Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°22°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

912 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Fantastisch!!

Martje
14-7-2019

Kleinschalig hotel,aan de zee en op loopafstand van het centrum.We komen hier ieder jaar terug.Een geweldig hotel!

Gereisd Met partner in juli 2019

Volgend jaar weer 😍

Hermien Dorssers
13-7-2019

We waren hier voor het 2e jaar en het was weet een heerlijke vakantie. Alles tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamers, heerlijk eten en een fijn gezellig strand

Geweldig!

Posthumus
13-7-2019

Net terug van 11 dagen Fame Residence. Voor de tweede keer dit hotel bezocht en zeker niet de laatste keer. Mooie ligging. Grote en schone hotelkamers. Zeer vriendelijk personeel, die je eventueel overal mee wil helpen. Obers weten wat je wilt drinken en zorgen dat je niet 'droog' komt te staan. Eventueel minpuntje is het amusement, dit kan veel beter. (er waren acts die ook vorig jaar oktober te zien waren), Ook graag aandacht aan de muziekkeuze. Top dat er wat gedaan werd aan het handoek leggen! Wat je ook zeker moet doen: Haman!

Fantastisch dikke 10

John verheijen
12-7-2019

Dit is echt een super hotel Personeel toppie eten toppie

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch, een prima hotel met fijn personeel

Rob V.
8-7-2019

Voor de zevende keer in dit hotel en (zoals altijd) voelt het weer als thuiskomen. Personeel is altijd vriendelijk, staan steeds voor je klaar en je wordt als een goede bekende ontvangen, vooral Fatma van de guest relations staat altijd voor je klaar, niets is haar teveel Eten is gevarieerd en prima en de kamers zijn ruim voldoende en schoon. Op het strand wordt goed gelet op handdoeken leggen, ze maken foto's en komen later langs om te controleren en eventueel de handdoeken van mensen die niet zijn gekomen weg te halen. Hou wel rekening met een strand met stenen dus surfschoenen zijn geen overbodige luxe. Animatie in de avond is ook meestal ruim voldoende en vooral de disco avond is een groot succes De ligging is een paar minuten lopen van het gezellige centrum van Kemer met daar ook op de dinsdag de textielmarkt. Zullen zeker weer terugkomen (zoals vele andere vaste gasten)

super

Ina Mulder
8-7-2019

heerlijk vakantie gehad in Fame residence. aankomst was snachts maar we kregen brood en drinken. goede kamers alles top. personeel was goed en en heel vriendelijk we hebben ook al la carte gegeten en dat lekker eten en heel goed verzorgt. ik heb goed hulp gekregen met medicijnen die ik niet meer had en dat is goed . als je problemen had kun je naar Fatma en die lost het zo goed mogelijk op. maar we gingen heen om te vertellen dat alles oke was. ik ga er zeker weten volgend jaar weer heen.

Supervakantie

Lian bax
7-7-2019

Alles op loopafstand. Fijn hotel met vriendelijk personeel. En zelfs een manager die Nederlands spreekt.

Familie Krehic
6-7-2019

Fantastisch hotel met zeer goede ligging en super vriendelijke personeel, somige spreken heel goed Nederlands en andere doen hun best om je toch begroeten in je eigen taal. Kamers zijn voorzien van alle comfort en heel proper, eten super lekker. Overdag en s'avonds zijn animaties voorzien voor jong en oud. Alle animators zijn geweldig en doen hun best . We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juli 2019

Het was weer fantastisch.

M. Janssen
5-7-2019

Vorig jaar voor het eerst geweest. Nooit eerder 2x achter elkaar naar hetzelfde hotel geweest. Maar het is een aanrader. Het voelt als thuiskomen. De vriendelijkheid van de mensen is enorm.

Fantastische vakantie waar voor je geld

Jolanda
4-7-2019

Een fantastisch hotel wat een mooie kamer helemaal af zelfs 2 tandenborstels en een scheermesje en scheerschuim top! Goede mini bar,lekker koud. Personeel vriendelijk en attent, en eten voor ieder wat wils. Er is maar 1 minpuntje te weinig ruimte buiten voor de bedjes als haringen in een ton ,zeker aan strand geen ruimte .

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.