Hotel Fame Residence Kemer

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1645 reviews over Hotel Fame Residence Kemer

• 10Tanja Siemeling14-10-2019

Net weer thuis en weer heerlijk genoten van het prachtige weer, en heerlijke hotel. Was hier alweer voor de negende keer en het stelt nooit teleur.

• 10Yvonne13-10-2019

Het was Fantastisch👍👍👍👍👍👍

Het is een prachtig hotel.De mensen die er werken,werken kijk hard.Niks is ze te veel en dat geld voor alle personeelsleden.Fatma(spreek Nederlands) en haar collega's zijn in een WOORD GEWELDIG EN ZO LIEF.We waren er voor de vijfde keer en gaan zeker terug.Het was een heerlijke vakantie.Allemaal enorm bedankt.

• 9Jozina van Hoogenhuizen11-10-2019

Super, voor herhaling vatbaar

Een heel goed hotel met een super service. In deze tijd veel koppels. Elke avond live muziek of shows.

• 10E.dol07-10-2019

Leuke vakatie

Het hotel ziet er verzorgd uit .er wordt aandacht aan de schoonmaak besteed. D e servive is goed.

• 10Linda07-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer gastvrij hotel personeel. Niets was hen teveel. Kamers ook zeer schoon. 6 dagen in de week entertainment. Fatma en collega's dank je wel voor de goede zorgen. Top vakantie gehad.

• 10Sehr schönes Hotel sehr sauber und freundliches04-10-2019

Dit hotel is het beste van Kemer

Zeer mooi en vriendelijk. Hotel aanbevolen

Alleenreizend

• 8Art04-10-2019

Prima hotel niet te groot en niet te klein

Kemer is een leuke plaats In de andere hotels zitten best veel Russen maar hier valt het wel mee.

Met oudere kinderen

• 10Jeannette03-10-2019

Wederom een SUPER vakantie

Wij komen hier al vele jaren. Het hotel voelt als een 2e thuis. Het eten en de bediening is TOP! We hebben hier weer een TOP vakantie gehad en kunnen niet wachten tot volgend jaar.

• 10Lidy Schuurman02-10-2019

Ik was er met mijn man en mijn zus en haar man. Wij waren voor het eerst in dit hotel. De kamers waren superschoon, mooie inloopdouche, balkon en zeezicht. Het personeel was super vriendelijk en altijd even tijd voor een praatje. Hele gezellige zitjes buiten. Eten was zeer goed en warm, lekkere toetjes en cappuccino. Strand lekker dichtbij, het was een geweldige mooie week. Aan Fatma kon je alles vragen. Een super lieve en vriendelijke vrouw. Het was helemaal fantastisch hier. Volgend jaar gaan we zeker weer hier naartoe en dan 10 dagen.

• 9Birgit Houtkooper30-09-2019

Een fantastische week met mijn zus gehad! Het kon

Geweldig verblijf! Alle voorzieningen

132 tips over Hotel Fame Residence Kemer

• Inge van Pijkeren , 11-08-2019

Als je reist met Corendon en je boekt excursies bij Corendon, kijk dan even aflevering gemist: oplichters in het buitenland, kees van der spek in Antalya. Als je met je excursie langs de juwelier Storks gaat koop hier niks want dit zijn grote oplichters. Je betaald veel te veel en Corendon vangt hier veel geld van.

• anita en rene schoens, 01-07-2014

en je kunt er lekker wandelen en je bent zo in het centrum wat trouwens ook heel mooi is.

• Lisette, 01-06-2014

Je hoeft je geen moment te vervelen. het stadje is leuk goede service.

het marktje was erg leuk om te zien, en bij het haventje ook.

118 vragen over Hotel Fame Residence Kemer

• joop, 11-07-2019

vacantie

wij gaan in augustes naar dit hotel en had gehoord dat je zeezicht kon boeken voor bijbetaling van 10 euro per dag maar heb het niet kunnen vinden hebben geboekt bij tui

• Corrie, 15-05-2019

Drinken?

Hebben ze in het Hotel malt Bier? Dat hebben ze namelijk wel in Lara!

• Yvonne gooijer, 20-06-2018

Vergeten foto.s

Goededag we zijn vandaag terug gekomen van kemer in fame residance maar heb mijn foto.s vergeten op kamernr.2235 ik zou die graag terug hebben.plus t email adres van de fotografe die daar de fotoschop heeft.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen