Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag38°25°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

298 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Een fantastische luie vakantie!

Femke
16-6-2019

Ik ben hier in het naseizoen van 2017 geweest met een vriendin. We verbleven 10 dagen in oktober. We hadden een prachtige kamer en het eten was goed. Het was een zeer luxe hotel met alles erop en eraan. Het enige nadeel van dit prachtige plekje was toch wel het kiezelstrand. We moesten steeds waterschoenen dragen en het was moeilijk om in en uit het water te komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Animatieteam was meer dan fantastiek. Het was supe

Jolanda
9-6-2019

Ik had een geweldige tijd. Ik ben zo blij dat ik in dit hotel heb gezeten. Echt alles was heel goed, maar vooral de animatie team was geweldig en super aardig!! Ik heb elke dag gedart met Sercan en ik heb het spel gewonnen. Hij maakte iedereen blij en was aardig. Altijd vriendelijk en lachen naar de mensen. Hij is een topper! Thanks Sercsn for everything!! See you next year

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastische vakantie zonder enig minpunt

Susan te Raa
6-6-2019

Dit hotel heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Qua eten, sfeer, gastvrijheid... wat werken hier veel vriendelijke mensen! Bij aankomst een zeer hartelijk ontvangst, tijdens het eten (zeer veel keuze en lekker! Ook prachtige taarten!) vriendelijke obers en ook de dames (oa Mery) die bij de Wellness werken waren super vriendelijk. We hebben ook genoten van twee heerlijke massages. Zeker een aanrader. Kemer zelf is een erg gezellig plaatsje met een leuke winkelstraat. Ook Moonlight, veel terrasjes aan zee, is één en al gezelligheid. Ik voelde me ook overal veilig. De ligbedden zijn om 6.15u s morgens al bezet (Mn bij zwembad) maar bij het strand zagen we dat handdoeken op bedjes die langer dan een uur onbemand bleven werden weggehaald. Goede zaak!! Een onvergetelijke vakantie en we komen als groep vriendinnen zeker terug!

Beste Susan,

Bedankt voor uw reactie,.

Het is altijd leuk om een reactie als deze te mogen lezen. We zijn zeer tevreden met uw geslaagde ervaring en kijken er al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Geust Relations Team [email protected]

Marielle
2-6-2019

Wat een fijn, gastvrij hotel.met een heerlijke keuken. De bedden zijn prima en schone kamers. De Spa was ook heel fijn en goed geregeld

Beste Marielle,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Geust Relations Team [email protected]

Super fijn

Yvonne Bosch
24-5-2019

Heerlijk hotel super. Heerlijk eten bij erkan wraps en lekkere hamburgers. Yilmaz de ober super bedankt voor de service en in het winkeltje vind je alles wat je nodig bent. Wij hebben een super vakantie gehad met ons gezin❤

Beste Yvonne,

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel.

Ook willen we u harteliijk bedankt voor uw complimenten, deze zullen met het gehele team gedeeldt worden.

Tot het volgende keer!

Hartelijke groet,

Geust Relations Team

[email protected]

Marco
13-5-2019

Fantastisch hotel met hele vriendelijke mensen. Aanrader

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Fantastisch maar gaan toch weer voor wat anders

Sandra vd valk
29-4-2019

Net terug uit dit prachtige hotel. Met 10 vrienden onder elkaar geweest. De kamers zijn erg mooi en schoon! Ook buiten de kamers was alles tip top in orde. Mooi zwembad met ligbedden en t strand zó dichtbij. Goed verzorgd, overal bediening die overigens ook nog eens erg aardig een behulpzaam zijn. Een vriendin raakte haar koffer kwijt en ze zaten er gelijk bovenop! Camera s bekijken en bleek de koffer mee terug naar de luchthaven te zijn gegaan. Binnen een paar uur was de koffer weer terug door het snelle handelen van het hotel. Hoewel wij een geweldige tijd hebben gehad heb ik ook een paar puntjes van kritiek. De DJ in de disco was echt vreselijk. Bij het aanvragen van nummers zei hij ze te gaan draaien maar deed dit nooit, ook als wij als groepje de enige gasten waren. In het eten was genoeg keuze maar veel van hetzelfde. Tig gebakjes maar geen ijs of vers fruit als toetje, jammer! Prijs kwaliteit zeker in orde!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig hotel en spa!

Pia de Jong
21-4-2019

Super goed hotel, prima eten en drinken. Prachtig zwembad en vlak aan het kiezelstrand. Verder een Spa waar je als herboren uitkomt, na de sauna, schuimmassage een full body massage van Meri en Niluh. Ik kom graag in september terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Haase
4-4-2019

Fantastisch! Een hartelijk ontvangst, geweldige kamers met heerlijke bedden, lekker schoon. Kortom het hele personeel doet er alles aan om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Of je nou in de eetzaal, lounge of strand bent, iedereen staat voor je klaar. Wij gaan met onze ouders van 86 jaar voor de 5e keer mee. Onze ouders gaan voor de 15e keer, en het voelt als thuiskomen, héérlijk. Over 2 weken zijn we er weer, zou het voor geen goud willen missen !!!

Gereisd Met vrienden in april 2018

t gewoon tontspannende gevoel van thuiskomen

Reina van zundert
3-4-2019

Het verblijf was zoals vanouds weer erg goed wie hier klaagt moet lekker thuis blijven t is centraal gelegen by t leuke centrum markt en haven voldoende mogelijkheden voor wandelingen excursie etc kortom wy zyn in oktober weer van de party

Gereisd Met vrienden in maart 2019

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.