Hotel Fame Otel

537 reviews over Hotel Fame Otel in het Nederlands

Heel mooi ruim resort

Ellisg_1
10-9-2013

Het is een mooi hotel, lijkt wel 5 sterren. Prachtig zwembad met heel veel bedden en een geweldig strand! Iedereen is erg vriendelijk.

perfect voor ons

roberttino
14-9-2010

lekker eten ,fijn personeel,lekker zwembad voor een niet al te groot hotel,vlak aan zee

Geweldige Vakantie gehad

B Kostwinder
31-7-2010

Erg mooi, goed eten ,aardig personeel,hier komen we zeker nog eens terug.

Weet het niet

osi
24-6-2010

wij zijn 19-06-2010 terug van vakantie. We hebben extra betaald kregen we kleine kamer. We hadden het via TO geboekt bij de hotel werd gezegd dat TO wel weet dat er standaard kamers geen bed voor de 2'de kind kregen. maar toch kregen we een grotere kamer en daar werkte aico niet dus volgende dag wel naar een ruimere kamer maar airco was goed. dus vakantie kon beginnen. personeel is super gastvrij ligging is super vlak bij centrum, zee maar je moet niet de 4de verdieping nemen dat is zo slecht. alleen de russen waren niet zo leuk. wedstrijd van Nederland was ook wel leuk om te zien..

voor herhaling vatbaar

A.J.Holthof
4-11-2008

Personeel zeer vriendelijk, zeer schoon hotel en voor kinderen ook veel vermaak.

eten uitstekend, dus een aanrader dit hotel.

geweldig!!!!!

Nicoline Verkley
23-10-2008

Voor de 4 de keer geweest het was weer een top vakantie het personeel de ligging PERFEKT.

Netjes en goed

Ruben
7-10-2008

Een net en goed hotel

Mooie ligging in de stad en aan het strand super

nooit meer !!!

ali
24-9-2008

Wij zijn 2 weken in fame otel geweest, terwijl we voor residense geboekt hadden, maar deze was vol.

We kwamen in een krot zonder sterren! er was geen restaurant, terwijl we all inclusive hadden je moest in een ander hotel gaan eten een stuk lopen!!

Terwijl er was aangegeven dat we aan het strand wilden zitten en alle voorzieningen in het hotel wilden hebben omdat ik slecht ter been ben.

De kamers waren vies en oud, douche was stuk airco werkte niet, badkamer zat vol schimmel.

Personeel deed wel zn best maar spraken alleen turks.

Onze vakantie was echt een domper, en wij zijn echt niet van die klagers hoor, maar dit sloeg echt alles.

Let idd goed op de reisgids, want ze hadden ons de accomodatie van fame residence laten zien en in fame otel kwamen we terecht, er is daar alleen een zwembadje en verder niets.

Fame residence in Kemer Turkye.Topper

E Busscher en J v/d Berg
23-9-2008

Wij waren in Mei ook al in Kemer geweest in Pegasos Beach 4 sterren die ene ster meer vindt je terug in de bediening en de snacks bij het strand van het Fame Residence.En het is wat luxer en hier was een buiten bad terwijl die bij Pegasos binnen was half overdekt.Voor de rest een prima hotel geldt ook voor Pegasos Beach zeker een aanrader.

gratis dan nog nooit meer

louis
6-9-2008

wij zijn net terug uit kemer 05-09-08

wij zijn aangekomen op 28-08-08 in dit (hotel)??

wat we daar aantroffen is onbeschrijflijk echt een russen hotel

geen airco-douche werkte niet (40 graden)

je kon er niks kopen,als de ober er niet was geen drank.

voor het eten moest je 800m lopen in ander hotel

waren eenigste hollanders

dus hebben we een overboeking gedaan naar pegasos hotel.

dat was iets beter meer hollanders (8).

dus wij raden een ieder aan ga nooit naar dit hotel.

de obers gaven zelfs toe dat ze een hekel aan hollanders hebben????

volgend jaar weer richting alanya-side

ook de stad was niets

het weer was gelukkig prima maar de rest niet.

We hebben een aantal aanbieders voor Fame Otel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Otel in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Otel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fame Otel scoort een 8.49 uit 10 op basis van 541 reviews.