Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°24°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Echt vakantie!

Ingrid Rietdijk
3-11-2018

Eigenlijk wil ik niet te positief schrijven over dit hotel. Het wordt te populair! Met moeite heb ik nog een kamer kunnen krijgen. Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk. Fijne kamers, heerlijk eten, heel lief personeel, prachtige omgeving. Lieve bevolking. Ik ga met een gerust hart savonds nog in mijn eentje een stuk wandelen. De winkelstraat is prachtig geworden. Kortom, ik voel mij daar echt thuis.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Heb voor volgend jaar alweer 2 x geboekt,

Lydia de Ruiter
1-11-2018

Het is een fantastisch hotel, ben er nu 4 keer geweest, het voelt als thuiskomen. Het personeel is geweldig, de ontvangst, de kamers, het strand, het eten, en Fatma de manager spreekt Nederlands en dat is vooral voor wat oudere gasten er prettig.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Super!

Meta
3-6-2018

Mooi hotel, mooie en schone kamers. Vriendelijk personeel. Goed eten en volop keus. Zeer zeker is ook de snackbar aan het strand een aanrader. Zou alleen fijn zijn dat hij tot 17.00 uur open zou zijn. Animatie van goed niveau en afwisselend. Fijn hier aan was ook dat je niet naar voren getrokken wordt om mee te doen. Het was 's avonds ook altijd druk en gezellib buiten op jeg terras. Als mensen een slechte beoordeling geven dan vraag ik me af wat ze gewend zijn thuis? Kaviaar op een gouden bordje geserveerd door een prive-butler? Ik heb er een topvakantie gehad. Als ik dan toch een minpuntje zou moeten opnoemen dan is dat de vierkante wc-bril. Dat zit niet zo lekker haha.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDİC, maneger, 10-8-2018

Beste Meta,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Geust Relations Team [email protected]

Preisdaler

Heerlijk hotel voor een relaxed verblijf

Frans Lodesteijn
5-7-2017

Prachtig hotel, zeer veel faciliteiten van hoog niveau ! Geweldig wellness gedeelte in hotel met sauna, hamam en massage opties. Fijne kamer, zeer schoon en alles in perfecte staat. Uitgebreide invulling van het all inclusive concept op elk moment van de dag. Zeer vriendelijk goed verzorgd personeel, stralen uit er te zijn voor de gast ! Helaas is het gewoonte dat de gasten vroeg in de ochtend een bed bezetten door het neerleggen van een hotelhanddoek en vervolgens grote delen op de dag er niet zijn.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017
Fame Residence Kemer&Spa, maneger, 7-7-2017

Beste Fam Lodesteijn,

Hartelijk dank voor uw leuke recentie over ons hotel!

Gasttevredenheid staat hoog in het vaandel en daarom stellen wij uw feedback ten zeerste op prijs. Het gehele team stelt alles in het werk om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gevoel van thuis zijn te creëren.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Hartelijke groeten,

Wat een ontzettend goed hotel

Maikel van hulst
22-5-2017

Dit hotel is echt heel goed en heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad. Erg vriendelijk personeel goede kamers en heel goed eten. Voor herhaling vatbaar

Gereisd Alleenreizend in mei 2017
Fame residence kemer&Spa, maneger, 27-6-2017

Beste Maikel, Wij zijn zeer verheugd om uw leuke beoordeling over ons hotel te mogen lezen! Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Hartelijke groeten,

Ik ben er al 25 geweest

Corrie Van Rossum van der Vlieth
5-5-2017

Het is een goed hotel alles kering netjes en schoon het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam alleen is er weinig er is wel een zwenbad maar zonder glijbanen oid.

Gereisd Alleenreizend in april 2017
Fame residence kemer&Spa, maneger, 15-5-2017

Beste Corrie, Heel hartelijke dank voor de recentie,

We vinden het altijd leuk om onze vaste gasten te mogen verwelkomen en kijken dan ook uit naar uw volgend verblijf.!

Met vriendelijke groeten,

Voelt als mijn tweede huis!

Ingrid 💋💋
25-4-2017

2x per jaar kom ik in dit hotel. Voor-en najaar. Ik ben een alleenstaande vrouw en voor mij voelt het heel vertrouwd en veilig om hier vakantie te houden. Iedereen in het hotel doet alle moeite om het je naar de zin te maken. De kamers zijn heel comfortabel, het eten is verrukkelijk. De service is geweldig. De tuin, met uitzicht op zee, is prachtig. Het gezellige centrum op 5 min loopafstand. Kortom: een echte aanrader.

Gereisd Alleenreizend in april 2017
Fame residence kemer&Spa, maneger, 15-5-2017

Beste Ingrid,

Gasttevredenheid is primordiaal bij Fame Residence Kemer&Spa. wij willen u bedanken voor uw kostbare tijd .

Al onze collega's doen hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te laten beleven!

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Met vriendelijke groeten

Goed hotel en perfect personeel

Carla
1-3-2017

Perfecte dienstverlening aan de receptie. Altijd voorkomend en vriendelijk. Maar ook de overige medewerkers, allemaal aardig. Ontzettend schoon hotel. Op de kamers is alles aanwezig, douche, shampoo, tandpasta, scheergerei en föhn. Super geregeld! De mogelijkheid om een extra diner tegen weinig meerprijs is een absolute aanrader! Echt smakelijk eten. Minibar en koffie en thee zetten op de kamer was erg fijn. Voor de minibar wordt niets extra berekend. ( geen alcohol)

Minder prettig: De kamers direct boven de restaurants zijn erg gehorig. ( Ik kon van kamer wisselen. Er bestaan (voordeel)kamers met 1 of 2 persoonsbedden, dit wordt met toewijzen niet gecommuniceerd. Kom je in de avond laat aan, is er geen mogelijkheid tot iets te eten. De "late soup" om 22:30 dekt de trek niet.

Gereisd Alleenreizend in november 2016
Fame residence kemer&Spa, maneger, 12-4-2017

Geachte Carla,

Bedankt voor uw keuze in Fame Residence &Kemer Het is altijd leuk om een reactie als deze te mogen lezen.

We zijn zeer tevreden met uw geslaagde ervaring en kijken er al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Top Hotel aan het strand

Yvonne verbeeten
30-5-2016

Ik kom hier al jaren en voelt voor mij thuis komen. Weer een heerlijke week gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn mooi en schoon.De kamers aan de binnenring zijn mijn favoriet met mooi uitzicht over het zwembad en de zee. Aan het kiezelstrand en zwembad gratis ligbedden en parasols. Het hotel heeft een handdoeken service. Bij het strand kun je drinken halen bij de bar en zijn er tot laat in de middag lekkere hapjes. Het eten is goed, gevarieerd en voor ieder wat wils. Het hotel heeft veel vaste gasten en die heb je alleen maar als men heel tevreden is. Naar het centrum van Kemer loop je in vijf minuutjes. Voor mij 5*

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Super 👍🏻

Edwin
25-4-2016

Lekker laten verwennen in fame residence op en top supervriendelijk personeel perfecte ligging mooie schone kamers en prima eten.....was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Met speciale dank aan de gastvrouw Fatma die er zorg voor draagt dat je een onvergetelijke vakantie hebt van mij een dikke vette 10

Zie je in het najaar fame residence 😀

Gereisd Alleenreizend in april 2016

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.