132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

• G.W.J.Reinartz, 05-05-2014

Hotel probeert alles zo goed mogelijk bij te houden en te vernieuwen zodat het er altijd verzorgd en tip top uitziet. Voor de opgroeiende jeugd zijn er 3 disco,s in de buurt op loopafstand,maar er is geen enkele overlast van het geluid in dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

• Marjan, 21-06-2014

Deze accomodatie is zeker een aanrader. 100 meter van het centrum en het hotel beschikt aan de achterzijde een Eigen strand met bedden en parasols en badhanddoekenservice p[ het strand. Er nis genoeg te doen in de omgeving. 10 minuten van de Bergen af en in de omgeving Disco"s. Maar daar hoor je en merk je niks van.

• wgoudappel, 21-05-2014

Als je de kiezels van het strand zat bent. In de omgeving vlak bij de jachthaven ongeveer 15 minuten lopen van het hotel is het Moonlight park met een mooi zandstrand (betaalde ligbedden). Dit hoort niet bij een hotel maar is erg prettig om te vertoeven en voor kinderen een zandstrand.

• C. van Remmerden, 14-06-2014

Kamer op zeezicht is fantastisch. Excursie naar Mira is zeer gevarieerd en aan te bevelen.

• Kristin Kicken, 24-04-2012

Let op wat je koopt. Ze zijn er scherp bij de douane op Schiphol. Winkeliers zijn erg opdringerig. Gewoon negeren.

• A.Molenaar, 23-03-2014

Boek geen excursie bij Jimmy = Lilha Tour langs de wandelboulevard in Kemer. Goedkoper ja, maar je krijgt niet wat wordt beloofd. In plaats van amfitheater en de rotsgraven van Myra (speciaal nog om gevraagd) een gehaast bezoek aan veel simpelere rotsgraven en amfitheater ergens onderweg. Ook niet zoals beloofd in de folder alle entreegelden inbegrepen, want voor de kerk in Demre moest apart worden bijbetaald bij de gids. En ipv 15 turkse lira bij de kassa ook nog een veel hogere bedrag.

• Thom Leupen, 20-06-2014

Vergeet vooral niet gebruik te maken van de prachtige hamam en neem een heerlijke massage.

• Majo11, 01-04-2014

Neem de trap als je goed ter been bent want de lift is ontzettend langzaam.

• j m mulder, 28-10-2013

Kamers wordem iedere dag schoongemaakt. Leuke dagtochten in de omgeving.

• Juul, 07-07-2014
    • Ga niet volop in het hoogseizoen (juli), erge drukte en vooral met diner is dat niet fijn omdat je dan moet vechten voor je eten
    • Het is een Westers hotel en eigenlijk kan je alles vrijwel met euro's betalen dus vooral ook veel euro's op zak in plaats van lira's.

• Vincent Vloedgraven, 11-08-2013

Stukjes brood meenemen met een luchtbedje de zee op. Als je tot de lijn in het water gaat en je laat het brood los komen er erg veel vissen op af!

• Ingrid Tjon-En-Fa, 30-08-2013

Veel te doen in de buurt. Leuke markten, mooie bergen.

• Tessa, 03-08-2013

Doe een boottocht de omgevingen is prachtig

• Jessica, 12-09-2013

Het hotel is dicht gelegen bij het centrum van Kemer.

• Diane /Dilek en Robert, 16-06-2013

De markt op dinsdag (sali) is een aanrader ...goed afdingen! ! Een boottochtje vanuit de haven is ook aan te raden leuk om het hotel vanaf de zee te zien. PS als je geintereseerd bent in sieraden, kun je zeer goed terecht bij atlas silver de juwelier in het hotel zelf ,zeer vriendelijk en behulpzaam en niet opdringerig zoals de meeste juweliers in het centrum zelf waar je uiteindelijk meer betaald

• erica en fred, 30-08-2013

Ligt dicht in het centrum op loop afstand

• rijdant annick, 10-09-2013

wat leuk was is de winkels 5min van het hotel en ook de markt was leuk om te doen de jeepsafari is zeker een aanrader zoals ook de kabellift 'zeker doen).

• Marjan Bos, 30-08-2013

Alle kamers zijn netjes. De dakterraskamers zijn knus en kamers met balkon en uitzicht op zwembad en strand zijn super. Er is genoeg te doen in de omgeving. Zit ook dicht bij de Bergen. Daar ook gezellig bij meer waar ook in mag worden gezwommen. Kan daar nog heer forel eten voor een klein prijsje. Jeepsafari erg leuk en zeker een aanrader.

• Jos Francken, 28-03-2014

Neem "watersloeffen" mee voor het keienstrand.

• Anny en Jacques Swelsen, 17-11-2013

Excursies via de reisorganisatie zijn veel duurder dan b.v Ginza schuin tegenover het hotel. Dagtocht Myra/ Demre 55euro tegenover 20. euro bij ginza. jeep safari gedaan voor 15 euro. De video die daarvan gemaakt is ( optioneel) is erg professioneel en met gevoel voor detail gemaakt)en met muziek. We hebben daar ook een goedkope hammam geboekt voor 12.50 euro. addertje onder het gras, ook een " medische massage" laten aansmeren a 60 euro p.p. Massage was prima, maar erg duur.

• Sylvie&John, 12-06-2013

Vanwege het grove kiezelstrand, kan je beter wel waterschoentjes meenemen, of anders in Kemer zelf kopen.

• carton ghislain, 05-05-2013

In april is er een ouder publiek met heel vriendelijke en vlotte Nederlanders.

• Henk Jan, 07-05-2013

Neem zeker een massage! Echt aan te raden! Sauna en stoombad zijn heerlijk. Zwembad helaas te koud.

• Peter, 03-05-2013

Aanbevelenswaardig is om ook eens buiten Kemer te kijken naar het Turkse leven.

• fam stricker, 23-04-2013

wifi is niet overal te ontvangen maar daar word aangewerkt werd ons gezegt

• Jansen-Meesters, 14-04-2013

De omgeving is mooi, uitzicht op zee en er is een park met veel kinderspeeltoestellen op 5 min. loopafstand. Bij zee is er een grote veranda/patio met tafels en stoelen + ligbedden, wc en douche's en een keuken waar je van alles kunt krijgen, heerlijk. Benden in het hotel is er een kinderopvang (zeer gezellig) zwembad,sauna,stoombad,beauty center,kapper,fitness room etc. In een woord geweldig.

• leanne, 29-04-2013

het is ideaal dat de winkels zo dichtbij zijn, alleen zou ik toch vooral de markt op dinsdag aanbevelen omdat de prijzen in kemer erg hoog liggen tav andere plaatsen in Turkije.

• Paul Bos, 24-06-2013

Leuke omgeving. Centrum op loopafstand, disco op paar honderd meter en overall leuke tentjes waar je wat kunt drinken en waar het bedienend personeel een gezellige Turkse dans opvoeren. Erg gezellig...Dag en Nacht volop vermaak.

• Paul Bos, 24-06-2013

Er is om het hotel genoeg te doen op loopafstand. Disco op paar honderd meter. Centrum op loopafstand en de Bergen 15 minuten met de auto of taxi. Wij hebben het met de taxi gedaan en is goed te doen. Vooraf wel ff bedrag afspreken.

• Joyce , 25-07-2014

À la carte eten is een aanrader! Het buffet is namelijk niet zo uitgebreid als ik gewend ben van 5 sterren.

• Simone Schulpen, 13-06-2013

Als je met Corendon vliegt : de excursie Antalya is niet aanbevolen. 2-3 uur verplicht in leder en juwelen winkel. In de stad waren we vrij en heeft de gids ons dus niet rondgeleid!

• jseijkens, 09-11-2012

neem een snorkel mee of ga duiken

• Snijders, 28-10-2012

Het stadje Kemer is leuk, niet heel erg groot maar wel gezellig en mooi. Er zit een leuke winkelstraat op nog geen twee minuten van het hotel (links het hotel uit lopen), en op dinsdag is er een grote markt (de grote winkelstraat voorbij lopen en dan loop je er bijna tegenaan).

• Kimmie, 07-10-2013

de dinsdag markt, erg leuk en betaal met lira's , je bent vaak zoveel goedkoper uit

( voor een slof sigaretten scheelde het me ruim 5 euro )

• wdgr, 08-10-2012

Prima zee om te snorkelen, veel vis en zelfs een grote zeeschildpad gezien, gezellig om wat te eten/drinken boven in de witte klokkentoren bij het busstation. Leuke boottocht gedaan via de man op het strand (boot: Barones). Kemer is een mooie plaats maar wel wat duurder dan de gemiddelde andere Turkse badplaatsen.

• robknollenburg, 05-10-2012

ligt aan een leuk straatje langs het strand tussen een aantal leuke parken en kemmer zelf een mooi onder houden plaatsje waar je nog ge moedelijk door heen kan lopen nog in deze tijd van het jaar nog lekker warm

• Margriet2607, 20-09-2012

Maakt wat leuke excursies naar Myra, Bootexcursie en een dagje Antalya

Neem waterschoenen mee!

• Fam.van Gelder, 23-08-2012

Op dinsdag is er een markt in het centrum

• Marjolein, 22-08-2012

Er waren een paar clubs dichtbij waar je gratis naar binnen mocht als je met een bus vanuit het hotel mee ging. Er worden ook erg veel excursies georganiseerd, wij hebben de jeepsafari gedaan, een excursie naar Myra en Kokova (oude graven, kerk van Sinterklaas, boottocht over verzonken stad) en naar een hamam geweest dit was erg leuk! Bij het strand kon je op een bananeboot of op een band/bank achter een boot of parasailing. ik heb parasailing gedaan, was leuk maar niet spectaculair was ook duur

• Michel Nievergeld, 30-08-2013

De volgende tips kan ik geven: - Vraag direct je WIFI wachtwoord. Er is een snelle verbinding in de Lobby - Vanuit Arke kun je excursies doen. TIP: Angels Garden + boottocht + olympus. Dit is allemaal op 1 dag. Kosten +- 70,- euro PP.

• Iris van Kuijk, 17-08-2012

Ga eens shoppen in het gezellige centrum van Kemer of doe mee met een excursie (de watervallen in Antalya bijvoorbeeld). Een stukje lopen van het hotel af aan het strand, heb je ook de mogelijkheid om een jetski te huren of te parasailen enzovoorts. banana-jet ski-parasailing-sea parachute

• Familie van Bladel, 13-08-2012

Nogmaals, het meeste personeel was ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam, zelfs aan het strand. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Zeker ook de moeite waard voor mensen in een rolstoel.

• Kevin, 31-07-2012

De stad Kemer is aan te bevelen, in vergelijk tot side en bodrum word je niet de winkel in gesleurd, en accepteren ze snel een "nee" .

• Annika, 31-07-2012

Het stadje kemer is een leuk stadje, echt een aanrader, de verkopers zijn niet heel opdringerig en nemen vaak genoeg met nee. Verder is er nog genoeg diversiteit in de winkels.

Ik zou de fotograven in het hotel overslaan, bij ons was de fotograaf een half uur te laat bij de afspraak, we moesten bijna een uur langer wachten tot we de foto's konden zien en daarna was er een foto verkeerd besteld. Waarop we na een afspreek weer 3 uur moesten wachten. En de meeste foto's waren slecht belicht.

• Jeanine Moolenaar Margés, 21-04-2012

We hebben ons prima vermaakt met een dagje naar Demre, winkelen, zwemmen en een saunagang in de Spa van het Hotel. Een Hamam behandeling en massage is echt een aanrader, en niet duur! De zon kwam toch nog en dan is het heerlijk aan het strand, bedjes genoeg en eten en drinken bij de strandbar zeer goed. Het is een kiezelstrand dus waterschoenen zijn nuttig om de zee in te gaan, Er is genoeg te doen in de omgeving en je kunt makkelijk wandelend naar het stadje de haven.

• Agaath v Arkel, 21-06-2012

Kamer aan de zee zijde met balkon boeken, niet met een fransbalkon kan je niet even lekker buiten zitten.

• Feico van Dijk, 30-06-2012

Om alles nog schoner te kunnen houden zou het tapijt in de slaapkamers vervangen kunen worden door een tegelvloer.

• Maria, 25-10-2012

Meer variatie in eten. Echt verbod op handdoek leggen, de bewaker op het strand zou dit in de gaten kunnen houden. Nu reserveren 2 mensen 2 bedjes in de zon en 2 uit de zon.

• Melk, 20-06-2012

Het hotel ligt pal aan het centrum van Kemer waar je je s'avonds prima kan vermaken neem b.v. Pirate bar , MyEden restaurant,Leon bar, Discotheek Aura. etc.

• Ria, 27-05-2012

Postzegels niet in het hotel kopen maar bij het postkantoor Ze vragen 1,50 euro voor een postzegel van 2 lira Hamam via Corendon geregeld maar ik kreeg ook nog de vraag of ik 85 euro wilde betalen omdat ik problemen had met mijn schoudervan de masseur van de haman ,hier ben ik niet op in gegaan,ook tijdens het scrubben kwam er een fotograaf langs ,voor een foto.lig je net lekker de relaxen!!!!

• Edwin, 09-05-2012

Niet met oudere kinderen gaan

• Connie, 11-11-2011

Neem waterschoenen mee er is een kiezelstrand!

• Cor van Doeselaar, 01-12-2011

Ga s'avonds eens naar de activiteiten in de kelder.

• nicole Jobse , 11-12-2011

kemer is een prachtige , schone stad met veel winkels

• ria de graaf, 27-11-2011

wij zijn naar myra en en de grot woningen en sint nicolaas een hele goede trip

• Adrie en Dicky, 14-11-2011

Loop eens een apotheek binnen en verbaas jezelf over de besparing die het je opleverd (bv diclofinac of een tube voltaire met diclofinac)

• saskia schaar, 30-10-2011

Het strand heeft stenen. Neem waterschoenen mee!

Op het strand loopt een verkoper voor boottrips langs. Het is een leuke trip. Je stopt een paar keer om te zwemmen. Je kan een ‘oude opgraving stad’ bezoeken. Lunch is inbegrepen. Deze boot trip is veel goedkoper dan bij de reisleiding!

Op dinsdag is er een markt in de stad wat ook een aanrader is!

• Jan Fidder, 22-10-2011

Ga eens naar het Moonlight Park en het openlucht museum wat aangrenzend ligt. Als je eens echt super goed wilt eten kun je dat goed doen in de bergen bij Ulipynar. Echt zeer aan te bevelen.

• Erika, 20-10-2011

Bezoek eens het nomadendorpje in Kemer. Entree is slechts 1 euro. Het is welliswaar klein maar wel leuk om te zien en het uitzicht over de zee is fantastisch!!!

• Jansje Langenberg, 18-05-2013

Dinsdagmorgenmarkt met kleding en snuisterijen in Kemer. Gezellig! En voor wie van wat sportiviteit houdt, op ca 5 minuten loopafstand, richting waar ook de markt zit, maar dan over de wandelboulevard, vind je een heel leuk "fitnessparkje" erg leuk om daar wat calorietjes eraf te sporten.

• Brigitte, 06-10-2011

Wil je naar een Hammam, ga dan in het hotel. Je betaald misschien wat meer in verhouding maar het is schoon.

• kikken w, 27-07-2011

als je kinderen hebt ga dan niet naar fame residence, de kinderen mochte geen lawaai maken en niet met bal spelen, er was slechts 1 x per 3 dagen frieten, in de nacht geluidenvan de russische pooiers met hun meisjes.

• Anita van Antwerpen, 12-07-2014

Een kamer met zeezicht en balkon heeft mijn voorkeur. En als ik dan toch een minpuntje mag noemen zou het prettig zijn als het personeel iets meer/beter Engels zou praten alhoewel we er altijd uit kwamen als we iets wilde hebben/vertellen. (met handen en voeten kom je ver).

• Tim, 31-07-2014

Er gaat iedere avond om 23:20 een gratis bus vanaf het hotel naar de naastgelegen club aura. Aldaar mag je weliswaar gratis naar binnen maar word je met de hele club in een apart stukje van de zaal neergezet. Het is wel een mooie club om te zien maar verwacht geen discotheek zoals in Ned. Echt dansen is er niet bij. Echte club muziek en drankprijzen echt schandalig. Fris €6, mixdrank €12, om over de prijzen van een flesje nog maar te zwijgen €€€

• freddy, 05-08-2014

Ik zou zeker zeezicht boeken.

• ingmar, 13-08-2014

Ik zou zeker overdag (ergens tussen 12 en 4) eten halen bij de 'beachbar', wordt vers bereid en de service is vrij snel.

• Liesbeth janssens, 26-09-2014

Waterschoentjes meenemen ivm kiezelstrand

• gerard&dini, 03-10-2014

links naast het Hotel op het strand kan je Para gliding doen , een aanrader

• jaap en lida, 25-04-2015

Kemer is een mooie badplaats met veel mooie winkels en natuurlijk op dinsdag de markt, ook kun je heel leuk met een speedboot voor 20tl van Kemer naar Antalya

• gerard&dini, 06-05-2015

wil je ook eens buiten de deur eten ? La Luna is een goede optie goed eten goeie prijs

• jeroen van leeuwen, 11-05-2015

Kwaliteit van het standaard Turkse wijnassortiment kan voor de wijnliefhebber veel beter, zeker in het 'a la carte' restaurant, net als overigens de cocktails en vruchtensap.

• Myra Draijer, 22-05-2015

Geef je wensen/voorkeuren van tevoren door aan gastvrouw Fatma Ardic; van bloemen en champagne op je kamer bij aankomst t/m vooraf gereserveerde wellness arrangementen; ze regelt het allemaal :)!

• John verheijen, 27-05-2015

de jeep safari's was prachtig wat een prachtige dag hebben we gehad.

• Adrie Houwen, 14-06-2015

Boek vooral op tijd hotel is snel vol

• Kim, 19-08-2014

Waterschoenen meenemen voor op het strand. Vissen voeren in de zee is leuk (neem een kontje oud stokbrood mee van het buffet). Rondom het zwembad is glad dus niet uitglijden. Enige plek waar je de hele dag schaduw hebt bij het zwembad is rechts langs de rand (bij het kinderbad). Last but not least: zorg dat je op tijd bent voor het eten en geniet buiten hiervan! Warm, maar schitterend uitzicht op zee, muziek erbij, en je zit samen zonder anderen aan je tafel, romantisch en sfeervol.

• fam mutsaars, 23-08-2014

om een keer in het centum bij een eet tentje nl koffie te drinken en daar kan je ook lekker eten bij dat weet ik niet zo meer was iets met la

• Rulex, 03-08-2014

Een vaste pannenkoekenbakker inzetten tijdens t ontbijt. daar moest je nu gewoon de wekker voor Zetten om überhaupt pannenkoeken te kunnen eten... En de animatiejongen vervangen... Hij voerde niks uit en blies zelfs 2 versterkers op. En ohja kleine cocktailcursus voor het personeel kan geen kwaad (veel en veel te zoet)

• timenjoyce, 03-08-2014

Hamam massage van €40 aanrader! Heerlijk ontspannen! Jeep Safari met Mustafa €20 P.P op de boulevard zit een kinder kleding winkel met NL eigenaar die leuke leuke plekken en eettentjes kent.

• A. Middelveld, 01-07-2015

Tip voor het hotel is meer diversiteit in de muziek in de eetzaal van het restaurant. Verder geen enkel minpuntje. Tip voor nieuwe gasten, de markt op dinsdag is leuk.

• Andre, 05-07-2015

Tip voor gasten is de markt op dinsdag bezoeken, tip voor het hotel is meer afwisseling van de achtergrond muziek in de eetzaal van het restaurant. Dat is dan ook het enige dat wij zouden kunnen bedenken voor verbetering in het hotel. Verder is het gewoon top!

• Linda , 09-07-2015

En wil je keer een lekker hapje buiten het hotel eten kun je naar "Bon Appetit" gaan.

• Lida, 12-07-2015

Kemer is een mooie badplaats met heel veel super mooie winkels

• familie, 14-07-2015

De disco in antalya is leuk. Ook heb je een Nederlands cafe waar je Bitterballen en andere lekkere dingen kunt halen op 10 minuten loopafstand.

• Karin, 15-07-2015

Voor op het strand, waterschoenen meenemen of aldaar aanschaffen.

• k.kortenoeven, 21-09-2014

wij zaten op kamer 2111,wat heerlijk rustig was en rechts de bergen en links de zee,echt een superplek.

• Thea van Uden, 03-06-2015

Voor elk wat wils, disco en winkels volop in de buurt op loopafstand. Maar ook op het strand vertier zoals parasailing e.d.

• Chantal, 14-06-2015

mijn tip is als je wil strand heen. beste waterschoenen aan. want is geen zand maar stenen.

• A.Strikwerda, 17-06-2015

Ga bij de locals een dagje weg boeken, niet boeken bij de reisbegeleider van Arke! Scheelt enorm!!

• Olga Riddersma, 17-06-2015

Geen open vuilnisbakje in de doucheruimte. Dat kan beter gesloten zijn.

• Fam. Jansen, 25-04-2015

Massage en hamam (tegen betaling) in het hotel, zijn een echte aanrader. Wij hebben er van genoten en voor wat het kost kun je het niet laten... echt toppie.

• kunnen, 05-05-2015

vanuit de haven (loopafstand) vaart een boot naar Antalya je word dan in het oude centrum afgezet

• Dulos, 15-05-2015

Ga met de Bus boot naar Antalya is maar 45 min. varen.

• gert, 18-09-2014

we hadden eerst kamer 2376 maar dit was zonder balkon(frans)nadien hebben we een kamer gekregen met een terrasje(1374)mooi uitzicht.Ook het personeel melden dat ze niet altijd bij het afruimen van de borden bon appetit moeten zeggen,gewoon everything ok????We zijn ook met de boot weggeweest de ginza,deze boottocht kan je boeken bij ginza travel,zijn er verschillende in kemer,€15.00 met corendon betaal je €45.00 voor dezelfde trip,was schitterend.wij gaan zeker terug naar kemer 1 van de volgende.

• janfidder, 02-04-2015

De omgeving is prachtig. Shoppen in Antlaya loont de moeite. In Ulipinar kan je heerlijk eten mocht je eens wat anders willen. De markt op vrijdag is warm maar de moeite (500 kramen).

• Ingrid en Henk, 02-05-2015

Zeker een aanrader is het om met de veerboot van Kemer naar Antalya te gaan. Een tocht van 3 kwartier. Kosten 10 tl :-)

• Thea , 13-05-2015

Echt een aanrader ,voor een super vakantie moet je echt in dit hotel logeren

• Fred Post, 18-05-2015

Aan het strand is het net als in het hotel netjes en schoon er zijn voldoende ligbedden aanwezig dus het kinderachtige gedoe om vroeg in de morgen al een bed te gaan reserveren is absoluut niet nodig, je kan er in voldoende mate in of uit de zon, dit door hele mooie overkappingen met een houten vloer, ook is hier voldoende eten en drinken de hele dag door.

• Jenneke, 06-06-2015

Forel eten in Ulupinar, op de rivier, erg leuk en lekker!

• willenton, 07-06-2015

Gewoon genieten van al het lekkers, het mooie resort, het prachtige uitzicht, het stadje en je lekker laten verwennen

• Jaap en Lida, 07-06-2015

De kamers in Fam zijn geweldig mooi geworden, alles in het hotel is geweldig mooi geworden. Alle baden zijn verdwenen en hebben plaats gemaakt voor een prachtig inloopdouche

• benders, 21-06-2015

kemer is een mooie plaats waar het super schoon is op straat veel te zien hele mooie winkels en super omgeving

• lieke 54, 25-06-2015

Met de busboot naar Antalya voor 10 lira. Kaartje kopen naast de grote ingang van de haven. In Antalya meteen een kaartje kopen voor de terugreis, als de boot vol is kun je anders niet terug. Excursies kun je boeken bij Ginza, schuin tegenover het hotel.

• M Zwart, 26-06-2015

De markt in Kemer op dinsdag is ontzetten groot en leuk, hier zijn wij geweest na een tip van Fatma de people relation manager, zeker een aanrader.

• Berry brands, 12-07-2015

Neem goede slippers/strandschoenen mee ivm kiezelstrand. Eventuele excursies kun je het beste boeken bij de lokale aanbieders ipv bij de reisorganisaties.

• Anita Verbeek, 06-09-2015

Ik denk dat dit hotel niet voor alle gasten een bedje heeft aan het zwembad en het strand. Kamers zijn prima, alleen onze familiekamer had geen balkon! matras van tweepersoons bed was ook erg hard. badkamer had een ruime inloopdouche! Ik raad dit hotel zeker niet af, maar door deze minpuntjes, zou ik volgende keer toch ergens anders heengaan...

• Goudvis, 02-07-2017

Neem geen kamer boven de afvoerpijp van de keuken dan kan je geen gebruik maken van het balkon

• Jan, 08-09-2014

Omgeving: uitstekend voor watersport/luxe jachthaven in Kemer/ zeer goede restaurants/Bergen in directe omgeving. MoonlightPark in Kemer. Olympos Beach in omgeving.

• Marjan, 30-09-2014

Dit hotel is zeker een aanbeveling.

Kamers met balkon uitzicht op de Bergen en kamers met balkon met uitzicht op zee is een aanbeveling.

• Wil le Clercq, 14-08-2014

Als ik het goed begrijp, gaan ze het bad weghalen, dus is dat probleem bijna opgelost....

• Thom Leupen, 03-07-2015

Neem waterschoenen mee voor het stenen strand.

• Jan en Yvonne de Groot, 22-07-2015

Winkels op 300 meter en de markt op woensdag de moeite waard als je kleding wil kopen.

• Yvonne, 22-06-2015

Ga naar de Hamam, heerlijk ! Ga vroeg in de ochtend geen handdoek leggen bij zwembad of strand om vervolgens weer te gaan. De handoeken zullen verwijderd worden. Begrijpelijk omdaat mensen soms vroeg handdoeken leggen en pas in de middag komen. Niet zo prettig als jij in de ochtend een plekkie zoekt en er alleen bedden met handdoeken staan en er niets vrij is. In de avonden hebben ze entertainment bij het zwembad. In de omgeving genoeg te zien en ondernemen

• Polman, 24-06-2015

Wij hadden een extra dekbed gevraagd omdat het dekbed wat aan de smalle kant was voor twee personen. Dit werd onmiddellijk geregeld. Maar wellicht een tip......

• Rob, 24-09-2016

probeer wel te vragen naar een kamer met gewoon balkon en geen Frans balkon wat alleen een hek voor het raam is.

• _Majj, 06-09-2015

Beter schoonmaken onder de bedden! En voor de keuken beter opletten of het vlees gaar is. Voor de rest is het top.

• Klaas Meijer, 05-04-2015

Bezoek de hamam en de sauna, ook dit is hier compromisloos goed geregeld.

• Julie, 22-04-2015

Kies sowieso niet voor de excursie raften, in totaal hebben we meer dan 8,5 uur in de bus gezeten, terwijl ze van te voren zeiden dat het maar een paar uurtjes rijden was. Supertip: Wil je het echt leuk hebben? Kies een ander hotel, en beter nog een geheel andere badplaats, want Kemer valt echt ontzettend tegen vergeleken met andere delen van Turkije!

• Meta Pot, 09-05-2015

keienstrand, waterschoenen meenemen, of de waterbrug moet in zee

• Ruben, 16-05-2015

De markt op dinsdag is een echte aanrader en is heel dichtbij het hotel

• gerard&dini, 04-08-2014

ze proberen allemaal Nederlands te leren/praten , de pret die je er van heb en je leert zelf ook een beetje turks

• Tiny vogel, 05-08-2014

Alle kamer zijn goed ,maar ik wil altijd zee zicht

• delft01, 05-08-2014

Een uitvals basis om heerlijk te wandelen, en fietsen te huur.

• thoom veerman, 22-09-2014

voor deze prijs is er geen beter hotel ,zo dicht bij het centrum +- 4 min lopen en strand beneden

• Kaylee Jansen, 24-04-2015

Zijn in 2014 naar dit hotel geweest. Wat een super goed hotel was dit. Vriendelijk personeel ten eerste met mede dankzij Deniz van de guestrelation en Ozlem super vrouwen. Mooie kamers! met onder ander heel mooi zeezicht of Zwembadzijde te boeken. Eten was goed animatie goed. Centrum was goed te bereiken je was er zo leuke winkels, ook savonds erg gezellig. Ook de markt door de weeks was leuk en boottour is ook leuk om stukje geschiedenis/cultuur mee te pikken.

• Jaap & Lida, 03-07-2015

Wij zijn twee keer in Fame geweest, het hotel is afgelopen winter helemaal gerenoveerd en werkelijk prachtig geworden we komen zeker nog weer terug. Kemer is een hele gezellige plaats en op korte afstand van het hotel

• Thomas Kuperus, 10-07-2015
    • De Captain Pirate Bar in het winkelcentrum is zeker de moeite waard om een avond heen te gaan.

• de Seatosky excursie brengt je met een (veilige) kabelbaan naar de bergtop van de Tahtalí op 2400 meter, het uitzicht vanaf daar is adembenemend.

• Betaal met Turkse Lira's in plaats van met euro's, de wisselkoersen die worden gehanteerd zijn niet altijd even eerlijk.

• Heb je problemen? De mensen van Guest Relations kunnen je overal mee helpen.

• De reacties over de Spa zijn nogal wisselvallig

• kristiankollaard, 14-07-2015

Wij hadden drie dagen een auto gehuurd via de touroperator. Prima auto (clio station) en heerlijk om wat bewegingsvrijheid te hebben. Een echte aanrader. Je moet alleen niet opkijken als je links en rechts hard wordt ingehaald. We zijn ook nog even de bergen ingereden, wat een flinke uitdaging was, maar hebben hierdoornook het achterland een beetje kunnen ontdekken.

• Myrthe, 18-07-2015

Het hotel biedt de mogelijkheid aan om een fotoshoot te doen waarbij je een foto gratis krijgt. De fotograaf maakt erg mooie foto's.

• ronja masselink, 10-08-2015

Das einzigste was ich etwas jammer fand ......ist das die Küche etwas eintönig war(fast immer das gleiche essen). Es wáre klasse wenn es mal ein themenabend gegeben hätte.