Hotel Fame Residence Kemer

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1646 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 8Art04-10-2019

Prima hotel niet te groot en niet te klein

Kemer is een leuke plaats In de andere hotels zitten best veel Russen maar hier valt het wel mee.

• 10Ziya15-09-2019

Fantastisch!

We zijn nog maar 3 weken terug van dit hotel,wat een topvakantie achter de rug. We voelden ons gewoon thuis,iedereen heel vriendelijk en behulpzaam,heb dikke vrienden gemaakt in dit hotel ( Mustafa van security,Mevlut de lifeguard,Serap van animatieteam en Özlem van beachbar ) dankzij jullie heb ik super vakantie gehad. Eten was super verzorgd en lekker met dank aan chef Ramazan. Qua ligging is het hotel heel centraal,winkels,disco's zijn op loopafstand. Privestrand is super fijn,zee is super proper en niet koud.Zeker voor herhaling vatbaar. Chapeau!!!

• 10Trea winter31-08-2019

Super hotel

We hebben er weer een super fijne en relaxte vakantie gehad vriendelijk personeel gewoon een prima hotel

• 10Melanie16-08-2019

Super hotel

Net 2 dagen terug van een super vakantie in Fame. Het hotel is erg mooi en zeer schoon, veel keus met eten (waar je wel vroeg bij moet zijn want 19.15/19.30 zit het restaurant vol). En uiterst vriendelijk personeel.

Op het strand waren ruim voldoende bedjes en er werd goed toezicht gehouden of de bedjes ook echt bezet waren.

Het is een kleinschalig hotel wat ook te merken is, het is veel rustiger maar wel erg gezellig met voornamelijk Nederlanders ook zijn er Russen maar daar heb je totaal geen last van.

Het personeel weet wie je bent en wat je wil drinken. Vooral Yilmaz sprong er echt uit, hij loopt super snel, weet wie je bent en loopt er altijd met een glimlach. Hij weet echt wat hij doet en is zeer goed in zijn werk.

Al met al hebben wij een super vakantie gehad en komen volgend jaar graag terug.

• 10Fam. Franssen14-08-2019

Geweldige vakantie gehad

Een geweldig all inclusive hotel met fijn zwembad en rechtstreeks aan zee met fijn strand met ligbedden. Het eten is voortreffelijk en keuze genoeg. Het personeel is heel vriendelijk en je mag alles vragen en ze zullen proberen om het voor je te regelen.

• 10Familie Smulders-Essinger10-08-2019

Volgend jaar weer!

Perfecte ontvangst Ruime schone kamers Heerlijk eten, iedere dag opnieuw Kleinschalig, gezellig ook in de avond Heerlijk zwembad met ruim aantal ligbedden waarvan de handdoeken worden weggelegd als er na een tijd nog niemand op ligt. Aan het strand, op een halve minuut afstand, ook ruim aantal ligbedden. En daar kun je ook nog heerlijk eten en drinken krijgen. De animatie is tov vorig jaar veel verbeterd Dat komt met name door de kleine man “Kiki” Hij zorgt dat velen deelnemen aan de activiteiten, zonder enige verplichting. Het personeel is super aardig, stuk voor stuk! We zijn er nu voor de tweede keer geweest, nog veel personeel die we dan weer terugzagen en van sommige “ speciale” * een big hug ontvangt. Echt super lief allemaal!!!! Volgend jaar hopen we wèèr te kunnen gaan, Dit prachtige hotel krijgt van ons een dikke vette 10!!! Hopelijk tot volgend jaar * Yilmaz, Mehmet, Mustafa, Gökhan, Derya, Abdullah, Fatma

• 8Nicole09-08-2019

Leuk voor een keer

Prima hotel. Leuk ontvangst. Aardig personeel. Zeer behulpzaam. Heel schoon zowel kamer als gang als de wc. Wellness centrum prettig en netjes. Kamer had 2 persoonsbed en 2 persoonsslaapbank, ondanks dat best ruime kamer. Weinig bedden bij het zwembad dus je moet in de ochtend vroeg zijn. Maar je kan ook prettig zitten in de schommelstoelen of terrasstoelen. Zwembad zou 1,60 diep zijn is echter veel dieper dus kon nergens staan. Eten is prima maar was ik eerlijk gezegd na aantal dagen wel zat. Zelfs op het strand kun je eten en drinken krijgen. Entertainment is in de avond ok, niets spectaculairs. Je krijgt nooit dezelfde cocktail, smaakt telkens anders ondanks dat je dezelfde vraagt. Zit vlak bij centrum van kemer. Centrum kemer vonden wij niet zo gezellig en veel te veel opdringerige mensen.

• 10Carla29-07-2019

Heel fijn, niet al te groot hotel!!

Een heerlijke vakantie gehad bij Fame Residence Kemer. Mooie kamer en badkamer. Zeer vriendelijk personeel die er zeker aan bijdragen dat je een fijne vakantie hebt! Met een paar stappen direct op het strand. Fijn dat ze daar blijven controleren op handdoeken die worden neergelegd. Blijf dat vooral doen, ook bij het zwembad. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat de discotheek niet open was. De muziek stopt bij het zwembad om 23.00 uur (snap ik voor eventuele overlast) maar dan is er niet veel meer te doen voor de iets oudere kinderen. Ondanks dat wil ik er zeker nog eens heen gaan. Je voelt je er zeer welkom!

• 10Fam. Belkadi23-07-2019

Geweldig!

Wat een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Ze zorgen ervoor dat je echt vakantie kunt houden. Er ontbreekt zich echt aan niets tot in de kleinste details zorgt het personeel voor je. Wat hebben wij genoten! Wij willen echt iedereen bedanken. De schoonmaak, bediening , barpersoneel, entertainment, beveiliging enz enz. echt allemaal vriendelijk. En wat wij fijn vonden was dat wij geholpen werden door Fatma(Nederlands sprekend). Echt een lieve vrouw. Dit hotel is super schoon en je voelt je welkom. Wij komen zeker nog eens terug🌞🌴🥂

Geust Relations Manager Fatma ARDIC, maneger, 25-07-2019

Beste Fam Balkadi,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

Geust Relations Team [email protected]

• 10Van der ven12-07-2019

Fantastisch!!

Voor de 2de keer naar fame residence geweest. In een woord fantastisch! Vriendelijk personeel. Kamers super schoon. Eten is gevarieerd en goed. Als er iets is kan je altijd terecht bij Fatma. Wij hebben gegeten bij het a la carte restaurant. Dat was helemaal fantastisch! Je bent binnen 5 minuten lopend in het centrum van Kemer.

Geust Relations Manager Fatma ARDIC, maneger, 25-07-2019

Beste Fam Van der ven,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u heeft genomen voor het plaatsen van uw beoordeling over ons hotel.

Het is een groot genoegen voor ons te mogen lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in ons hotel. Tot het volgende keer.

Geust Relations Team [email protected]

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen