Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°21°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

834 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Geweldig hotel!!

Geert
16-6-2019

Wij zijn hier heel vaak op vakantie geweest en dit omdat het elke keer weer super goed is. Vriendelijk personeel, erg schoon en lekker eten. Gemoedelijke sfeer. Maar dit jaar was het toch beter dan al die jaren. Dit keer omdat de animatieteam beter was dan al die andere jaren. We zijn dit keer echt ge-entertaint. Elke dag hebben we gedart en we hebben zoveel lol gehad samen with Sercan van de entertainmentteam. Hij doet zijn werk heel professioneel is vriendelijk en maakt iedereen aan het lachen. Ik verheug me op volgend jaar om samen met Sercan weer te darten!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch!

Andre en Christina
13-6-2019

Super hotel! Leuke ontvangst in het Nederlands door Fatma. Zeer vriendelijk personeel en propere kamers, buffetten zeer gevarieerd en lekker. Kortom, alles wat nodig is voor een geslaagde vakantie

Goed hotel

Monica
12-6-2019

Goed hotel 👍Bijna in het centrum🏨 Entertainment niet geweldig. Weinig van het entertainment personeel gezien.Geen leuke balspelen in het zwembad of s,avonds⚽️🏓🤽‍♀️ leuk vermaak.Goochel show en Turkse avond enz (vreselijk).Geen leuke muziek avonds en meer Nederlanders vonden dat.Wij hadden leuke groep Nederlanders dus vermaken deden we ons wel. Eten super.🌮🥙🥗🍧🍰🍔🌽🥒 Variatie zat ook op het strand goed eten. Schoonmaak zou beter kunnen op de kamer.🤔 Wc klep werd niet echt meegedaan van afstand zag je dat het niet schoon was. Er werd ook niet echt op de wasbak was opgetild.😫 Maar ja zoveel kamers op een dag doen is dan ook snel werken. Tip,Misschien zouden jullie goede koffie kunnen verkopen Goede cappuccino☕️ of zo.Ik denk dat dit net zo als de jus de Orange bij ontbijt goed zou verkopen.Die apparaat koffie ☕️niet te drinken. Verder gewoon prima hotel. In winkel straat Kemer vreselijk opdringerige verkopers.

Preisdaler

Hotel is fantastisch echt een aanrader

Nel marce
11-6-2019

Hotel heel goed eerste keer hier voor herhaling vatbaar alles goed bediening animatie is wel een 10 waardig sercan erg vriendelijk heel aardig personeel ik raad de mensen aan die naar keer gaan dit hotel te nemen

Gereisd Met partner in juni 2019

Zeer goed hotel

Marc Vandepaer
7-6-2019

Wij waren hier voor het eerst en vinden het super. Niets negatief te vinden. Iedereen heel vriendelijk, lekker eten, mooie kamers. Animatie goed. Sercan is een rustige en super vriendelijke gast. Staat altijd klaar.

Beste Marc,

Bedankt voor uw keuze in Fame Residence Kemer&Spa Het is altijd leuk om een reactie als deze te mogen lezen. We zijn zeer tevreden met uw geslaagde ervaring en kijken er al naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Geust Relations Team

Super!

hulten - simonis
1-6-2019

Wij zijn er nu 3 keer geweest en het is in een woord fantastisch . Wij komen hier graag terug. Personeel heel vriendelijk en super gevarieerd eten. Kamer alles aanwezig en goed schoongemaakt.

Beste Simonis,

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel. Ook willen we u harteliijk bedankt voor uw complimenten, deze zullen met het gehele team gedeeldt worden.

Tot het volgende keer! Hartelijke groet,

Geust Relations Team [email protected]

2 weken méér dan fantastisch!

Hendrikje Schram
30-5-2019

Méér dan een uitstekend hotel, goed management en zéér vriendelijk en goed personeel. Hygiene méér dan voldoende, kamer rustig en ruim voldoende. Een aanrader om nogmaals te gaan. Room 1103. Handdoek reservering bij zwembad wordt niet toegestaan. )Geweldig'.

Beste Schram,

Bedankt voor uw reactie over uw verblijf in ons hotel.

Tot het volgende keer!

Hartelijke groet,

Geust Relations Team

[email protected]

Heerlijk genoten van onze vakantie tot oktober !

Walter Hogers
29-5-2019

Top Hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding + Punten : Compact opgezet en goed ligging t.o.v. centrum , vriendelijk en behulpzaam personeel en als laatste beveiliging zichtbaar aanwezig - Punten : Kindvriendelijkheid is minder maar wordt aan gewerkt bijvoorbeeld door op strand een zandbak /gedeelte te maken compliment aan Lifeguard Mevlut voor zijn idee en ook zijn behulpzaamheid richting mijn vrouw

Beste Fam Hogers,

Dank u voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden over ons hotel.

We zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Geust Relations Team

[email protected]

Nooit meer

Cornelia braam
25-5-2019

Hotel kamers gerenoveerd, wij hadden balkon uitzicht op de straat, erg gezellig vonden wij dit. Schoonmaak goed, iedere dag schone handdoeken, airco zeer slecht, geslapen met 30 gr, hier 8 x over gemeld, toen is hij goed gemaakt. Entertainment slecht, leek wel een rustoord, misschien dat sommige mensen hier van houden, wij niet, dus wij gaan niet meer hier terug

Gereisd Met partner in mei 2019

Eerste keer in Fame, volgend jaar graag weer!

Joyce Huisman
23-5-2019

Erg fijn hotel, alles wat je zoekt voor een complete vakantie: strand, zwembad, heel veel leuke winkels op loopafstand. Shop till you drop! Eten in het hotel is prima maar ook buiten de deur kun je lekker eten voor weinig geld. Kamer keurig in orde en personeel erg vriendelijk. Bediening op je bedje aan het zwembad. Wij vonden het vooral fijn dat het hotel kleinschalig en overzichtelijk is en dat je 's avonds zo even lekker het dorp/stadje in kan lopen. Was onze eerste keer maar volgend jaar graag weer!

Beste Fam Huisman,

Het is een groot genoegen te mogen lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons Fame Residence Kemer& Spa

Hartelijk dank voor uw motiverende beoordeling! Op deze manier kunnen onze toekomstige klanten beter geïnformeerd worden .

Tot het volgen de keer.

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.