Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag30°23°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

215 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Fantastisch!!

Van der ven
12-7-2019

Voor de 2de keer naar fame residence geweest. In een woord fantastisch! Vriendelijk personeel. Kamers super schoon. Eten is gevarieerd en goed. Als er iets is kan je altijd terecht bij Fatma. Wij hebben gegeten bij het a la carte restaurant. Dat was helemaal fantastisch! Je bent binnen 5 minuten lopend in het centrum van Kemer.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastische vakantie gehad ...

Anita
29-6-2019

Voor de 4e keer in dit hotel geweest Blijft heerlijk om in Fame residence te zijn Iedereen doet enorm zijn best om.het de gasten naar de zin te maken. Wij gaan er steeds graag naar toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een superhotel vol met zeer vriendelijke bediening

Wilbert
8-6-2019

Geweldig hotel met hele lieve mensen het eten is geweldig en er is keuze in overvloed.Ze hebben een heerlijk zwembad en de bediening aan het zembad is top. Er is elke dag aniematie van aqua gym tot het schieten met een luchtdrukngeweer en elke avond behalve op zondag maken ze er voor jong en oud een feestje van.Het animatie team en met recht Sercan maakt gezellig met een ieder een praatje en is erg vriendelijk al met al een top hotel om naar toe te gaan en zeker voor herhaling vatbaar.

Preisdaler

fantastisch niet al te groot hotel !

Pierre
10-5-2019

Mooi niet al te groot hotel, waar het je aan niets ontbreekt. Kamers zijn schoon en alle personeel van schoonmakers tot en met nachtportier is heel behulpzaam. Speciaal willen wij wel de ober die je s'morgens van verse sinaasappelsap kan voozien, noemen. Kost je € 2,00 per glas, maar is het waard. Die mijnheer steekt er echt bovenuit. Niet is hem te veel. Wij werden er soms verlegen van. Eten is verder top, gevarieerd en lekker. Zeker geen eenheidsworst en eenheidssmaak. Ga ook een keer naar het a la carte restaurant, de kleine meerprijs van € 10,00 waard!. Nederlands sprekende gastvrouw Fatma geeft je direkt een gevoel dat je er thuis bent. Maar ze is ook reëel en geeft duidelijk aan gasten aan wat wel en niet mogelijk is, houd ik wel van. Wat erg amusant is dat oudere landgenoten al vóór 7 uur de ligplekken reserveren met eigen handdoeken bij het zwembad.. Dat is voor hun vakantie,,, en bij controle gaan ze om en om ontbijten,,,

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Heerlijk genieten en tot rust komen.

Lineke
9-5-2019

Als vanouds weer voor Fame gekozen. Het voelde als vertrouwd. Je wordt als een koning ontvangen. Niets is teveel, je wordt er heerlijk in de watten gelegd. Een ieder van het personeel doet zijn/ haar uiterste best om jouw verblijf aangenaam te laten verlopen. Aankomende zomer gaan wij voor de 5e keer naar Fame.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar.

Karin
8-11-2018

Wat een geweldig hotel. Goed eten, schone kamers en zeer vriendelijk personeel. En dat allemaal voor een voordelige prijs. Echt een aanrader.

Wat een fantastisch hotel! Wat een service!

Roos
4-11-2018

Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe! De kamers zijn super schoon, het eten is onwijs lekker, in de avonden veel gezelligheid! 1 woord: fantastisch!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDIC, maneger, 5-11-2018

Beste Roos,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer& Spa

Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden .

Met vriendelijke groet,

Guest Relations Team [email protected]

Voor herhaling vatbaar!

Danny
3-11-2018

Perfecte ligging Zeer vriendelijk personeel Heerlijk eten Rechtstreeks aan het strand Loopafstand van centrum

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

kamers niet 5 sterren waardig

Albertha
21-10-2018

Hotel algemeen goed Kamer het minst

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDIC, maneger, 4-11-2018

Beste Albertha,

Wij waarderen het ten zeerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Guest Relations Team [email protected]

Nardie Dorland
9-10-2018

Voor de vijfde keer in dit geweldige hotel geweest met mijn zoon,mooie schone kamers,vriendelijk personeel,we gaan volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.