Hotel Fame Residence Kemer

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Fame Residence Kemer
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Fame Residence Kemer is een heerlijk all inclusive familiehotel. Veel van jullie zijn zeer over dit hotel te spreken. Ingrid schrijft: ‘Ik kom hier al jaren en jaren, iedere keer opnieuw is de vakantie heerlijk’. Het personeel is erg vriendelijk en sommigen spreken zelfs Nederlands. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het hotel ligt direct aan de Turkse kust en binnen een paar minuutjes zit je middenin het centrum. Benieuwd of Hotel Fame Residence Kemer ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Zijn jullie echte waterratten? Dan zit je bij Hotel Fame Residence Kemer goed. Het hotel heeft een groot buitenbad, een kinderbad en een binnenbad. De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. En als je de boulevard overloopt, sta je gelijk op het strand. Houben Pierre schrijft: ‘Voldoende ligbedjes zowel aan zwembad als aan het strand. De kleine hapjes aan de strandbar zijn ook heel lekker.’ Hans wil ouders wel waarschuwen over het strand: ‘Het kiezelstrand is minder geschikt voor kinderen door de snel aflopende bodem, het wordt snel diep’.

Voor jong en oud zijn er de hele dag door activiteiten. De kids kunnen zich vermaken bij de miniclub, terwijl de ouders kunnen ontspannen bij de wellness. Of ga met z’n allen een potje darten of tafeltennissen. Roos schrijft: ‘Het personeel is zo ontzettend vriendelijk dat je je meteen thuis voelt! En wat een liefde naar ons zoontje toe!’

Hotel Fame Residence Kemer heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, 4 bars en een snackbar. Velen zijn erg enthousiast over het eten. Ronny schrijft hierover: ‘Het is een op en top hotel, het eten is heel erg lekker en het dessertbuffet is om je vingers bij af te likken. Na het buffet is er iedere avond leuke animatie’.

Bartholomeus was iets minder tevreden over het eten van Hotel Fame Residence Kemer: ‘Het eten in het restaurant is divers, maar na een week verlang je naar variatie, dus wij zijn uit eten gegaan. Er is gemiddeld maar één vleesgerecht aanwezig’.

Kamers

Hotel Fame Residence Kemer biedt verschillende kamers aan. Velen zijn erg te spreken over de mooie kamers, maar sommigen zeggen dat de bedden wat hard zijn en dat het gehorig is.

Omgeving

De ligging van Hotel Fame Residence Kemer is erg centraal, het hotel ligt midden in het centrum van Kemer en direct aan zee. Bij de zee kun je heerlijk ontspannen op de ligbedjes met parasols. Tip van Karin: ‘Neem wel waterschoenen mee, want de kiezelstenen op het strand kunnen scherp zijn’.

Vanuit het hotel kun je meteen het centrum van Kemer inlopen. Hier vind je een boulevard en er zijn winkeltjes en restaurantjes. Ingrid schrijft: ‘De winkelstraat is prachtig en de bevolking is zo vriendelijk dat ik met een gerust hart ‘s avonds een stuk kon wandelen in mijn eentje’.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Kemer voor je op een rij gezet:

1529 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

We hebben weer genoten, Opnieuw geboekt voor okt.

Ina Fernhout
15-5-2019

Goed hotel, prima service geweldig personeel , Kemer is een leuk plaatsje om te wandelen

Marco
13-5-2019

Fantastisch hotel met hele vriendelijke mensen. Aanrader

Gereisd Met vrienden in mei 2019

fantastisch niet al te groot hotel !

Pierre
10-5-2019

Mooi niet al te groot hotel, waar het je aan niets ontbreekt. Kamers zijn schoon en alle personeel van schoonmakers tot en met nachtportier is heel behulpzaam. Speciaal willen wij wel de ober die je s'morgens van verse sinaasappelsap kan voozien, noemen. Kost je € 2,00 per glas, maar is het waard. Die mijnheer steekt er echt bovenuit. Niet is hem te veel. Wij werden er soms verlegen van. Eten is verder top, gevarieerd en lekker. Zeker geen eenheidsworst en eenheidssmaak. Ga ook een keer naar het a la carte restaurant, de kleine meerprijs van € 10,00 waard!. Nederlands sprekende gastvrouw Fatma geeft je direkt een gevoel dat je er thuis bent. Maar ze is ook reëel en geeft duidelijk aan gasten aan wat wel en niet mogelijk is, houd ik wel van. Wat erg amusant is dat oudere landgenoten al vóór 7 uur de ligplekken reserveren met eigen handdoeken bij het zwembad.. Dat is voor hun vakantie,,, en bij controle gaan ze om en om ontbijten,,,

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Preisdaler

Heerlijk genieten en tot rust komen.

Lineke
9-5-2019

Als vanouds weer voor Fame gekozen. Het voelde als vertrouwd. Je wordt als een koning ontvangen. Niets is teveel, je wordt er heerlijk in de watten gelegd. Een ieder van het personeel doet zijn/ haar uiterste best om jouw verblijf aangenaam te laten verlopen. Aankomende zomer gaan wij voor de 5e keer naar Fame.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fame is onze tweede thuis!

Monique Huygens
6-5-2019

Mijn man en ik zijn hier voor de 16de keer geweest! En we blijven terug komen! Dit jaar was het nog beter dan voorheen. De keuken was geweldig: nog meer keuze en variatie, dagelijks vis, weer lekker gegeten. Iedereen doet er zijn uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken: de obers, het poetspersoneel, het management. Het heeft geen zin om namen te noemen, want we zouden sommige mensen vergeten. Wij hebben weer een zeer mooie vakantie gehad!

Gereisd Met partner in april 2019

Thuiskomen, en echt het vakantiegevoel.

Marijke Rouss
3-5-2019

Prachtige kamer, buitengewoon lieve medewerkers, pre Fatma die Nederlands spreekt. Goede sfeer, behulpzaam personeel, deze geven in alles je het gevoel, dat je bijzonder bent. Komen hier ook al jaren, en steeds word je weer verrast.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch maar gaan toch weer voor wat anders

Sandra vd valk
29-4-2019

Net terug uit dit prachtige hotel. Met 10 vrienden onder elkaar geweest. De kamers zijn erg mooi en schoon! Ook buiten de kamers was alles tip top in orde. Mooi zwembad met ligbedden en t strand zó dichtbij. Goed verzorgd, overal bediening die overigens ook nog eens erg aardig een behulpzaam zijn. Een vriendin raakte haar koffer kwijt en ze zaten er gelijk bovenop! Camera s bekijken en bleek de koffer mee terug naar de luchthaven te zijn gegaan. Binnen een paar uur was de koffer weer terug door het snelle handelen van het hotel. Hoewel wij een geweldige tijd hebben gehad heb ik ook een paar puntjes van kritiek. De DJ in de disco was echt vreselijk. Bij het aanvragen van nummers zei hij ze te gaan draaien maar deed dit nooit, ook als wij als groepje de enige gasten waren. In het eten was genoeg keuze maar veel van hetzelfde. Tig gebakjes maar geen ijs of vers fruit als toetje, jammer! Prijs kwaliteit zeker in orde!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Aanrader met een hoofdletter

Nico
26-4-2019

Ruimte, alles nieuw, schitterend tuin, met een 500m2 zwembad. Vriendelijk personeel, uitstekend eten. Ligging prachtig, strand op 10 mtr met ligstoelen, parasols en strandbad, en restaurant faciliteiten, hamburgers, patat ect ect. Fruit te over. Alle kamers hebben zee, berg, of parkzicht. Een echte aanrader

In één woord fantastisch ! Een dikke pluim

Elie Van den Bossche
25-4-2019

Terug met touroperator naar Fame Residence Kemer geweest, het voelt zo vertrouwd, een gemoedelijke sfeer, iedereen heel vriendelijk, alles netjes, je wordt er op je wenken bediend, en niets is er teveel. Gewoon geweldig, een zeer gevarieerde keuken, voor ieder wat wils, die hier zijn goesting niet vindt, Dan weet ik het niet! Heb je problemen Fatma staat altijd voor je klaar, ook in het nederlands ! Om te shoppen ben je kort bij het centrum, en elke dinsdag is er een grote markt op twee km stappen. De zee is zeer mooi enkel kiezelstrand maar platformen in de zee om te zonnen. Wifi overal, zelfs op het strand. Zeker voor herhaling vatbaar. Een heel dikke pluim!

Darcis - mandik
24-4-2019

Heel gezellig niet te veel gasten en een goed hotel , eten heerlijk en strand in loopafstand ' zeker een aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2018

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.