Het eten is geweldig, elke dag ruime keuze en afwisseling. Kamers netjes en schoon. Top animatie, elke avond is er wat te doen. Echt een dikke 10 voor dit hotel en het personeel. Wij zijn 2 weken geweest en hebben genoten.

• 10Rinse Van den Brink10-08-2019

Top! prachtig hotel!

Fantastisch uitzicht! Prachtige ligging en zeer verzorgd hotel

Met vrienden

• 10Familie Smulders-Essinger10-08-2019

Volgend jaar weer!

Perfecte ontvangst Ruime schone kamers Heerlijk eten, iedere dag opnieuw Kleinschalig, gezellig ook in de avond Heerlijk zwembad met ruim aantal ligbedden waarvan de handdoeken worden weggelegd als er na een tijd nog niemand op ligt. Aan het strand, op een halve minuut afstand, ook ruim aantal ligbedden. En daar kun je ook nog heerlijk eten en drinken krijgen. De animatie is tov vorig jaar veel verbeterd Dat komt met name door de kleine man “Kiki” Hij zorgt dat velen deelnemen aan de activiteiten, zonder enige verplichting. Het personeel is super aardig, stuk voor stuk! We zijn er nu voor de tweede keer geweest, nog veel personeel die we dan weer terugzagen en van sommige “ speciale” * een big hug ontvangt. Echt super lief allemaal!!!! Volgend jaar hopen we wèèr te kunnen gaan, Dit prachtige hotel krijgt van ons een dikke vette 10!!! Hopelijk tot volgend jaar * Yilmaz, Mehmet, Mustafa, Gökhan, Derya, Abdullah, Fatma

• 8Nicole09-08-2019

Leuk voor een keer

Prima hotel. Leuk ontvangst. Aardig personeel. Zeer behulpzaam. Heel schoon zowel kamer als gang als de wc. Wellness centrum prettig en netjes. Kamer had 2 persoonsbed en 2 persoonsslaapbank, ondanks dat best ruime kamer. Weinig bedden bij het zwembad dus je moet in de ochtend vroeg zijn. Maar je kan ook prettig zitten in de schommelstoelen of terrasstoelen. Zwembad zou 1,60 diep zijn is echter veel dieper dus kon nergens staan. Eten is prima maar was ik eerlijk gezegd na aantal dagen wel zat. Zelfs op het strand kun je eten en drinken krijgen. Entertainment is in de avond ok, niets spectaculairs. Je krijgt nooit dezelfde cocktail, smaakt telkens anders ondanks dat je dezelfde vraagt. Zit vlak bij centrum van kemer. Centrum kemer vonden wij niet zo gezellig en veel te veel opdringerige mensen.

• 6Ineke D'Hond08-08-2019

Hotel is gewoon goed, niet super

Het hotel is gewoon goed, maar niet super. Klein maar proper hotel, top animatieteam!, miniclub-activiteiten heel leuk voor kinderen, vriendelijk personeel, niets is teveel, heel mooie shows 's avonds. Plaatsen aan het zwembad zeer beperkt, niet voldoende voor alle gasten. Handdoeken worden door sommigen reeds om 7u 's ochtends op de ligbedden gelegd en alle ligstoelen zijn "gereserveerd" tegen 8u45. Aan de zee weinig ligplaatsten in de zon, heel groot zeil over de ligbedden, dus veel schaduw. Keuken kan veel verbeterd worden. Ontbijt wordt veel te weinig aangevuld. Om 7u is alles vers en vol maar kom je toe om 8u dan heb je bepaalde zaken die koud zijn of leeg zijn. Vers sinaasappelsap is betalend?! In alle All-in hotels waar ik ooit was nog nooit geweten! Geen showcooking 's avonds en nooit geen speciale thema's. Normaal gaat het restaurant open om 19u, om 18u45 staat er al een hele rij mensen te wachten of zijn ze reeds hun plaatsje aan het voorbehouden buiten of in de tuin (via de zijkant van het zwembad). Restaurant zit overvol om 19u15. Keuken kan niet volgen. Voor mij geen 5* waardig.

Met jonge kinderen

• 9Jannie en Annie08-08-2019

Fantastisch Hotel 5 sterren meer dan waard

Het is geen zandstrand maar een kiezelstrand Animatie was goed. Eten voortreffelijk Ligging ideaal vlakbij centrum Kemer

Met vrienden

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen