Hotel Fame Residence Goynuk

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel Fame Residence Goynuk
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Residence Goynuk voor je op een rij gezet:

148 reviews over Hotel Fame Residence Goynuk in het Nederlands

Prima resort.

H.Brouwer, 5-5-2018

Prachtig resort.

Fantastische animatie team.

Zeer schone kamers en resort.

Wel veel Russen maar weinig last van.

Met een paar aanpassingen aan het eten en het is 5 sterren waard.

Gevoel van thuis komen, fantastische vakantie.

Nico van Delft, 9-11-2017

Prpere prima kamers, de ligging strand prima verzorging fantastisch vriendelijk en ruim opgezet, en een mooi zw,embad.

Personeel uitstekend, de manager altijd behulpzaam, een aanrrader, wij komen zeker terug. Genoeg te doen, prachtige om te wandelen, winkels genoeg. En de kamers en cleaningsevice top. De welnes voorzieningen sauna, stoombad en Haman heerlijk, daarom komen zeker weer terug.

Fantastisch, helemaal top

Vera & Wil de Jong, 8-11-2017

Het eten en bediening c.q service aan het strand kan een stuk beter. Wij hebben begrepen dat daar wat aan wordt gedaan.

goed hotel, goede bediening, saai eten

Jos, 28-9-2017

Hotel zit vol met russen, en met vol bedoel ik 95%, veel personeel is ook Russisch en al de entertainment is Russisch.

Bediening is goed, drankjes zijn goed. Als je van kip en tomatensoep houd moet je hier zeker zijn, dat is er dagelijks. na een paar dagen werd het eten heel saai.

Kamer die wij hadden was klein, badkamer was redelijk, maar wel vieze kitranden langs het bad. In het andere gebouw waren de kamers wel mooi en groot hoorde wij. Mensen aan de balie zijn ook heel vriendelijk, ieder probleem word meteen opgelost, ook reparaties waren snel opgelost.

Er waren ook heel veel kleine kinderen. wat wel een voordeel is, s avonds is er genoeg plaats op het terras.

Al met al geen slecht hotel voor die prijs, maar alles Russisch

Prijs-kwaliteit is in balans

Ilse, 28-9-2017

Waren wij echt wel op vakantie in Turkije?

Hotel is volledig Russisch georiënteerd. Er zijn weinig West-Europeanen te vinden. Ook de plaats Goynuk vinden wij tegenvallen en bestaat zelfs al uit Russen die een winkel hebben. Eten is weinig gevarieerd, veel van hetzelfde (en wederom veel Russische invloeden). Onze kamer was enorm verouderd en moet echt op korte termijn gerenoveerd worden. Wij waren ook niet erg te spreken over de schoonmaak. Daar staat tegenover dat de zee en het zwembad heerlijk waren. De avondshows waren zeer vermakelijk (acrobaten, Turkse avond en dansgroep) en van hoge kwaliteit. Ook vonden wij het personeel zeer vriendelijk. De algehele service is goed en gezien de prijs die wij hebben betaald, is de prijs-kwaliteit zeker in balans.

Veel Russen/Oost Europeanen

anno, 15-8-2017

Voor ons de eerste keer dat we in een 4 sterren hotel verbleven, normaal altijd 5 sterren.

Het hotel (en daar buiten) is gebaseerd op Russen.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zeker wanneer ze zien/horen dat je geen Rus bent.

Pluspunten:

-Het eten wat ze hebben is goed en warm

-Heerlijke bedden (hard )

-Mooie moderne kamers ( het B block )

-Schoon hotel

-Goede ligbedjes

Minpunten:

- Veel Russen/Oost Europeanen, waardoor je soms te laat was voor eten.

- Na 19.30 uur zoeken om een zit plek in restaurant.

-Na 20.00 uur wel plek, maar geen keuze meer bij buffet. Dit omdat er een grote groep mensen veel opschept en het vervolgens niet opeet. Het wordt helaas niet meer bijgevuld.

- Dus komt erop neer dat je om 19.00-19.15 uur moet gaan eten.

- Geen ijs

-Laat ontbijt, is eigenlijk een te laat ontbijt. Geen broodbeleg meer, en weinig of geen keuze aan broodjes. Melk / yoghurt producten zijn ook al opgehaald.

- Om de dag hetzelfde buffet.

Leuk hotel

Esther, 31-7-2017

Leuk hotel personeel heel aardig en behulpzaam hier 10 dagen geweest was geweldig komen zeker nog een keertje terug

Alles was perfect. Zowel het eten, de kamer.

Hans en Greetje Smit, 25-6-2016

Het personeel is erg vriendelijk en sommige spraken Nederlands, Duits of Engels. Het hotel ligt aan de Middellandse Zee en 5 minuten van het winkel centrum.

Leuke vakantie eenmalig

Dominique, 16-10-2013

mooi hotel, alleen helaas veel russen in het naseizoen. Scheppen heel veel eten op en daarom heb je het gevoel dat je moet rennen anders is er niets meer. Het eten was kwalitatief niet goed.. Slappe patat etc. mede door de Russen die zoveel opscheppen. Eten bij het strand was een ander verhaal. Lekker en vers. De discoavonden zijn een flop in het naseizoen

We miste een boulevard om te ontdekken 's avonds. Het winkelstraatje is leuk!! En de markt is zeker de moeite waard op vrijdag

Super vakantie gehad!

Fam van k , 9-9-2013

Samen met 2 stellen zijn wij 10 dagen in fame residence geweest. Het hotel is goed. Niet meer en niet minder. De prijs kwaliteit is zeer goed. Het personeel praat geen woord engels. Dit is een groot min punt. Maar met handen en voeten kom je er wel.

Er zitten veel Russen. Het voordeel is dat je gewoon Nederlands kan praten en ze je niet zullen verstaan. M.a.w. je kan ze helemaal voor de gek houden. Zo lang je lacht om de russen heb je er ook geen last van. Je moet tenslotte zelf je vakantie leuk maken.

Het zwembad is groot en ruim. je hebt van niemand last en je kan doen en laten wat je wilt. Er is genoeg te doen rond om het zwembad om je te vermaken. Ook loop je s'avonds zo het centrum van goynuk in en je bent zo in Kemer waar een leuke sfeer is.

Groot voordeel was dat dit Hotel wel Wifi heeft. vraag de code aan de receptie en je hebt in het gehele resort Wifi.

Tot slot. Ben je opzoek naar een goed hotel voor een lage prijs dan is dit goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Goynuk in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Goynuk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fame Residence Goynuk scoort een 8.43 uit 10 op basis van 152 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: