Hotel Fame Residence Kemer

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1646 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10Sehr schönes Hotel sehr sauber und freundliches04-10-2019

Dit hotel is het beste van Kemer

Zeer mooi en vriendelijk. Hotel aanbevolen

• 9Gökhan. K11-08-2019

Top hotel! 😍

Een top hotel! Waarbij hygiëne, service en de gastvrijheid van het personeel hoog in het vaandel staan. Dagelijks wordt er met uitermate aandacht; op verscheidene tijden en gedeeltes van het hotel (restaurants, beachbars) verse maaltijden/hapjes verzorgd. Een comfortabele spa en welness ruimte; warm ontvangst zoals ik het in Turkije gewend ben! Belangrijkste van alles; direct aan een superschoon strand gelegen die de mogelijkheid biedt om af te wisselen met het zwembad. Kortom een top verblijf, welke zeker voor herhaling vatbaar😍

• 2018
    10Ingrid Rietdijk03-11-2018

Echt vakantie!

Eigenlijk wil ik niet te positief schrijven over dit hotel. Het wordt te populair! Met moeite heb ik nog een kamer kunnen krijgen. Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk. Fijne kamers, heerlijk eten, heel lief personeel, prachtige omgeving. Lieve bevolking. Ik ga met een gerust hart savonds nog in mijn eentje een stuk wandelen. De winkelstraat is prachtig geworden. Kortom, ik voel mij daar echt thuis.

• 9Lydia de Ruiter01-11-2018

Heb voor volgend jaar alweer 2 x geboekt,

Het is een fantastisch hotel, ben er nu 4 keer geweest, het voelt als thuiskomen. Het personeel is geweldig, de ontvangst, de kamers, het strand, het eten, en Fatma de manager spreekt Nederlands en dat is vooral voor wat oudere gasten er prettig.

• 9Meta03-06-2018

Super!

Mooi hotel, mooie en schone kamers. Vriendelijk personeel. Goed eten en volop keus. Zeer zeker is ook de snackbar aan het strand een aanrader. Zou alleen fijn zijn dat hij tot 17.00 uur open zou zijn. Animatie van goed niveau en afwisselend. Fijn hier aan was ook dat je niet naar voren getrokken wordt om mee te doen. Het was 's avonds ook altijd druk en gezellib buiten op jeg terras. Als mensen een slechte beoordeling geven dan vraag ik me af wat ze gewend zijn thuis? Kaviaar op een gouden bordje geserveerd door een prive-butler? Ik heb er een topvakantie gehad. Als ik dan toch een minpuntje zou moeten opnoemen dan is dat de vierkante wc-bril. Dat zit niet zo lekker haha.

Geust Relations Manager Fatma ARDİC, maneger, 10-08-2018

Beste Meta,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Geust Relations Team [email protected]

• 2017
    10Frans Lodesteijn05-07-2017

Heerlijk hotel voor een relaxed verblijf

Prachtig hotel, zeer veel faciliteiten van hoog niveau ! Geweldig wellness gedeelte in hotel met sauna, hamam en massage opties. Fijne kamer, zeer schoon en alles in perfecte staat. Uitgebreide invulling van het all inclusive concept op elk moment van de dag. Zeer vriendelijk goed verzorgd personeel, stralen uit er te zijn voor de gast ! Helaas is het gewoonte dat de gasten vroeg in de ochtend een bed bezetten door het neerleggen van een hotelhanddoek en vervolgens grote delen op de dag er niet zijn.

Fame Residence Kemer&Spa, maneger, 07-07-2017

Beste Fam Lodesteijn,

Hartelijk dank voor uw leuke recentie over ons hotel!

Gasttevredenheid staat hoog in het vaandel en daarom stellen wij uw feedback ten zeerste op prijs. Het gehele team stelt alles in het werk om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gevoel van thuis zijn te creëren.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Hartelijke groeten,

• 10Maikel van hulst22-05-2017

Wat een ontzettend goed hotel

Dit hotel is echt heel goed en heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad. Erg vriendelijk personeel goede kamers en heel goed eten. Voor herhaling vatbaar

Fame residence kemer&Spa, maneger, 27-06-2017

Beste Maikel, Wij zijn zeer verheugd om uw leuke beoordeling over ons hotel te mogen lezen! Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Hartelijke groeten,

• 8Corrie Van Rossum van der Vlieth05-05-2017

Ik ben er al 25 geweest

Het is een goed hotel alles kering netjes en schoon het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam alleen is er weinig er is wel een zwenbad maar zonder glijbanen oid.

Fame residence kemer&Spa, maneger, 15-05-2017

Beste Corrie, Heel hartelijke dank voor de recentie,

We vinden het altijd leuk om onze vaste gasten te mogen verwelkomen en kijken dan ook uit naar uw volgend verblijf.!

Met vriendelijke groeten,

• 10Ingrid 💋💋25-04-2017

Voelt als mijn tweede huis!

2x per jaar kom ik in dit hotel. Voor-en najaar. Ik ben een alleenstaande vrouw en voor mij voelt het heel vertrouwd en veilig om hier vakantie te houden. Iedereen in het hotel doet alle moeite om het je naar de zin te maken. De kamers zijn heel comfortabel, het eten is verrukkelijk. De service is geweldig. De tuin, met uitzicht op zee, is prachtig. Het gezellige centrum op 5 min loopafstand. Kortom: een echte aanrader.

Fame residence kemer&Spa, maneger, 15-05-2017

Beste Ingrid,

Gasttevredenheid is primordiaal bij Fame Residence Kemer&Spa. wij willen u bedanken voor uw kostbare tijd .

Al onze collega's doen hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te laten beleven!

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Met vriendelijke groeten

• 7Carla01-03-2017

Goed hotel en perfect personeel

Perfecte dienstverlening aan de receptie. Altijd voorkomend en vriendelijk. Maar ook de overige medewerkers, allemaal aardig. Ontzettend schoon hotel. Op de kamers is alles aanwezig, douche, shampoo, tandpasta, scheergerei en föhn. Super geregeld! De mogelijkheid om een extra diner tegen weinig meerprijs is een absolute aanrader! Echt smakelijk eten. Minibar en koffie en thee zetten op de kamer was erg fijn. Voor de minibar wordt niets extra berekend. ( geen alcohol)

Minder prettig: De kamers direct boven de restaurants zijn erg gehorig. ( Ik kon van kamer wisselen. Er bestaan (voordeel)kamers met 1 of 2 persoonsbedden, dit wordt met toewijzen niet gecommuniceerd. Kom je in de avond laat aan, is er geen mogelijkheid tot iets te eten. De "late soup" om 22:30 dekt de trek niet.

Fame residence kemer&Spa, maneger, 12-04-2017

Geachte Carla,

Bedankt voor uw keuze in Fame Residence &Kemer Het is altijd leuk om een reactie als deze te mogen lezen.

We zijn zeer tevreden met uw geslaagde ervaring en kijken er al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen