Tijdelijk €25 aanbetaling

Fame Residence Goynuk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fame Residence Goynuk voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 193 reviews
+85

8.8FantastischScore uit 193 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

193 Reviews over Fame Residence Goynuk

• 8Melvin29-06-2022

Goed hotel

Een ontzettend mooi hotel met een prachtige kamer en geweldig zwembad. Goed gelegen nabij het strand en slechts 15 minuten met de bus voor €1 per persoon naar Kemer. De drank is goed verzorgd, het eten prima alleen niet veel variatie. Ontzettend veel Oostblokkers met name heel veel mensen uit Rusland en een klein gedeelte uit Polen. De Nederlanders en Duitsers zijn op 2 handen te tellen. Personeel spreekt beter Russisch dan Engels. Animatie is oké, zijn er 6 dagen in de week (zondag vrij) alleen elke dag hetzelfde dagprogramma. Prima vakantie voor de prijs/kwaliteit, alleen wij gaan niet meer terug omdat het grotendeels georiënteerd is op de Russen.

• 10Angelina09-06-2022

Werkelijk een grandioze tijd gehad in dit hotel. Vaak in Turkije geweest, maar dit hotel overtreft alles. Menig 5 sterren hotel kan hier niet aan tippen. Het hotel is schoon, de hele dag zie je het personeel ieder kruimeltje van de vloer vegen. In de lobby ruikt het heerlijk, en overal in het hotel en bij het strand vind je handalcohol. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Animatieteam in één woord geweldig. Hakan en Erman zijn top animators, open en heel erg toegankelijk. Er wordt hier nog aan het zwembad een drankje geserveerd, zelfs in glas ipv plastic. Barman Dogus maakt de lekkerste pink coctail die we ooit hebben geproefd, en het eten is heerlijk en gevarieerd. Het strand is prachtig, en heeft vanwege de kiezelstenen in zee, een loopbrug om makkelijk het water in te kunnen. Kamers voorzien van water, koffie en thee en super schoon. Kortom een top vakantie, wij gaan zeker terug!

• 9Cor Voogd06-06-2022

Top accommodatie met 4 sterren

Normaal boeken we altijd een 5 sterren accommodatie maar op basis van de reviews durfden we het aan om een ​​4 sterren resort te boeken. Onze verwachtingen werden ver overtroffen. Het begon allemaal bij de receptie, waar we vriendelijk werden begroet door Rifat. Hij gaf ons een mooie kamer met uitzicht op het zwembad en ook de zee. De kamers zijn mooi en zeer schoon. Met dank aan Fatma die onze kamer elke dag op een hoog niveau van hygiëne hield. Tot op de dag van vandaag begrijpen we niet dat het 4 sterren heeft. De eerste dag vroeg ik om een ​​rose wijn, maar helaas serveerden ze alleen witte en rode wijn. Ik heb toen aan Bulent, hoofdkelner, gevraagd dat zo'n mooi hotel niet weet dat rosé een erg populair zomerdrankje is bij Europeanen. Hij gaf aan dat hij iets zou regelen. Vanaf dag 2 was er volop rosé! Een pluim voor Bulent, een echte gastheer. Ook de obers Emre, Uysal en Tugay waren top Team Fame bedankt Terry en Cor

• 9Cor Voogd06-06-2022

Ongelofelijke ervaring met een 4 sterren resort

Onze verwachtingen werden ver overtroffen. Het begon allemaal bij de receptie, waar we vriendelijk werden begroet door Rifat. Hij gaf ons een mooie kamer met uitzicht op het zwembad en ook de zee. De kamers zijn mooi en zeer schoon. Met dank aan Fatma die onze kamer elke dag op een hoog niveau van hygiëne hield. Tot op de dag van vandaag begrijpen we niet dat het 4 sterren heeft. De eerste dag vroeg ik om een ​​rose wijn, maar helaas serveerden ze alleen witte en rode wijn. Ik heb toen aan Bulent, hoofdkelner, gevraagd dat zo'n mooi hotel niet weet dat rosé een erg populair zomerdrankje is bij Europeanen. Hij gaf aan dat hij iets zou regelen. Vanaf dag 2 was er volop rosé! Een pluim voor Bulent, een echte gastheer! Ook Uysal, Emre en Tugay waren top! Dank team Fame,we komen terug Terry en Cor

• 9Karin Teussink13-10-2021

Geweldig

Samen met Nan in dit prachtige resort geweest van 19 september t/m 29 september 2021. Werkelijk alles was top, Personeel is aardig, attent en erg behulpzaam. Ongelofelijk dat dit pareltje nog door zo weinig Nederlanders wordt bezocht. Het resort is netjes, erg schoon en voldoet door de totale renovatie in 2019 aan alle eisen en normen van deze tijd. Het is een resort voor volwassen en niet voor jeugdigen die op zoek zijn lol en vertier. Dit wordt dan ook niet getolereerd door de aanwezige security. Wij weten zeker dat we volgend jaar weer naar dit heerlijke resort gaan. Groet Karin Teussink

• 9Nan Teussink12-10-2021

Samen met Karin in dit prachtige resort geweest.Van 19 september t/m 29 september 2021 De ontvangst bij de receptie was vriendelijk. De kamer was nog niet klaar maar dat was ook te verwachten om 9.00 uur in de morgen. Later op de dag was de kamer eerder klaar dan afgesproken. TOP. De jongens en meiden in de bediening zijn vriendelijk en attent.Zorgen ervoor dat alles tip top voor elkaar is.Het hotel is schoon en netjes . Bijna 24/7 loopt er personeel om de vloer ed schoon te houden. Vragen worden bijna direct behandeld of geregeld. Ook mensen uit het management zijn vriendelijk en laagdrempelig benaderbaar. Iets wat je niet altijd ziet bij andere resorts. Kamers zijn prima, schoon. Door de dames van de housekeeping keurig verzorgd. Het zwembad ziet er mooi uit . Ligstoelen genoeg. Het privé strand, waar ook een strandbar is, ligt op ca 110 meter van het resort. Kortom een heerlijk resort en tot volgend jaar groeten aan alle medewerkers.

• 6Ineke Rehorst27-09-2021

Hotel erg gericht op Russen

Werd weinig of geen Engels gesproken Voertaal was Russisch Wij bestelden Pepsi Max en kregen Pepsi cola bijgevuld met water Niet best voor mensen met diabetes Sterke drank in overvloed en geen Pepsi Max??? Russen drongen altijd voor bij het eten, totaal geen manieren In de ochtend patat en in de middag en avond bijna niet Eten was regelmatig koud Animatie zeer slecht, erg gericht op Russen Voor ons geen volgende keer N

• 10Sevgül04-08-2021

Mükemmel

Güleryüzlü saygılı personel,lezzetli yemekler,hijyene önem verilen odalar,çocuklar için animasyon proğramları,büyükler için hamam,sauna,masaj derken çok güzel vakit geçirdik.Teşekkürler

• 9Fatma23-07-2020

Kom zeker terug

Alles was perfect! Vooral het personeel😁 zeer vriendelijk.

• 10Sevgi08-12-2019

Sterk aanbevelen

De gerechten waren erg gevarieerd en lekker. De kamers en locatie zijn erg goed. Ik wilde het nog een keer zien. Uitstekend !!!

Hotel Fame Residence Goynuk info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ahu Ünal Aysal Cad, 14, TR-07980