Hotel Fame Residence Kemerstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1654 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10T Gasthuis22-10-2019

Het hotel wordt gemoderniseerd. Zijn erg benieuwd

Top hotel. 11dagen geweest dit was de 3de x van ons. Alleen vonden wij nu dat er ontzettend veel Russen en Polen waren wat de voorgaande jaren niet zo was.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9S. Kenter18-10-2019

Geweldig!!!

Wat een heerlijk oord!! We werden persoonlijk ontvangen door Fatma en haar team en gelijk goed geinformeerd over alles. We verbleven in de familiekamer, helaas zonder balkon maar omdat het zo'n ruime, schone kamer was met 2 badkamers hebben we dit zo gelaten. Het personeel, zo lief, het eten, zo lekker, het zwembad, heerlijk, strand, geweldig, en alles zoooo superschoon, kortom een superweek gehad!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Pia27-09-2019

Geweldig !

Geweldig hotel, met supervriendelijk personeel, goed eten en fijne, schone kamers. Ik ben er 3 keer geweest en heb het super gehad.

• 10Peperkamp20-09-2019

Perfect hotel. Heel schoon. Iedereen is heel vriendelijk.Goede ligging. Direct aan het strand. Goede bediening. Niks is teveel. We hebben een top vakantie gehad en denken er aan om volgend jaar terug te gaan. Leuke markt op dinsdag.

• 10Roy P18-09-2019

Aanrader

Dit is echt een super hotel ! De kamers zijn erg schoon en het personeel is vriendelijk en het eten in het restaurant is ook uitgebreid en super goed van kwaliteit. In de middag gingen wij vaak even naar beneden richting het strand en daar kon je onwijs lekkere wraps of hamburgers halen (aanrader) en veel meer andere dingen. Je komt echt niets tekort want in de middag kan je ook ijs en wafels halen. Wij komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

• 8Wakker08-09-2019

Rustig gezellig zon zee

Rust en netheid . Gezelligheid Eten mag wel meer variatie in komen

• 10Eveline Otten29-08-2019

fantastisch.

echt top hotel. goede service, divers eten en ook divers animatie programma. vriendelijk personeel. iedereen staat altijd voor je klaar als er iets is of je wilt iets weten. 5 sterren hotel verdient een dikke 10.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Rinse Van den Brink10-08-2019

Top! prachtig hotel!

Fantastisch uitzicht! Prachtige ligging en zeer verzorgd hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Jannie en Annie08-08-2019

Fantastisch Hotel 5 sterren meer dan waard

Het is geen zandstrand maar een kiezelstrand Animatie was goed. Eten voortreffelijk Ligging ideaal vlakbij centrum Kemer

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Raimond van der Hoek03-08-2019

Helemaal geweldig!

Het hotel is keurig netjes. Vanuit de hal ben je meteen bij de receptie, het restaurant, het winkeltje en een verdieping lager bij het SPA gedeelte. Ook op 20 meter afstand is dan het zwembad. 20 meter verder is dan ook het strand. Alles dichtbij gelegen. Er is een zacht inloop gedeelte waardoor je zo het water in kan zonder over de kiezels te lopen. Het eten is zeer goed en divers. Je kunt zelf iedere keer nieuwe combinaties maken. Vlees,vis,aardappels,pasta,stoofpotje,fruit en natuurlijk de toetjes. Spagedeeltje is ook fijn. Massages zijn niet duur en worden door een goede masseuse gegeven. Ook de sauna en het binnenzwembad zijn goed. De bediening is overal waar je komt vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt vlak bij het gezellige stadje waar je vriendelijke restaurantjes en winkeltjes vind. Kortom een super vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2019

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen