Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
Hotel Fame Residence Kemer
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

179 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Mooi hotel maar nooit meer.

Jacqueline
20-9-2018

Goede service, schoon, geweldig eten. Gezellige tuin met zitjes. Erg mooi uitzicht. Kamers erg mooi maar vreselijk gehorig, alles wat de buren zeggen kun je letterlijk verstaan. Aangezien de gasten voor 50% uit het Oostblok komen is er veel overlast. Strand is erg smal en je ligt dan ook bovenop elkaar. Jammer, deze twee minpunten zorgen ervoor dat dit hotel voor ons geen tweede keer wordt bezocht.

Gereisd Anders in september 2018

Prachtig hotel!

Heidi
7-8-2017

Fame residence is een schitterend hotel! Prachtige ligging, lief personeel en uitstekende keuken! Voor ieder wat wils! Heerlijk vermaak in de avonduurtjes... kiezelstrand direct aan hotel, met strandbar plus eetbar! Geweldig allemaal! En het temperatuurtje daar 😍 Wij gaan volgend jaar weer terug hierheen!! Een dikke verdiende 10!!! Tot volgende jaar lieve mensen!

Gereisd Anders in juli 2017

Heerlijke vakantie

Diana Tabak
17-6-2017

Het is een heel mooi hotel waar je met open armen wordt ontvangen. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers en zeer goed eten. Het dorp met winkelstraten ligt op kleine loopafstand van het hotel Wij gaan er zeker nog een keer naar toe

Gereisd Anders in april 2017
Fame Residence Kemer&Spa, maneger, 4-7-2017

Beste Diana,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een aangename vakantie heeft beleefd in ons hotel.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Hartelijke groeten,

Lekker ontstrest!

De zussen Tan
5-4-2017

Fantastisch hotel. Goed onderhouden, ziet er prachtig uit, nette kamers met alles erop en eraan. Hele warme ontvangst door gastvrouw Fatma en alle collega's! We hebben genoten van alle faciliteiten die Fame Residence te Kemer te bieden heeft. Met name de Welness en Spa afdeling zijn een grote aanrader. Geniet van een lekkere massage door een van de lieve dames! Je komt zeker tot rust. Ook van de overheerlijke maaltijden hebben we bijzonder genoten. Voor ieder wat wils! We genoten van de prima service van deze hardwerkende hotelmedewerkers. De ligging is ook zeer gunstig. Op loopafstand van het centrum. Van de politieke situatie hebben we niks negatiefs gemerkt, ook niet op de luchthaven. De mensen van zowel in als buiten het hotel waren allemaal heel vriendelijk en gastvrij. Wij voelden ons thuis en bij vertrek leek het alsof wij afscheid namen van onze familie! Dus m.a.w. Wij gaan zeker weer eens terug! Is zeker voor herhaling vatbaar!

De zussen Tan

Gereisd Anders in maart 2017
Fame residence kemer&Spa, maneger, 12-4-2017

Beste Zussen Tan, Het is een groot genoegen te mogen lezen dat jullie een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer & Spa Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden . Wij danken u nogmaals voor uw kostbare tijd die u heeft vrijgemaakt om uw opinie te plaatsen en hopen u nog maals in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

Weer een super vakantie gehad!

Brigitte kerkhofs
17-10-2016

Ik en mijn ouders hebben er weer een super vakantie gehad! Mijn ouders waren 50 jr getrouwd en we zijn heel erg verwend! Bedankt Fatma deniz Diana en de rest natuurlijk.....allemaal jullie waren top!! We komen weer terug! Tot snel weer xxx

Gereisd Anders in oktober 2016

Zeer goed echt een aanrader

Jacqueline heuten
4-8-2016

Dit hotel is een fijn hotel om je vakantie door te brengen,wij zijn net 2 dagen thuis na 10 dagen Fame Residence het is echt een goed hotel,eten en drinken is lekker de kamers en de algemene ruimtes zijn zeer schoon en de tuin is mooi onderhouden.de enige minpuntjes zijn toch wel de meneer van de hammam beneden die wou ons oplichten door voor 2 massages 100 euro te vragen terwijl andere mensen voor minder geld de hele behandeling konden krijgen die werd ook nog boos ook toen wij zeiden dit niet te doen voor die prijs en het animatieteam dat was ook niet echt je van het die zat de hele dag kopjes koffie te drinken met de gasten die 3/4 keer per jaar daar komen.Maar al met al is het een zeer goed hotel en zit je hier goed

Gereisd Anders in juli 2016

Top hotel

Jenny Reigwein
3-5-2016

Heerlijke vakantie gehad voor de tweede keer daar, super hotel lieve mensen mooie kamers strand top met bar en snackbar op naar devolgende keer

Gereisd Anders in april 2016

Prachtig hotel, een tweede thuis!

H.Mulder
15-4-2016

Zeer gastvrij, je wordt op je wenken bediend

Huiselijk, hulpvaardig, heerlijk ontspannen

Kattarina
15-4-2016

Erg goede service! Was met mijn zoontje van 8maanden en (mindervalide) moeder. Iedereen erg vriendelijk en hulpvaardig. Zeer variërend en uitgebreid buffet 3x per dag. Hangt een ontspannen en prettige sfeer. Wij komen zeker terug

Geweldige vakantie locatie.

Debora de Roode
3-11-2015

Hotel Fame in Kemer. Prachtig hotel mooi gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

Gereisd Anders in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.