Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Wat een fantastisch hotel! Wat een service!

Roos
4-11-2018

Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe! De kamers zijn super schoon, het eten is onwijs lekker, in de avonden veel gezelligheid! 1 woord: fantastisch!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDIC, maneger, 5-11-2018

Beste Roos,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer& Spa

Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden .

Guest Relations Team [email protected]

Voor herhaling vatbaar!

Danny
3-11-2018

Perfecte ligging Zeer vriendelijk personeel Heerlijk eten Rechtstreeks aan het strand Loopafstand van centrum

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Genotrijk en aangenaam

Gulcin
15-8-2018

Wij komen in dit hotel voor de tweede keer. Het hotel is zeer schoon en de ligging is super, ligt direct aan de zee en aan een prachtige boulevard. Het bruisende centrum is op loopafstand, evenals de twee beroemde uitgaanscentra. Het eten is zeer variërend, van ontbijt tot aan het avondeten toe. En niet te vergeten het eten aan de beachbar. Overdag is het vrij rustig in het hotel maar elke avond wordt er wel iets georganiseerd zoals Turkisch Night en Partynight. Ook is er elke avond een dansmoment voor de kleine kinderen georganiseerd door het animatieteam, Linda, Vildan en nog een dame. Iedereen die in dit hotel werkzaam is doet zijn uiterste best om het voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken, dhr Sahmeran Baser liep minstens 80 rondjes per dag door het hotel hiervoor. Bedankt voor een top vakantie Mevr. Fatma Ardic , Mevr. Deniz, Murat, Yilmaz, Salih, Anya, Gokhan, Selda, Raziye, Aycan en Gulcan en dhr. Esen van touroperator

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDİC, maneger, 6-9-2018

Beste Gulcin,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat uw een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer & Spa

Wij danken u nogmaals voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om uw opinie te plaatsen en hopen u nog maals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Guest Relations Team [email protected]

Preisdaler

Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Joop
3-6-2018

Hotel met kleine kamers, goed eten, vriendelijk personeel en mooie ligging vlak aan zee en op loopafstand centrum. Nederlands sprekende manager. Deniz is ook een fijne, leuke, as.manager. Beperkte plaatsen rondom zwembad hetgeen m.i. makkelijk uit te breiden door overdag een gedeelte van het terras te voorzien van ligstoelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geust Relations Manager Fatma ARDİC, maneger, 7-6-2018

Het is een groot genoegen voor ons te mogen lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij kijken er alvast naar uit u heel binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Geust Relations Team

Prima verblijf niet geschikt voor kinderen.

Obi
30-4-2018

Weinig voor kinderen. Erg schoon, eten goed vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDİC, maneger, 15-5-2018

Beste Obi, Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u heeft genomen voor het plaatsen van uw beoordeling over ons hotel.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groet,

Geust Relations Team [email protected]

Super genoten

Boonstra
23-4-2018

Prachtig hotel met mooie locatie aan zee en dichtbij centrum. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en leuk animatieteam. Ook voor gezinnen met kleine kinderen geschikt. Het eten is goed, keuze genoeg en ook tussendoortjes aanwezig. Er zijn veel ligbedden maar als je bedje in de zon wil bemachtigen moet je er wel vroeg bij zijn. Kamers zijn vrij klein maar het voldeed aan al mijn wensen. Het is wel wat gehorig maar daar stoorden we ons nauwelijks aan. Transfer van en naar vliegveld super geregeld. Spa was ook netjes en ruim. Mooie looproutes aangelegd langs de zee, prachtige tuin met veel bloemen. Zeker een locatie om nog eens terug te gaan! Nogmaals bedankt lieve medewerkers van Fame Residence.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018
Geust Relations Manager Fatma ARDİC, maneger, 15-5-2018

Beste Fam Boonstra,

Het is altijd leuk om een reactie als deze te mogen lezen. We zijn zeer tevreden met uw geslaagde ervaring en kijken er al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Geust Relations Team [email protected]

3e keer, en weer reuze naar ons zin gehad.

Ronald
30-8-2016

Inmiddels alweer 2 weken aan het werk...... Dit jaar zonder dochter ivm stage, hotel was gerenoveerd wat volgens ons nog niet nodig was maar wel goed gelukt is. Na 2 x een familiekamer te hebben gehad aan zee en zwembadzijde zaten wij dit keer (omdat wij met zn drietjes waren) aan de wegkant. Normaal zou ik gelijk naar Fatma gaan ("Hoi Fatma xx ;-)))") om wat anders te regelen, maar tot onze verbazing zaten wij heerlijk aan de wegkant, lekker balkonnetje en 's nachts nog even mensen kijken vanaf balkon ;-)

Mijn collega hieronder "De Hienekampjes" hebben wel gelijk qua animatie, die is minder dan andere jaren, voor de kleintjes perfect en overzichtelijk. Voor 15+ is er minder te doen.

Het team daar is voor 90% altijd vriendelijk en behulpzaam, soms wel eens een chagerijntje, maar hé......wat doen wij als we een uurtje of 12 in de hitte staan.......

Dorp en strand lekker dichtbij, nieuwe binnenbar bij het zwembad is ook een vooruitgang, alle drank koud en super eten.

We love it

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Uitstekend!

Carla
21-8-2016

Een uitstekend hotel waar je heerlijk tot rust komt en op je wenken wordt bedient.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Nog beter dan verwacht

Marije
8-5-2016

Prachtig hotel, niet zo mega groot. Personeel was heel vriendelijk en superlief tegen de kinderen. Geen grote groepen jongeren, vooral ouderen en wat gezinnen. De sfeer is ontspannen, rustig. Eten is ontzettend goed, chefkok loopt regelmatig rond om de kwaliteit te controleren en een praatje te maken. personeel doet duidelijk hun best om je het naar je zin te maken. Fooi geven is gebruikelijk maar je word er niet dwingend om gevraagd. Animatie is enthousiast en leuk, fotografe professioneel en goed. Al met al echt top! Als inkalven minpunt moet noemen is de gehorigheid van de familiekamers, maar de kamers zijn ruim, luxe en schoon dus waar hebben we het verder over :) Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Super Hotel beste ligging in Kemer

Jan
16-9-2015

Mooi en super schoon Hotel in Kemer. Wij komen hier al 10 jaar met en zonder kids. Er zijn altijd redelijk veel Nederlanders in het Hotel. De ligging is in het centrum en direct aan de boulevard en het strand. Kemer is een mooie en rijke stad met grote jachthavens en enorm veel winkels. We raden iedereen dit Hotel aan zoals zovelen. Het management en personeel zijn top en Fatma is een perfecte Manager voor de gasten. Wij komen graag nog vaak terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.