Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1543 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Heerlijk genoten van onze vakantie tot oktober !

Walter Hogers
29-5-2019

Top Hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding + Punten : Compact opgezet en goed ligging t.o.v. centrum , vriendelijk en behulpzaam personeel en als laatste beveiliging zichtbaar aanwezig - Punten : Kindvriendelijkheid is minder maar wordt aan gewerkt bijvoorbeeld door op strand een zandbak /gedeelte te maken compliment aan Lifeguard Mevlut voor zijn idee en ook zijn behulpzaamheid richting mijn vrouw

Beste Fam Hogers,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Geust Relations Team

[email protected]

Nooit meer

Cornelia braam
25-5-2019

Hotel kamers gerenoveerd, wij hadden balkon uitzicht op de straat, erg gezellig vonden wij dit. Schoonmaak goed, iedere dag schone handdoeken, airco zeer slecht, geslapen met 30 gr, hier 8 x over gemeld, toen is hij goed gemaakt. Entertainment slecht, leek wel een rustoord, misschien dat sommige mensen hier van houden, wij niet, dus wij gaan niet meer hier terug

Super fijn

Yvonne Bosch
24-5-2019

Heerlijk hotel super. Heerlijk eten bij erkan wraps en lekkere hamburgers. Yilmaz de ober super bedankt voor de service en in het winkeltje vind je alles wat je nodig bent. Wij hebben een super vakantie gehad met ons gezin❤

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Beste Yvonne,

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel.

Ook willen we u harteliijk bedankt voor uw complimenten, deze zullen met het gehele team gedeeldt worden.

Tot het volgende keer!

Hartelijke groet,

Geust Relations Team

[email protected]

Preisdaler

Eerste keer in Fame, volgend jaar graag weer!

Joyce Huisman
23-5-2019

Erg fijn hotel, alles wat je zoekt voor een complete vakantie: strand, zwembad, heel veel leuke winkels op loopafstand. Shop till you drop! Eten in het hotel is prima maar ook buiten de deur kun je lekker eten voor weinig geld. Kamer keurig in orde en personeel erg vriendelijk. Bediening op je bedje aan het zwembad. Wij vonden het vooral fijn dat het hotel kleinschalig en overzichtelijk is en dat je 's avonds zo even lekker het dorp/stadje in kan lopen. Was onze eerste keer maar volgend jaar graag weer!

Beste Fam Huisman,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer& Spa

Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden .

Tot het volgen de keer.

Geust Relations Team [email protected]

We hebben weer genoten, Opnieuw geboekt voor okt.

Ina Fernhout
15-5-2019

Goed hotel, prima service geweldig personeel , Kemer is een leuk plaatsje om te wandelen

Beste Ina,

Tot het volgende keer

Guest Relations Team [email protected]

Marco
13-5-2019

Fantastisch hotel met hele vriendelijke mensen. Aanrader

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantastisch niet al te groot hotel !

Pierre
10-5-2019

Mooi niet al te groot hotel, waar het je aan niets ontbreekt. Kamers zijn schoon en alle personeel van schoonmakers tot en met nachtportier is heel behulpzaam. Speciaal willen wij wel de ober die je s'morgens van verse sinaasappelsap kan voozien, noemen. Kost je € 2,00 per glas, maar is het waard. Die mijnheer steekt er echt bovenuit. Niet is hem te veel. Wij werden er soms verlegen van. Eten is verder top, gevarieerd en lekker. Zeker geen eenheidsworst en eenheidssmaak. Ga ook een keer naar het a la carte restaurant, de kleine meerprijs van € 10,00 waard!. Nederlands sprekende gastvrouw Fatma geeft je direkt een gevoel dat je er thuis bent. Maar ze is ook reëel en geeft duidelijk aan gasten aan wat wel en niet mogelijk is, houd ik wel van. Wat erg amusant is dat oudere landgenoten al vóór 7 uur de ligplekken reserveren met eigen handdoeken bij het zwembad.. Dat is voor hun vakantie,,, en bij controle gaan ze om en om ontbijten,,,

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Heerlijk genieten en tot rust komen.

Lineke
9-5-2019

Als vanouds weer voor Fame gekozen. Het voelde als vertrouwd. Je wordt als een koning ontvangen. Niets is teveel, je wordt er heerlijk in de watten gelegd. Een ieder van het personeel doet zijn/ haar uiterste best om jouw verblijf aangenaam te laten verlopen. Aankomende zomer gaan wij voor de 5e keer naar Fame.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fame is onze tweede thuis!

Monique Huygens
6-5-2019

Mijn man en ik zijn hier voor de 16de keer geweest! En we blijven terug komen! Dit jaar was het nog beter dan voorheen. De keuken was geweldig: nog meer keuze en variatie, dagelijks vis, weer lekker gegeten. Iedereen doet er zijn uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken: de obers, het poetspersoneel, het management. Het heeft geen zin om namen te noemen, want we zouden sommige mensen vergeten. Wij hebben weer een zeer mooie vakantie gehad!

Gereisd Met partner in april 2019

Thuiskomen, en echt het vakantiegevoel.

Marijke Rouss
3-5-2019

Prachtige kamer, buitengewoon lieve medewerkers, pre Fatma die Nederlands spreekt. Goede sfeer, behulpzaam personeel, deze geven in alles je het gevoel, dat je bijzonder bent. Komen hier ook al jaren, en steeds word je weer verrast.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.