Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

2008

niet kindvriendelijk

kikken
4-11-2008

hotel ziet er prachtig uit en de ligging is geweldig, maar wij kregen een fam kamer, die eigenlijk maar 3 bedden had, een kind kreeg een opklap- bed dat we steeds voor de kast moe- sten wegschuiven.in mei wilden we binnen zwemmen, maar er mocht nietgepraat worden!er was kinderbuffet maar slechts om de 3 dagen frieten. ook de rest van het eten was eerder 3 sterren waard.

Gereisd Familie in Tue Nov 04 2008 21:23:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

m.j. braber
22-10-2008

wij zijn van 5 tot 15 oktober in dit hotel geweest. Nooit meer. Het eten was geen een avond warm. Er was geen animatie meer, alles werd opgeruimd. Terwijl er gezegd was dat het hotel het hele jaar open bleef ging het 20 oktober dicht. Mensen die later geboekt hadden werden zonder pardon naar een ander hotel gebracht.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel

Marijke
18-10-2008

prima hotel, vriendelijk personeel, niet alle kamers hebben een balkon, uitgebreid buffet

Gereisd Familie in oktober 2008

NIET HIER VAKANTIE

Venessa en Henk
12-9-2008

Pas terug van Fame Residence Kemer (juli), zijn we blij dat we thuis zijn. Hotel is een schande, totaal onderkomen, eten is volledig russisch en dus voor ons afschuwelijk. Personeel onvriendelijk,Servies en glazen smerig! praten meestal nog niet eens engels. Pier is een houten wrak, verscheidene bars zijn niet open, sommige dagen is er zelfs geen koffie,cola of water. Voor een geslaagde vakantie moet je zeker niet hier zijn.

Gereisd Familie in Fri Sep 12 2008 22:51:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bar en Boos

harrie
5-9-2008

We hadden dit hotel geboekt maar moesten in de annex logeren. Zelden zo'n slecht hotel in turkije meegemaakt. Lauw bier, eentonig eten, hordes luidruchtige russen, piepklein zwembad stinkende gangen en ga zo maar door. We hebben al vele vakanties in turkije dus weten echt wel het verschil tussen een 5 sterren en andere hotels. Dit was echt te triest voor woorden. De facilteiten van het residence gedeelte zijn niet meer beschikbaar dus weet zeker wat je precies boekt wil je niet in dezelfde ellende terecht komen als wij.

Gereisd Familie in september 2008

Super hotel

Chantalle
24-7-2008

Wij zijn gisteren terug gekomen van 15 daags verblijf in hotel Fame! Dit hotel is absoluut een aanrader. Alles goed geregeld, goed eten, leuke animatie. Kamers ruim genoeg, goed schoon.Eten ook erg goed, voor elk wat wils! Zeer vriendelijk personeel, doen echt alles om het naar je zin te maken. hotel ligt meteen aan het (kiezel)strand, super uitzicht! kortom perfecte vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar! Kemer is een heel mooi plaatsje!

Gereisd Familie in juli 2008

Aanrader!!!!!!!

Liesbet, Gunter, Milan en Kaya
15-7-2008

We hebben ons enorm geamuseerd in Fame Residence Kemer! We zijn jonge ouders met 2 kindjes van 2 en 4 jaar en het was een erg geslaagde vakantie! We arriveerden met onze kleine jongens om 3u 's nachts in het hotel en werden zeer goed opgevangen! Het personeel bekommerde zich direct over hen en dit bleef de hele vakantie zo.
En ja, de russen, die moet je er maar bij nemen... We maakten er ons zeker niet druk in. We hebben er ook een aantal fijne mensen leren kennen (bij deze, groetjes aan iedereen!) De omgeving is ronduit fantastisch, net zoals het eten (in overvloed!) en de kamers. Kortom: een GESLAAGDE vakantie!!!

PS: bij deze nog een dikke kus aan SUNAY van Milan!

Gereisd Familie in juli 2008

Fatwa

Mark
3-7-2008

Voor de 'Fatma' aanbidders: Fatma heet Fatwa hoor en ik heb een minder goede ervaring met haar. Voor de rest: een perfect hotel met uitstekend eten en een uitstekende service als je dus niets uitzonderlijks meemaakt..

Gereisd Familie in mei 2008

wij waren hier half mei 2008 voor een week

G. Cornelis
26-5-2008

wij waren hier half mei 2008 voor een week. In eerste instantie niet de kamer zoals beloofd maar na tusssenkomst van Fatima kregen wij binnen 3 uur een andere kamer die aan de verwachtingen voldeed. De obers en al het andere personeel zijn zeer vriendelijk en willen graag wat extra voor je doen. Ook op het strand. De keuze in eten is uitgebreid moet wel heel gek zijn wil er niet iets van je gading bijzitten. Ook voor kinderen en mensen met een dieet is er een aparte hoek. Aan de toetjes kan je helmaal ziek eten. Verder is het er goed schoon ook op het strand. Wij vonden de avond animatie wat minder maar overdag was er ook genoeg te doen. Hotel ligt op steenworpafstand van leuk winkelcentrum. Komen wel veel Russen maar moet zeggen heb ze wel erger mee gemaakt. Kortom voor ons een hotel waar wij zeer zeker nog een keer terug zullen komen.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik ben net vandaag terug gekomen van een week fame We een

Kruit
26-4-2008

Ik ben net vandaag terug gekomen van een week fame residence.. We hebben een super week gehad, alles was perfect. De obers waren zeer vriendelijk en het hotel zelf was super mooi. Het eten was goed, alleen wel eentonig. Volgend jaar weer!! Het weer was super, 25 tot 30 graden, perfect dus!

Gereisd Familie in april 2006

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.