Hotel Fame Residence Kemer

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1646 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 9joop15-09-2019

zeer goed hotel

wat hebben wij ons goed vermaakt in dit hotel al het personeel was vriendelijk en behulpzaam eten was goed en gurkan vooral de ober aan het zwembad wist op een gegeven moment precies wat je wou drinken en kom je er niet helemaal uit met somige dingen dan is fatma altijd bereid om je te helpen want spreekt gewoon nederlands maar kregen een domper toen op 10 septeber 4 mensen binnen kwamen die wij kenden van een vorige vacantie die eisten een kamer met zeezicht en balkon en dat ging met enige aso en gescheld gepaard omdat hun familie al in dat hotel moest zijn geweest vroeger maar waar niks van waar is maar goed aso zijn er overal maar wij hebben veel leuke mensen ontmoet en gaan zeker weer en al het personeel was super en willen wij bij deze bedanken hoop dat het hotel zo doorgaat met hun personeel en formule fatma bedank het personeel van ons wij zaten op kamer 3105 groetjes joop en janet uut groningen nl

• 9Joop15-09-2019

Super

Alle medewerkers van fame zijn geweldig eten is goed maar er zijn altijd weer mensen die liegen dat het gedrukt staat voor een kamer met zeezicht en balkon zeggen dat ze er vaker zijn geweest en dat familie er is geweest en dat ze er zelf eerder zijn geweest terwijl wij die mensen kunnen en onze naam noemen ik was voor het eerst in dit hotel met mijn vrouw dus fatma is daar ingetrapt en die mensen met hun grote mond kregen hun kamer met zeezicht gewoon een grote mond en touroperator zou een mail hebben gestuurd naar het hotel ten eerste hebben ze geboekt bij andere touroperator dus liegen en een grote mond helpen want anders wilden ze een ander hotel fatma en collegas hadden moeten zeggen ga maar de leugenaars maar al met al hebben wij een super vacantie gehad en komen zeker terug dank aan de medewerkers voor deze geslaagde vacantie vooral de obers aan het zwembad zoals gurkan mijn petje af voor deze man joop en janet

• 10Maria van Sambeek - Roovers13-09-2019

Super!

daar weer een geweldige vakantie gehad, eten en verzorging super! geweldige gastvrouwen Fatma en Anna en overig personeel die altijd voor iedereen klaar stonden.

• 6John veluwe11-09-2019

Nooit meer

Voor de 3e keer. Maar wel de laatste het eten is achteruit gegaan! Personeel bij de binnenbar is onbeschoft voor 10 uur koffie pakken staat de doodstraf op . Er komen Heel veel tokkie Nederlanders die een half uur voor dat het restaurant opengaat al voor de deur gaan staan de rij loopt voorbij het winkeltje. Alsof ze nooit te vreten krijgen. En bij 't zwembad willen ze Andre hazes horen en geven ze een euro aan de ober en zeggen zo jonge das voor jou. vervolgens opscheppen dat ze wel voor ze lopen! Er komen ook veel oostblokkers die je opzij duwen bij het eten. En met vorken prikken tegen je aan. Het personeel dat de kamers schoonmaakt is geweldig en alle hulde aan FATMA deze dame is geweldig. De obers bij 't zwembad zijn super aardig.

• 10Monique Schippers08-09-2019

Super Hotel

Vriendelijk personeel die al gauw in de gaten hebben wat je drinkt en dit uit hun zelf al komen brengen. Fatma die Nederlands spreekt en de spil in het hotel is. Super goed.

• 8Wakker08-09-2019

Rustig gezellig zon zee

Rust en netheid . Gezelligheid Eten mag wel meer variatie in komen

Met vrienden

• 10Trea winter31-08-2019

Super hotel

We hebben er weer een super fijne en relaxte vakantie gehad vriendelijk personeel gewoon een prima hotel

Met oudere kinderen

• 9Roy Van Rheen30-08-2019

Geweldig hotel

Super hotel. Mooie ligging direct aan zee, overal dichtbij centrum haven etc. Ontbijten en dineren met uitzicht op zee echt fantastisch. De bediening is super goed. Dit hotel mag trots zijn op hun medewerkers. Kortom echt een aanrader. Komen hier zeker terug!!!

• 10Drenthe29-08-2019

Fantastisch, genieten, relaxed, service!

Vijfde x Fame. Voelt als vertrouwd en als thuiskomen. Door onze late vlucht arriveerden wij vlak na middernacht. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen met een drankje en broodjes. De (voordeel)kamers is prima; netjes, ruim, luxe, schoon, koelkast wordt dagelijks (gratis) bijgevuld. Gratis kluis. Dagelijks schoonmaak kamer en handdoekwissel. Badjassen aanwezig. Dagelijks badlaken (strand/zwembad) wissel. Een bloemetje op de kamer, fruit en wijn, en met regelmaat een zwaan, hart, bloembladen, o.i.d op je bed. Beneden is een Spa, massage, sauna, kapper, manicure, pedicure, schoonheidssalon. De kledingwinkel verkoopt betaalbare kleding van goede kwaliteit. Vriendelijke, niet opdringer, verkoper (verstaat/spreekt Nederlands). Een ieder personeelslid, en animatie-team,is bijzonder vriendelijk, gastvrij en een praatje wordt gewaardeerd. Service staat hier in een hoog vaandel. Je voelt je hier echt thuis en komt tot rust.

• 10Eveline Otten29-08-2019

fantastisch.

echt top hotel. goede service, divers eten en ook divers animatie programma. vriendelijk personeel. iedereen staat altijd voor je klaar als er iets is of je wilt iets weten. 5 sterren hotel verdient een dikke 10.

Met vrienden

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen